Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie

Men zou daar bij noodzakelijk onderhoud wel eens werk mogen maken van het onrespectvol overseeden door steeds dezelfde personen. Vooral de recente ebooks hebben het weer zwaar te pakken. Men zegt daar veel maar er gebeurt nooit wat, triest.

Link naar opmerking

Ik heb mij geregistreerd bij Torrentheave. Ik kom op de welkomstpagina, maar wordt vervolgens geblokkeerd. No wordt ik al geblokkeerd bij het inloggen. Ik begrijp dat niet. Bij Ebook Paradijs had ik nooit zo'n probleem. Wat gaat er verkeerd?

Henk Staal

Link naar opmerking
25 minutes ago, hendrikjan said:

Ik heb mij geregistreerd bij Torrentheave. Ik kom op de welkomstpagina, maar wordt vervolgens geblokkeerd. No wordt ik al geblokkeerd bij het inloggen. Ik begrijp dat niet. Bij Ebook Paradijs had ik nooit zo'n probleem. Wat gaat er verkeerd?

Henk Staal

Misschien wel even nader verklaren wat je bedoelde met 'geblokkeerd', graag een exacte omschrijving van de (fout)melding.

Link naar opmerking
3 uur geleden zei Barmeid:

Men zou daar bij noodzakelijk onderhoud wel eens werk mogen maken van het onrespectvol overseeden door steeds dezelfde personen. Vooral de recente ebooks hebben het weer zwaar te pakken. Men zegt daar veel maar er gebeurt nooit wat, triest.

Als je me een PB stuurt met je naam op de site, zorg ik dat er iop de site contact met je word opgenomen en dan gaan we kijken voor een oplossing.   Je mag dit soort dingen ook altijd melden aan je moderator op de site.

1 uur geleden zei hendrikjan:

Henk Staal

Registreer je misschien via een VPN of mobiel IP, dat is namelijk niet toegestaan, dan kun je inderdaad geblokkeerd worden. Stuur me een PB hier en dan kan ik ernaar gaan kijken voor je.

Link naar opmerking
1 hour ago, bikerbob said:

Als je me een PB stuurt met je naam op de site, zorg ik dat er iop de site contact met je word opgenomen en dan gaan we kijken voor een oplossing.   Je mag dit soort dingen ook altijd melden aan je moderator op de site.

Zoals ik reeds schreef, men zegt daar veel maar doet niets. Mijn userid daar heeft niet s met dat gedrag daar te maken, iedereen heeft er last van. Ik meldde het hier maar even, een beetje uit frustratie misschien, omdat er wel altijd wat is en alles verdoezeld wordt met veel excuses. Ach ja, we zij het al gewoon genegeerd te worden.

Link naar opmerking
3 uur geleden zei Barmeid:

Zoals ik reeds schreef, men zegt daar veel maar doet niets. Mijn userid daar heeft niet s met dat gedrag daar te maken, iedereen heeft er last van. Ik meldde het hier maar even, een beetje uit frustratie misschien, omdat er wel altijd wat is en alles verdoezeld wordt met veel excuses. Ach ja, we zij het al gewoon genegeerd te worden.

Ik wil graag met je in contact komen via de site. dan wil ik het gaan oplossen, is voor iedereen beter denk ik. Ik zal je zeker niet gaan negeren.

Link naar opmerking

Ik wens niet gekoppeld te worden aan een accout bij TH. Men blaast daar steeds zo hoog van de toren over zogenaamde veiligheid en nu zou ik dat hier moeten delen, neen dank je, komt niets van in huis, wie ben jij daar eigenlijk dan? Indien je daar wat te betekenen hebt kan je dat makkelijk bewijzen,, bekijk gewoon de overseeders in de wekelijks ebooks verzameling en neem actie. Je hebt mij daar niet voor nodig.

bewerkt door Barmeid
Link naar opmerking
13 minuten geleden zei Barmeid:

Ik wens niet gekoppeld te worden aan een accout bij TH. Men blaast daar steeds zo hoog van de toren over zogenaamde veiligheid en nu zou ik dat hier moeten delen, neen dank je, komt niets van in huis, wie ben jij daar eigenlijk dan? Indien je daar wat te betekenen hebt kan je dat makkelijk bewijzen,, bekijk gewoon de overseeders in de wekelijks ebooks verzameling en neem actie. Je hebt mij daar niet voor nodig.

Je hoeft helemaal niks hier te delen van me. Ik vind het spijtig dat je het bij TH ervaart als hoog van de toren blazen.   Je kunt daar ook aan de bel trekken (bij de juiste persoon), maar ik laat het hier nu maar bij. heb mijn best gedaan.

bewerkt door bikerbob
Link naar opmerking
6 minutes ago, bikerbob said:

Je hoeft helemaal niks hier te delen van me. Ik vind het spijtig dat je het bij TH ervaart als hoog van de toren blazen.   Je kunt daar ook aan de bel trekken (bij de juiste persoon), maar ik laat het hier nu maar bij. heb mijn best gedaan.

Dank u, je bewijst net mijn argument, je zegt dat je wil helpen maar uiteindelijk doe je net als de rest, niets, sorry, maar ook enkel van de toren blazen dus.

Link naar opmerking
13 minuten geleden zei Barmeid:

Dank u, je bewijst net mijn argument, je zegt dat je wil helpen maar uiteindelijk doe je net als de rest, niets, sorry, maar ook enkel van de toren blazen dus.

Hoe weet jij nu dat ik niks doe? Ik blaas enkel van de toren volgens jouw. Maar neem het je ook niet kwalijk, jij kan ook niet weten wat ik achter de schermen allemaal doe. Jammer dat je de indruk krijgt dat ik niet wil helpen.  

bewerkt door bikerbob
Link naar opmerking
13 minutes ago, bikerbob said:

Hoe weet jij nu dat ik niks doe? Ik blaas enkel van de toren volgens jouw. Maar neem het je ook niet kwalijk, jij kan ook niet weten wat ik achter de schermen allemaal doe. Jammer dat je de indruk krijgt dat ik niet wil helpen.  

Wel, ik weet zeker dat je niet helpt want ik keek daarnet nog naar die ebooks en daar staan nog steeds dezelfde overseeders die je dus makkelijk zou kunnen verwijderd hebben had je de moeite genomen. Dit is geen indruk maar feiten. Je doet exact hetzefde dan de staff daar, zeggen het te melden, maar als men het doet wordt er getreuzeld tot en met en ondertussen gebeurt er dus niets, zoals altijd. Moderators helpen ook niet mdat ze niet mogen, dat slaat ook nergens op.

Link naar opmerking

Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Voeg een reactie toe...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Leuk 1

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...