Dit is een populair bericht. jelmer11 Geplaatst Juni 21, 2013 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Juni 21, 2013 (bewerkt) In deze handleiding leg ik uit hoe je met behulp van het programma 'torrentstream' een torrent-film kan streamen. Torrentstream is een programma die het mogelijk maakt om een torrent-film te bekijken zonder dat je deze eerst hoeft te downloaden. Torrenstream zal als je een film opent eerst een gedeelte van de film bufferen, waarna jij de film kan kijken. Het voordeel van torrentstream is dat je aan kan geven hoeveel ruimte hij maximaal mag gebruiken voor het bufferen van de film. Ook is het mogelijk om ondertiteling toe te voegen via een los ondertitelbestand. Hiervoor gebruik ik natuurlijk het programma 'torrentstream' en als browser 'Google Chrome'. Naast chrome is het ook mogelijk om 'Firefox' of 'Opera' te gebruiken.Als eerst gaan we torrentstream downloaden. Ga hiervoor naar http://torrentstream.org/. Je ziet de volgend pagina: In het groene rondje zie je een vakje met een pijltje staan en een vakje met een 'T'. Als je het installatie-bestand met je browser wilt downloaden klik je op het pijltje. Als je het bestand als een torrent wilt downloaden klik je op de 'T'.Open na het downloaden het installatie-bestand. Je krijgt de volgende melding: Klik op 'Uitvoeren'. Je komt op het volgende scherm: Klik op het rondje voor 'I accept', zodat deze geselecteerd wordt. Klik daarna op 'Next'. Je komt op het volgende scherm: Hier kan je eventueel componenten uitschakelen die je niet wilt installeren, maar ik raadt je aan om hier niks te veranderen. Klik vervolgens op 'Next'. Je komt op het volgende scherm: Hier kan je eventueel de cache-folder veranderen. De cachefolder wordt gebruikt om kleine delen van de film op te slaan zodat je de film kan kijken. Hij gebruikt deze folder dus om te 'bufferen'. Klik vervolgens op 'Install'. Torrentstream begint te installeren: Tijdens de installatie kan er een zwart scherm in beeld komen: Wees gerust, dit hoort bij de installatie. Laat de installatie dus gewoon verder gaan. Nadat het installeren klaar is kom je op het volgende scherm: Vink hier het vakje aan een klik op 'Finish'. Torrentstream is geïnstalleerd en zal gelijk testen of het werkt. Hiervoor opent hij een testpagina in je browser. Bij mij was dit dus in Google Chome: Je ziet dat er wordt afgeteld. Na een tijdje krijg je de volgende melding: Je moet voor Google Chrome een bijbehorende extensie installeren. Klik op de blauwe knop 'Install'. Voor de andere browsers (Firefox en Opera) kan je hier de extensie vinden: http://magicplayer.t...m.org/#/install. Bij Google Chrome zal er na het klikken op 'Install' het volgende in beeld komen: Klik op 'Toevogen'. De extensie wordt geïnstalleerd. Na het installeren zal er rechts-boven in de browser de volgende melding gegeven worden: Vanaf dit moment zal Torrent stream werken. Om een film te bekijken ga je simpelweg naar een torrent-site: Klik met de rechtermuisknop op de link van de torrent. Je zal nu ook de optie 'View torrent online' zien. Klik hierop om de film online te kijken. Let op: het werkt niet als je op een magnet link drukt. Na het klikken op 'View torrent online zal er een scherm openen: Als je het programma voor de eerste keer gebruikt moet je aan klikken of je een man of een vrouw bent. Klik één van de twee opties aan. Vervolgens wordt er gevraagd hoe oud je bent: Klik weer wat aan. Hierna zal de film beginnen: Als eerst wordt een gedeelte van de film gebufferd, net als bij andere video's die je op bijvoorbeeld youtube bekijkt. Hierbij geldt dat als een torrent snel download hij ook snel buffert. Verwacht dus niet dat een trage torrent ineens gebufferd is. Na het bufferen kan je de film bekijken.Bij het installeren van torrentstream is ook de 'ts player' geïnstalleerd. Hiermee kan je ook torrents streamen. Echter heb je bij de 'ts player' wat meer mogelijkheden. Om de 'ts player' te openen ga je naar 'Start' -> 'Alle programma's' -> 'Torrentstream' -> 'ts player'. Het is ook mogelijk om het programma te openen met de snelkoppeling op het bureaublad. Na het openen van het programma klik je op 'Media' -> 'Bestand openen': Ga nu naar de map waar je een opgeslagen torrent hebt staan en open deze. 'ts player' begint gelijk met bufferen: In de 'ts player' heb je dus meer opties. Zo kan je ook ondertiteling toevoegen. Download van internet een ondertitel-bestand dat bij de film hoort. Ga in het programma naar 'Video' -> 'Ondertitelspoor' -> 'Bestand openen': De film zal nu worden afgespeeld met de opgegeven ondertiteling.Om in te stellen hoeveel ruimte 'ts player' en de browser mogen gebruiken voor de cache van de film klik je rechts onder in beeld van de computer met je rechtermuisknop op het logo van torrentstream en dan op 'options': Het volgende scherm wordt geopend: Hier kun je alle voorkeuren instellen. Dit was de handleiding. Laat voor vragen of opmerkingen even een reactie achter. December 8, 2013 bewerkt door Duken 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 21, 2013 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 21, 2013 Dikke dikke + + + !! Wat een lekkere handleiding. Uitgebreid en duidelijk voor iedereen. Topic wordt sticky! Wat er nog bij zou mogen is een intro met uitleg wat je er precies mee kan doen en waarom. Maar verder, super! 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 21, 2013 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 21, 2013 je layout is niet meer goed Als je wilt kan ik hem zo weer recht zetten. Heb hem toevallig gekopieerd bij het toevoegen van de tags. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
jelmer11 Geplaatst Juni 21, 2013 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Auteur Delen Geplaatst Juni 21, 2013 (bewerkt) Dikke dikke + + + !! Wat een lekkere handleiding. Uitgebreid en duidelijk voor iedereen. Topic wordt sticky! Wat er nog bij zou mogen is een intro met uitleg wat je er precies mee kan doen en waarom. Maar verder, super! Bedankt! Heb de intro iets veranderd. Als er verder nog tips/vragen/opmerkingen zijn hoor ik het graag! je layout is niet meer goed Als je wilt kan ik hem zo weer recht zetten. Heb hem toevallig gekopieerd bij het toevoegen van de tags. Heb het veranderd en volgens mij is het nu weer goed... Juni 21, 2013 bewerkt door jelmer11 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 21, 2013 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 21, 2013 Helemaal goed! je moet nu toch echt een keer aan een Avatar hoor 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
DukeNPDA Geplaatst Juni 21, 2013 Bijdragen: 1573 Waardering: 118 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/17/09 Status: Offline Actief: September 5, 2017 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 21, 2013 Op Facebook, Twitter en nujij is je handleiding ook geplaatst! Bedankt! Vergeet niet hieronder op "vind ik leuk" te drukken zie: http://www.duken.nl/forums/index.php/topic/30560-hoe-werken-en-waarvoor-is-de-social-media-binnen-dukennl/ 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 118 1.6k
Wous Geplaatst Juni 21, 2013 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Juni 21, 2013 Top handleiding! Ik wil nog wel melden dat dit ook gewoon in uTorrent mogelijk is. Door op 'stream' te drukken tijdens het downloaden. In principe het zelfde, maar dan via je originele torrent client Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
jelmer11 Geplaatst Juni 21, 2013 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Auteur Delen Geplaatst Juni 21, 2013 Top handleiding!Ik wil nog wel melden dat dit ook gewoon in uTorrent mogelijk is. Door op 'stream' te drukken tijdens het downloaden. In principe het zelfde, maar dan via je originele torrent client Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Kijk je dan niet terwijl je download? Dus dat gewoon de hele film gedownload wordt? Hier kan je een maximale cache aangeven en ondertiteling toevoegen. Of kan dat ook in uTorrent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
Wous Geplaatst Juni 21, 2013 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Juni 21, 2013 (bewerkt) Ja dat is waar. Je kunt alvast beginnen met kijken terwijl je de film download. Ik heb het zelf slechts 1keer geprobeerd. Details zoals buffertoewijzing zou ik zo niet weten. Ik denk dat jouw programma wel efficiënter. Aangezien als je toch al aan het kijken bent, je niet de hele film nog op je computer hoeft te hebben staan.Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Juni 21, 2013 bewerkt door Wous Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 23, 2013 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 23, 2013 Ik ga het ook proberen, doe weer steeds meer met torrents. Je handleiding heeft 7 facebook likes 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
CeeJee Geplaatst Augustus 16, 2013 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/13 Status: Offline Actief: Oktober 19, 2013 Delen Geplaatst Augustus 16, 2013 Hij geeft steeds Bad bencoded data???? Doe ik iets verkeert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
jelmer11 Geplaatst Augustus 16, 2013 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Auteur Delen Geplaatst Augustus 16, 2013 Hij geeft steeds Bad bencoded data???? Doe ik iets verkeert?Heb je deze melding bij elke torrent, of één specifieke? En probeer je in de browser te kijken, of echt met het programma? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
CeeJee Geplaatst Augustus 20, 2013 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/13 Status: Offline Actief: Oktober 19, 2013 Delen Geplaatst Augustus 20, 2013 Heb het al opgelost dank je. Alleen bij de notepad van mn zoon heb ik problemen tijdens het downloaden van de acestream geeft hij halverwege een fout zowel wie torrent als via de site? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.