Repareren, uitpakken, branden en overige problemen
Download voltooid maar ondervind je problemen met een bestandstype? Kan je niks uitpakken of heb je geduvel met branden?
2576 discussies in dit forum
-
wat te doen met een img file
door Gast wimak- 3 reacties
- 10.2k weergaven
Hoi, ik heb met torents een film gedownload. Uitgepakt, en dit blijkt een .img file te zijn. Ik heb wel beeld, maar geen geluid. kan iemand mij vertellen hoe ik hier geluid bij kan krijgen en hoe ik dit op een dvd krijg? alvast bedankt. :silly:
-
- 7 reacties
- 5.5k weergaven
heb splinter cell2 gedownload en kunnen installeren. het bestaat uit 4 cd\'s met elk een bin en cue file in er staat ook een map bij van cracks hierinstaat het bestand splintercell.exe. als ik nu de game wil opstarten moet ik via deamon tools cd3 laden als ik dit doe start het spel tot de melding of ik een single player of multi game wil starten, ik klik dan op single player en dan komt de foutmelding dat ik de juiste cd rom moet gebruiken. wat moet ik dan doen
Laatste reactie door Duken, -
ongeldige menu-ingang
door Gast bargebeure- 0 reacties
- 3.8k weergaven
Hoi, Tot afgelopen week heb ik geen problemen gehad met het downloaden van films. Maar ineens lukt het niet meer om iets te dl. Ik krijg steeds het berichtje ongeldige menu-ingang te zien. Heeft iemand een idee wat er aan de hand is en hoe het op te lossen???? Groet Foxie
-
Installeer probleem!
door Gast ho3577- 5 reacties
- 5.3k weergaven
heey, Ik heb een probleem ik heb need for speed underground 2 gedownload met bitlord, maar het gedownloade programma bestaat uit CD 1 en CD 2. en als ik CD 1 installeer vraagt hij om CD 2 maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. kan iemand mij mischien helpen. Grz, Martijn Klaassen
No cd crack
door Gast annekev- 0 reacties
- 4k weergaven
heeey, weet er soms iemand waar ik no cd cracks in het nderlands kan downloaden?. Voor gewone no cd cracks ga ik op www.gamecopyworld.com. maar ik kan dan de spellen maar in het engels installeren.
-
bin bestand
door Gast annekev- 1 reactie
- 4.5k weergaven
Ik heb een bin bestand gedownload ; Ik zou die op cd willen branden hoe moet ik dat doen? en moet ik die eerst omzetten in iso bestand?
-
Uitpakken en bestanden??
door Gast steropor- 3 reacties
- 7.2k weergaven
Hallo lotgenoten Voor het eerst een film gedownload. Ik heb \"Die another day \"gedowload met Grabit. Ging met de handleiding er naast prima. Alle bestanden keurig met gebruik van Par2 bestanden voor elkaar gekregen. Winrar gedownlaod en de boel uitgepakt. Ziet er goed uit. Krijg 2 bestanden Audio ts en Video ts. Het bestand Audio ts bevat niets. Het bestand video ts bevat 6 video VOB bestanden ( video ts en video vts 01-0 t/m vts 01-4 ) Verder staan er twee BUB en twee ISO bestanden bij. Nou ben ik nog een leek, maar ik neem aan dat de videobestandsen gekoppeld moeten worden om er 1 volledig filmbestand van te maken. Hoe doe ik dat? Of is dat niet nodig? Als ik 1…
-
- 1 reactie
- 5.3k weergaven
ik wil een ondertitel downloaden om onder een film te zetten, ik heb het al een paar keer geprobeerd ik doe dat meestal naar mijn documenten maar ik kan hem daaran niet terug vinden om heb er onder de film te zetten,waar moet ik hem naar toe downloaden? ik ben een leek !!!!!!!!!!!!! ik gebruik the filmmachine vr gr joke
-
RAR PROBLEEM?!?!
door Gast hindoe- 0 reacties
- 3.6k weergaven
dag mensen ik heb weer een vraagje, ik heb een film gedownload alleen als ik hem uitpak zegt winrar dat file 11 en 13 corrupt zijn maar dat zegt hij pas tijdens het uitpakken en quickpar zegt ook gewoon dat hij compleet is Weet iemand hoe dit kan of een ander programma dat rar. uitpakt?? weer bedankt :silly: :silly:
-
iso bestand
door fema- 4 reacties
- 5.9k weergaven
hallo, ik heb een spel gedownload en ik heb de .rar bestanden uitgepakt, maar dan verandert het spel naar een .iso bestand. wat moet ik nu doen? groeten djcarlost
PS2 game verkeerd beeld
door Gast Saskerthes- 5 reacties
- 5.1k weergaven
Hallo, Ik heb een PS2 game gebrand op een DVD-r met Nero, mijn PS2 v.12 (de nieuwste) is omgebouwd met de Matrix Infinity chip. Nu pakt de PS2 het spel wel en kan het wel afspelen, maar zie ik 3 á 4 beelden onder elkaar. Dit heb ik ook bij een andere gebrande PS2 game, ook een DVD-r. Doe ik iets verkeerd of heb ik de verkeerde chip? Iemand tips? Groetjes Lynn
-
avi file
door Gast ernst920- 1 reactie
- 4.4k weergaven
hallo ik heb hier een avi bestand liggen en dat kan ik wel afspelen met vlc mediaplayer :silly: die ik hier al heb weggehaaald,maar nu is mijn vraag kan ik dat avi bestand ook branden zodat ik het in de dvd speler kan bekijken? hoop dat jullie een paar suggesties hebben gr christiaan :silly:
-
- 0 reacties
- 13.2k weergaven
ik wil graag een ondertiteling onder een film zetten en probeer dit met het progamma supertool het gaat goed tot stap 2 dan komt het progamma subsync vo 2.15 er niet vanzelf op moet ik dat apart downloaden of doe ik iets verkeert?
Laatste reactie door mgeelen@hotmail.com, -
tc-anarchy
door Gast Ricard- 0 reacties
- 5k weergaven
Heb een film gedownload, nu blijkt het een tc-anarchy bestand te zijn. Extensie\'s zijn tc-anarchy.001...tc-anarchy.002 etc Heb al geprobeerd om extensie te veranderen in img maar dan maakt pc er een photoshop bestand van!! Iemand enig idee hoe dit om te zetten naar dvd bestand? Want alcohol, dvd-decrypter weet er geen raad mee. Alvast bedankt
-
Rar en SFV bestanden
door Gast aniger- 19 reacties
- 29.5k weergaven
Hallo allemaal, Laat ik het hier maar eens proberen daar het moeilijk schijnt te zijn om er een antwoord op te geven. Daar ga ik dan! Ik heb SpongeBob SquarePants Movie 2004 Custom NL Subb. Er bevinden zich allemaal Rar bestanden in Er bevindt zich een SFV bestand in. Deze heb ik laten controleren en alles is compleet ( geeft die aan ) En ik heb R77 bestanden die zo niet te openen of uit te pakken zijn. Er is geen rar bestand bij die begint met 00 of de rar.extentie Uiteindelijk maar de eerste rar bestand uitgepakt. Dat gaat goed, maar wat schetst mijn verbazing?? Het is een bestand geworden welke je normaliter in PaintShop zou openen. Maar dat doet die uiteraard …
-
game
door repelsteeltje113- 14 reacties
- 8k weergaven
hallo heb far cry gedownload en kunnen installeren met deamon tools als ik het spel echter wil starten komt de melding dat ik de juiste dvd-rom moet gebruiken wat moet ik hier aan doen??
branden
door Gast fermino- 0 reacties
- 4k weergaven
ja dat snap ik maar ik kan de film met ondertiteling wel bekijken op bsplayer maar weet niet hoe ik deze op dvd moet branden zit geen knop op bs player die aangeeft branden naar e dus als je de oplossing weet want in die handleiding staat er ook niet hoe dat moet vanaf een bs player of van de vlc player hopelijk weet iemand dit hoe dat gaat doeiiiiiiiiiii rebecca :woohoo: :pinch:
-
branden
door Gast fermino- 1 reactie
- 4.9k weergaven
hallo wie weet de oplossing ik heb de film van de gele spons gedownd en ook de ondertiteling en die kan ik bekijken op bs player en ook op vlc player ik open de film zet daarna met laad ondertiteling de ondertiteling bij en hup daar is mijn film het is mpg of mpeg formaat nu wil ik weten hoe kan ik deze op dvd branden maar wel met de ondertiteling want alleen de film kan wel maar dan heb ik geen ondertiteling hoop dat iemand het antwoord weet dank jee wel rebecca :cheer:
-
- 3 reacties
- 4.9k weergaven
hallo heb een game gedownload heb het uitgepakt met winrar. nu heb ik een map met daarin 4 mappen van cd1 tot cd4 en een map met een crack. in elke cd map zitten 3 bestanden een SFV, CUE, BIN in de map met crack een winrar bestand en een SFV bestand. wat is de volgende stap die ik moet doen om het spel aan de praat te krijgen. alvast bedankt
2 cd's met mds files
door Gast haguecity- 6 reacties
- 5.6k weergaven
Hallo, Ik heb het spel bionicles gedownload en het bestaat uit 2 CD\'s in de vorm van .mds files. Eerst geprobeerd met alcohol 120% te openen wat niet lukte, daarna met Deamon wat wel werkt. Na de eerste CD vraagt de setup om de 2e CD en het lukt me niet om duidelijk te maken waar de 2e CD te vinden. Hoe los ik dit op. Alvast bedankt voor de oplossing want mijn zoon van 8 schijnt niet verder vte kunnen zonder bionicles. Willem
uitpakken met winrar?!?
door Gast SkinByrd- 3 reacties
- 8.2k weergaven
Hallo, Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb meet the fockers gedownload. Deze bestanden heb ik nu op mijn pc staan CD1/ctp-fock1.r00 14 MB CD1/ctp-fock1.r01 14 MB CD1/ctp-fock1.r02 14 MB CD1/ctp-fock1.r03 14 MB CD1/ctp-fock1.r04 14 MB CD1/ctp-fock1.r05 14 MB CD1/ctp-fock1.r06 14 MB CD1/ctp-fock1.r07 14 MB CD1/ctp-fock1.r08 14 MB CD1/ctp-fock1.r09 14 MB CD1/ctp-fock1.r10 14 MB CD1/ctp-fock1.r11 14 MB CD1/ctp-fock1.r12 14 MB CD1/ctp-fock1.r13 14 MB CD1/ctp-fock1.r14 14 MB CD1/ctp-fock1.r15 14 MB CD1/ctp-fock1.r16 14 MB CD1/ctp-fock1.r17 14 MB CD1/ctp-fock1.r18 14 MB CD1/ctp-fock1.r19 14 MB CD1/ctp-fock1.r20 14 MB CD1/ctp-f…
bestand uitpakken
door Gast hofmuisje- 3 reacties
- 6k weergaven
Hallo, ik heb de polar express gedownloud en nu weet ik niet hoe ik de bestanden uit moet pakken. Het zijn vob- bestanden. Help a.u.b. , want dit doe ik voor de eerste keer
UITPAKKEN
door Gast zwaan- 0 reacties
- 7.1k weergaven
Ok, ik ben al de hele dag aan het zoeken en proberen, maar ik kom er maar niet uit. het volgende is er aan de hand..... Ik heb een rar bestand gedownload 2,34Gb, nou heb ik deze uitgepakt met Winrar natuurlijk en nu komen er 66 bestanden uit. het begint met een .sfv bestand. Zover was ik ook al dat ik alles heb nagelopen met pdsfv.exe.... Alleen al deze bestanden moeten samen een ISO vormen voor een PS2 game, maar ik kan nu niks meer met die bestanden doen. Ze zijn genummerd met .001 t/m .066 en ik kan ze niet openen met Winrar nog een keer. Moet ik deze bestanden weer samenvoegen met 1 of ander programma???? Wie helpt me, anders heb ik in totaal 30Gb voor jan met de k…
ondertiteling erop zetten
door Gast lady Isabel- 8 reacties
- 12.4k weergaven
Hey DukeN, Ik ben pas nieuwe gebruiker met ondertitelen en ik wilde een ondertiteling op een film zetten. Ik volgde de instructies op je site maar ik liep toen vast bij stap 4. Als ik een film laadde kwam dit: Couldn\'t locate decompressor for format \'MP43\' (Microsoft High-Speed MPEG-4 V3) VirtualDub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video. DirectShow codecs, such as those used by Windows Media Player, are not suitable. Zou je me kunnen vertellen wat ik moet doen.
-
wat te doen met mpg of avi?
door Gast tammster1984- 2 reacties
- 6.2k weergaven
Ok, jullie zullen me wel n dom blondje vinden maar ik heb een aantal films met Kazaa lite gedownload, ook muziekvideootjes en die kan ik dus met mijn media player niet openen. Ik krijg alleen geluid te horen maar niet de beelden te zien. Is er een manier om deze bestanden op een andere manier te openen? Hoe krijg ik de beelden te zien??? Zijn er anders ook sites waar ik alleen maar windows media player (wma) video files kan downloaden????? Hoop dat iemand me een reactie wil geven...