Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie

10 uur geleden zei bikerbob:

Site is er weer, maar we zijn nog druk bezig met oplossen van dingen op de site.

Ik kan er alleen in komen als ik link typ met: www.torrentheaven.org/login.php en je kunt niet inloggen maar als je al automatisch inloggen laat die op site zien niet ingelogd maar als je op postvak in of uit klikt doet die het wel de rest van de linken werkt niet. Althans bij mij niet en als ik www.torrentheaven.org alleen intypt krijg ik fout code te zien maar met /login.php doet die het wel.

Link naar opmerking

Blijkbaar lukt inloggen met IPv4 op de site wel zonder error, via IPv6 krijg je die error.
Ik zelf heb IPv6 uitstaan en log dus in met IPv4 , en dan krijg ik geen error
We zijn aan het uitzoeken hoe dit op te lossen, tot die tijd is inloggen met IPv4 een workaround

Link naar opmerking
1 uur geleden zei bikerbob:

Blijkbaar lukt inloggen met IPv4 op de site wel zonder error, via IPv6 krijg je die error.
Ik zelf heb IPv6 uitstaan en log dus in met IPv4 , en dan krijg ik geen error
We zijn aan het uitzoeken hoe dit op te lossen, tot die tijd is inloggen met IPv4 een workaround

cache geleegd en daarna ipv6 uit gedaan, maar somige spellen hebben ipv6 nodig dus moet ik het maar aan en uit zetten daar heb ik nu een dos bestand voor gemaakt. en hij doet het weer op ipv4 perfect.

bewerkt door andyvw
Link naar opmerking

Ik kan zelf niet veel doen, maar ik wens jullie het allerbeste en dat jullie er snel terug over zijn.
Jullie hebben een geweldige site. 👍💪

Link naar opmerking

Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Voeg een reactie toe...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Leuk 1

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...