Repareren, uitpakken, branden en overige problemen
Download voltooid maar ondervind je problemen met een bestandstype? Kan je niks uitpakken of heb je geduvel met branden?
2576 discussies in dit forum
-
Uitpakken mislukt?
door Gast bjornschulte- 4 reacties
- 4k weergaven
ohh, ik hoop dat ik niet newbish overkomt, maar ik heb laatst een film gedownload. Het is een Rar bestand, bestaat uit 2cd\'s. 1e cd uitgepakt, werkt goed. 2e cd uitgepakt, en krijg ik steeds een scherm te zien met dit Packet Data CRS failed. The volume is corrupt. Betekent dit dan dat de film zelf niet werkt, en het helemaal opnieuw moet downloaden?
-
VOB Files
door Gast Batzi- 5 reacties
- 4.1k weergaven
Hallo, Ik ben een leek op het gebied van downloaden en nu heb ik sin sity ge-download. Het probleem voor mij is nu dat er 6 VOB files, 2 BOP bestanden en 2 IFO bestanden staan. Ik heb echter geen idee wat ik nu moet doen. Kan iemand mij op weg helpen?
-
- 2 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik ben sinds kort begonnen met de verkenning van de wondere wereld van downloaden en wel met bittorrent. :laugh: Nu heb ik een game in de vorm van een .bin bestand gedownload en vervolgens (zoals hier verteld) alcohol 120 om het te kunnen openen. Ik heb daarna de setup van de game gedraaid. Wanneer ik nu de game wil starten roept ie dat ik de CD rom moet plaatsen en dan de applicatie nogmaals moet starten. Tja, nu ben ik dus de helemaal de kluts kwijt..... Hellup (en vergeef me ik ben blont) :blush:
-
B5I
door Gast Guisotje- 1 reactie
- 3.1k weergaven
wat moet ik met die bestand doen
-
wat doe ik hier verkeerd?/?
door Gast chiwaiwilliam- 1 reactie
- 3.3k weergaven
heej deze fout melding gaf ie ook bij mij aan. dus ga dit ook proberen. alleen een vraag ik ben nu aan het downloaden moet ik dat dan ff annuleren? en als ik het om gezet heb kan ik het dan ook weer terug om zetten?? of is dat nergens voor nodig??? alvast bedankt ik heb nu een paar keer geprobeert start dan uitvoeren dan cmd dan uitvoeren. krijg nu een zwart dos scherm en typ ik daar: convert c:/fs:ntfs en druk op enter en dan staat er bij mij: het type bestandssysteem is fat32 wat doe ik verkeerd?? ben hier nieuw en nu heb ik dus een nieuw topic maar dit is een vraag die gaat over: http://www.duken.nl/component/option,com_simpleboard/Itemid,81/func,view/id,…
-
ts bestanden
door Gast smitje- 1 reactie
- 3k weergaven
Halloa wie kan mij helpen ?Ik heb een spel voor de x box en die betstaat allemaal uit ts bestanden en die wil ik branden maar wat ik ook probeer niets helpt ?? thanxx alva
-
kan iemand mij helpen heb net via beqen.com een film binnen gehaald en wil deze nou op dvd branden maar moet ik hem nog eerst door een crack programma halen of zo dit is n.l allemaal nieuw voor mij
-
SRT bestand
door Gast cabro- 1 reactie
- 3.5k weergaven
hoi ik wil mijn eerste film gaan branden maar nu staat er ook een srt bestand ,wat is dat ?? :ermm:
-
par2 bestanden
door Gast nikske- 5 reacties
- 9.6k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem !!! Ik ben sinds kort begonnen met het prograam bittorrent en heb reeds mijn eerste flim op de dvd, in vob bestanden en dat ging makkelijk maar nu krijg ik allemaal par2 of rar bestanden die je moet om zetten en daar begrijp ik helemaal niks van .quick par en winrar heb ik op de pc staan maar weet niet hoe ik er mee moet werken.help me a.u.b . 2de vraag is kan ik alleen vob bestanden downloden dat lijkt mij heel makkelijk en waar moet ik opletten als ik een film wil downloden.
-
Halo online
door Gast larissa1324117163- 8 reacties
- 5.7k weergaven
ik heb Halo voor de pc gedownload. Als ik hem wil gaan spelen gaat dat wel. Maar als ik de multiplayer opstart komt het. Hij zegt dat er een update beschikbaar is. Als ik die heb gedownload start het programma(halo) zichzelf opnieuw op, maar dan kan hij de cd-rom niet meer vinden.( cannot locate the halo-cdrom.Please insert the right one). Wat moet ik nou doen?
-
colin 05
door repelsteeltje113- 2 reacties
- 3.3k weergaven
heb colin mcrae 2005 gedownload en geinstalleerd. heb de originele exe bestand vervangen door een crack omdat de game niet werkte maar nu doet hij het nog altijd niet. als ik het spel wil starten komt er in het spelscherm de tekst dat ik de disc in een andere drive moet steken en op retry moet drukken kan iemand helpen weet het niet meer
-
Downloadsnelheid
door Gast chris abspoel- 1 reactie
- 3.3k weergaven
Voor een hoge downloadsnelheid heb ik, volgens www.portforward.com, mijn poort \'geforwarded\', maar mijn snelheid is er niets beter van geworden. nu heb ik ergens gelezen dat je ook nog de NAT (??) juist moet inschakelen. Kan mij iemand vertellen hoe dat moet, a.u.b.? Gr. Dre
Laatste reactie door Duken, -
NRG Bestand
door ma.blok- 1 reactie
- 7.5k weergaven
Hoe openen ik een NRG bestand?
MDF bestand
door Gast caesar- 1 reactie
- 15.1k weergaven
wat is een mdf bestand als ik het download kan ik het dan direct op cd zetten en spelen of is het een bestand waar mee gekloot moet worden :evil: :evil: :evil:
-
nrg-bestand
door Gast g.a.w.t.vanpuijenbroek- 1 reactie
- 4.1k weergaven
Ik heb dungeon keeper 2 opnieuw gedownload en nu krijg ik 2 NRG-bestanden Hoe moet ik dit spel installeren? Of hoe open ik deze bestanden? de bestanden zijn: Dungeon Keeper 2 CD1 Multi Language (Install) Dungeon Keeper 2 CD2 Game + Animation En het zijn 2 NRG-bestanden
-
mdf bestand
door Gast jbtje- 0 reacties
- 4.8k weergaven
met welk programma moet ik een mdf bestand openen?
-
MDF bestanden
door Gast dj lipton- 1 reactie
- 3.6k weergaven
Hoi, Ik heb een film gedownload en die is als MDF-bestand binnen gekomen, nu heb ik op jullie site gelezen dat je dan via k-lite het codec pack moet downloaden om hem met mediaplayer af te spelen. Maar toch werkt dit bij mij niet wie o wie jan mij hiermee helpen :blush: :blush: :blush: :blush:
ondertiteling in twee delen??
door Gast bion- 1 reactie
- 4.3k weergaven
hoi hoi ik ben bezig mijn eerste film te maken en tot nu toe gaat alles langzaam maar goed ik ben nu bezig met de ondertiteling die bestaat echter uit twee delen. hoe kan ik die nu het beste aan de film toevoegen groetjes anfali p.s. die jip en janneke taal is echt fantasisch bedankt!!!
uitpakke par2 files
door Gast fatboychris- 0 reacties
- 4.2k weergaven
Ben nieuw en weet niks van de gehele materie. Wie weet welk program dat ik moet gebruieken om par2 files uit te pakken? Gr Mat
-
clone cd probleem
door Gast g.a.w.t.vanpuijenbroek- 3 reacties
- 3.8k weergaven
Ik heb dungeon keeper 2 gedownload. En als ik het spel op een cd wil zetten met clonecd heb ik te weinig ruimte op mijn cd-r. Het bestand is 785mb en ik vind niet direct een cd-r die groot genoeg is. Dus zou ik deze file ook kunnen direct zetten op mijn harde schijf? Of het bestand in 2 delen?
uitpakken anarchy
door Gast weske21- 1 reactie
- 3.3k weergaven
Ik heb een film gedownload van anarchy, en nu krijg ik deze niet uitgepakt. Ik heb al gelezen dat je dit kunt doen door het *001 bestand te selecteren in winrar, maar dit lukt ook niet. Hij begint wel met uitpakken, maar hij geeft aan fout opgetreden, en sluit dan winrar af. Enig idee wat ik nu moet doen ? BenA
-
code's
door Gast cindy__c- 1 reactie
- 3.2k weergaven
kan iemand mijn vertellen waar ik die code\'s kan vinden die ze vrgen bij winrar :S
mds En iso
door Gast hindoe- 1 reactie
- 3.5k weergaven
Dit weten jullie vast wel :laugh: ik heb een spel gedownload en uitgepakt maar nu heb ik een mds van 4.2 kb en nog een iso van 3.5 gig moet ik die allebei branden of alleen de iso?
-
Online...
door Gast janzendman- 2 reacties
- 3.3k weergaven
Hee mensen, Ik heb NFS Underground II, met een gewone crack, ik wil nu alleen online gaan spelen, maar dat gaat niet want dan moet ik een patch installeren.. heb die dus gedownload, maar dan is de crack niet goed o.i.d wie kan mij helpen?? Thnq, DeKkErRrr...
Laatste reactie door shirls, -
mds bestand??
door Gast steropor- 3 reacties
- 5.5k weergaven
Heb film gedownload. Na uitpakken met Winrar bleek het een 5kb MDS bestand te zijn( soort dvd schijfje in een vierkant ) Bij aanklikken werd direct dvd dycripter opgestart die om een lege schijf vroeg. Afijn alles kwam op schijf terecht en is op de comp. en op tv te bekijken. Toch wel vaak een wat blokkerig beeld ( alsof een foto te ver is uitvergroot ). Had ik wat anders moeten doen om dat blokkerige beeld wqeg te werken voordat de boel op schijf ging? Dit is nieuw voor me. Ik hoor graag Pege
Laatste reactie door Duken,