Spring naar bijdragen

Eregalerij

Gewaardeerde bijdragen

Inhoud weergeven met de hoogste waardering sinds 02/13/25 in Nieuwsbericht Reacties

  1. Ik begrijp je standpunt volledig. Streamingdiensten stapelen zich op en worden voor veel mensen simpelweg te duur. Toch heeft massaal overstappen op IPTV ook gevolgen—minder inkomsten kunnen leiden tot minder nieuwe series en films. Wat betreft zenders die vrij via de satelliet te ontvangen zijn maar niet via kabelaanbieders, dat is inderdaad een apart verhaal en begrijpelijk. En of een aanbieder lang blijft bestaan? Dat blijft altijd onzeker. Vooruitbetalen voor 10 jaar zou ik persoonlijk ook afraden. descargar MagisTV gratis para Android" Het is duidelijk dat de situatie rond MagisTV en nu FlujoTV continu in beweging is. De overstap naar een nieuwe naam lijkt een strategie om juridische druk en blokkades te ontwijken, maar het blijft afwachten hoe effectief dit op de lange termijn zal zijn. De strijd tussen piraterijdiensten en rechthebbenden is een voortdurende kat-en-muisspel, en de handhavingsmaatregelen zullen zich waarschijnlijk ook op FlujoTV gaan richten. Voor gebruikers blijft het een kwestie van afwegen: gemak en kosten versus de juridische risico’s en ethische overwegingen. De toekomst van dit soort diensten blijft onzeker, maar ze zullen zich ongetwijfeld blijven aanpassen aan de veranderende omstandigheden.
    1 punt
  2. Had dit toevallig ook gehoord en heb er al een tijdje wat onderzoek aan gedaan. Het probleem doet zich niet alleen bij uploaders voor, maar natuurlijk bij iedereen die een berichtje op usenet plaatst, dus bv ook een bedankje bij Spotnet. Verder zit het net iets ingewikkelder in elkaar als dat je op het eerste gezicht zou denken. In de Header staat: http://support.snelnl.com Nu blijkt dat niet bij alle gebruikers van SnelNL het mail en IP-adres van de gebruiker in de header staat. Ik heb dus gewoon maar enkele mailadressen uit die headers aangeschreven en het blijkt dat de headers met privé gegevens horen bij de gebruikers van 5eurousenet, en dus niet bij die met SnelNL. Daarom een mail gestuurd naar zowel SnelNL (waarop ik geen antwoord kreeg) als naar 5eurousenet. Van deze laatste kreeg ik wel een reactie. Helaas wel een zeer teleurstellende. Ik moest het maar regelen op het Spotnet forum (onzin dus) en later na enkele mails heen en weer "We zullen je feedback meenemen in het verbeteren van ons product." Je wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd. Overigens de website's van SnelNL en 5eurousenet lijken vaak als 2 druppels water op elkaar. Alleen is 5eurousenet goedkoper, maar je betaald het dus duur doordat je mail en IP-adres te grabbel wordt gegooid.
    1 punt
Onze eregalerij is gezet op Amsterdam/GMT+01:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...