Repareren, uitpakken, branden en overige problemen
Download voltooid maar ondervind je problemen met een bestandstype? Kan je niks uitpakken of heb je geduvel met branden?
2576 discussies in dit forum
-
pal bestand
door Gast royboy- 4 reacties
- 7.3k weergaven
hallo ik heb fifa 2006 gedownload het is een psp2 spel. maar ik kan hem niet openen het is een pal bestand, weet iemand misschien hoe dat moet.
-
error bij tmpgenc
door Gast reuling- 3 reacties
- 2.7k weergaven
ik wil een ondertiteling onder een film zetten met tmpgenc ik heb alles ingevoerd vanaf virtual dub naar tmpgenc daar heb ik alles gedaan zoals beschreven de audiosource en videosource ingevoerd de output waar de film in moet worden opgeslagen dan druk ik op start en krijg vervolgens te zien( illegal floting decimal point calculation order) wat doe ik verkeerd?
Laatste reactie door Duken, -
SRS - Street racing Syndicate - SRS
door Gast carl- 2 reacties
- 2.9k weergaven
ik heb SRS gedownload en geinstalleerd M.B.V Deamon Tools.. maar ik kan hem nu niet spelen er komt : Insert the Street Racing Syndicate disc into another drive, then press \'retry\'. hoe kan k dit verhelpen .. ? :blush: :evil: [img size=482]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/cd.JPG
-
losse hoofdstukken??
door Gast anoeshka- 0 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo, Ik heb net voor het eerst een film gedownload. Ik heb de bestandjes uitgepakt en ik wil de film niet branden, alleen op pc bekijken, als ik de film start, stopt ie na elk hoofdstuk en moet ik weer opnieuw beginnen hoe kan ik mijn 12 losse hoofdstukken samenvoegen??? ze staan in een map op de volgende wijze: vts 01 vts 02 en als ik ze aanklik dan staat er IFO bestand groetjes ellen
-
bin/mdf image
door Gast desteny19- 1 reactie
- 3k weergaven
Ik heb sims 2 nachtleven nou op mijn pc staan en cd1 en 2 bestaan uit een mdf en bin image. Hoe kan ik deze bestanden branden op cd/dvd zodat ik dit spel kan spelen? greetzz, Marcel
bin
door Gast royboy- 0 reacties
- 3.4k weergaven
hallo ik heb een film gedownload en uitgepakt maar nu blijkt het een bin file te zijn. hoe zet ik die om zodat ik hem kan kijken groetjes antenne
-
Virtual SCSI driver not detected
door Gast ria1324117163- 3 reacties
- 9k weergaven
hey, Als ik de nieuwste versie van Daemon tools download en installeer, gaat er nog niks mis. Hij vraagt om de pc opnieuw op te starten, en dit doe ik dan ook. Maar als de pc nu opnieuw opgestart is krijg ik de volgende melding: Virtual SCSI driver not detected Ik kan daemon tools dus niet gebruiken omdat, als ik steeds daemon tools aanklik, deze melding krijg. Een oudere versie van daemon tools kan ik wel gebruiken, omdat ik hier niet de pc opnieuw hoef op te starten. Maar met deze oudere versie kan ik geen .img file openen, alleen .iso en nog een paar. Kunnen jullie me helpen? Gr Jpee
Laatste reactie door frans10, -
rar
door Gast royboy- 2 reacties
- 3.1k weergaven
hallo weet iemand hoe je een gedownlode film in rar bestand op dvd kan branden groetjes antenne.
-
mpeg naar DVD
door Gast BP132- 3 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo, Ik heb een film gedownload, dit is een mpeg-bestand. Als ik deze film met Nero op een DVD wil branden, stopt Nero er spontaan mee. Hoe kan ik deze film omzetten naar een AVI-bestand?? Help me!!
-
online met gedownload PS2 spel
door Gast mustiprins- 2 reacties
- 2.7k weergaven
ik heb een PS2 spel gedownload alleen ikweet niet hoe ik er voor moet zorgen dat ik er mee online kan. weet iemand dit miss :blush: alvast bedankt:)
-
tda-pfp6.001
door Gast mayo84- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hallo, Hopelijk plaats ik mijn vraag op de juiste plaats, ik heb een programma gedownload en het zijn bestanden die ik niet kan uitpakken nml tda bestanden. Wat kanik hiermee aanvatten of wat heb ik verkeerd gedaan? Dankbij voorbaat Yvan
downloaden van films
door Gast josde_haan- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo ik ben een leek in het downloaden van films. Wie kan mij een mailtje sturen hoe je een film moet downloaden en wat je ervoor nodig hebt. Ik heb het al tig keren geprobeerd. Het lukt nog steeds niet. Ik heb wel naar de movie gekeken van duken.nl over hoe je films moet downloaden. Ik doe het precies zoals in het filmpje maar dan krijg ik de melding dat windows media player het niet kan openen. Waar kan je dvd video plugin downloaden want die is van nero show time en dat vind ik een mooier design hebben dan power dvd. Kan je ook windows mediaplayer uitzetten? De programma\'s die ik heb: Alcohol 120% , shrink en nero en power produce. Please help me. Flipper :
-
corrupt .iso file
door Gast rayoisa- 1 reactie
- 3.5k weergaven
hallo mensen, ik heb probeer al een paar dagen met winrar een film uit te pakken. ik heb de fouten laten herstellen met quick par en die geeft me steeds 100% herstelling aan. maar nog als ik hem uitpak met winrar doet hij het niet. en komt steeds met dezelfde foutmelding. weet iemand wat ik fout doe? of hoe het beter kan? alvast bedankt. irie
- 1 reactie
- 3k weergaven
Hallo, Ik heb van de week voor het eerst van mijn leven een film gedownload ( via Limewire). Het gaat om de film Madagascar. De film stond echter in twee delen. Dus ik heb twee bestanden moeten downloaden. Kan ik die bestanden nu gewoon op 1 dvd branden en speelt ie dan alles achter elkaar af? Het zijn trouwens MPEG bestanden. Welke bestanden kun je het beste downloaden? Alleen deze waren met NL subtitles dus vandaar dat ik die gekozen heb.
-
tda bestanden uitpakken
door Gast corrien- 2 reacties
- 3.2k weergaven
eey ik heb een programma van 3 cd groot op mn schijf staan ik moet hem uitpakken met winrar en als ik bezig ben met uitpakken wat nogal langzaam gaat dan verschijnt er zon schermpe van dit bestand bestaat al wilt u dit bestand overschijfen dan klik ik op yes en dan gaat hij weer verder met het volgende bestand en dan krijg ik weer hetzelfde bericht wat doe ik verkeerd ? het zijn tda bestandjes ik klik op cd 1 en dan selecteer ik al deze bestanden die er in staan en dan extract .... :whistle:
-
.mkv bestand
door Gast truus- 1 reactie
- 19.7k weergaven
Heb een film gedownload en na uitpakken is het een .mkv bestand geworden en kan deze niet afspelen laat staan branden.... Kan iemand mij hiermee helpen aub???? een beginner
-
Bestanden Uitpakken en Branden
door Gast window- 4 reacties
- 6.7k weergaven
Halloooo, Ik heb hier de film sin city: CD1 CD2 dmd-sincity.nfo Sample CD1: dmd-sincity-cd1.r00 dmd-sincity-cd1.r01 dmd-sincity-cd1.r02 dmd-sincity-cd1.r03 ..... dmd-sincity-cd1.r46 dmd-sincity-cd1.r47 dmd-sincity-cd1.r48 dmd-sincity-cd1.rar dmd-sincity-cd1.sfv In cd 2 staat hetzelfde. In die sample staat een of andere scene uit de film. En t/m .r30 is alles ingepakt. Wat moet ik hiermee? In élk bestandje zit trouwens een .avi bestand. Ik heb alleen maar .avi bestanden als ik het uitpak. Greetz
-
:ermm: Ik heb NFSU 2 gedownload, 1,16 GB en die dan uitgepakt met WinRar. Nu heb ik 2 Mappen, CD1 en CD2 en nog enkele bestanden ( Serial Code, ... ), maar nu zou ik die moeten kunnen branden op een CD zodat ik NFSU 2 zou kunnen spelen. Maar nu zitten er in de Mappen CD1 en CD2 nog bestanden die je kan uitpakken met WinRar, namelijk \"dev-nsua.rar\", ... Zo een hele lijst, bekijk ze maar CD1: http://img216.imageshack.us/img216/8133/duken3mf.png & CD2: http://img216.imageshack.us/img216/4823/duken9lh.png . Wat moet ik nu doen ? Die bestanden verder uitpakken maar, al die bestanden hebben dezelfde grote, moet ik ze samenvoegen ofzo ? Want het is de bedoeling dat i…
Laatste reactie door mariella, -
- 2 reacties
- 4k weergaven
Hallo... Heb vandaag War Of the Worlds binnen gehaald en na het uipakken van de .rar bestanden hou ik verschillende vob bestanden over die niet tot 1 film zijn samengevoegd! Wat moet ik doen? PS. Heb rechter muisknop uitpakken in ... gekozen.
van losse files naar een hele
door Gast caesar- 4 reacties
- 3.5k weergaven
he hoe maak ik van alemaal: (even een paar voorbeelden) R00 R01 R02 R03 gaat zo maar door hier moet je een bin en cue file van maken hoe doe je da toch met een of ander extract trucje
Laatste reactie door Shark1, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
Ik lees hier heel veel dat mensen de ondertiteling apart downloaden. Is dat niet heel ingewikkeld? Ik heb tot nu toe steeds gezocht op films waar de nederlands ondertiteling al bij zit. Maar dat is wel vrij beprekt. Hoe doen jullie het? En is het moelijk om er ondertiteling bij te voegen?
-
- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Hallo, Ik heb van de week voor het eerst van mijn leven een film gedownload ( via Limewire). Het gaat om de film Madagascar. De film stond echter in twee delen. Dus ik heb twee bestanden moeten downloaden. Kan ik die bestanden nu gewoon op 1 dvd branden en speelt ie dan alles achter elkaar af? Het zijn trouwens MPEG bestanden. Welke bestanden kun je het beste downloaden? Alleen deze waren met NL subtitles dus vandaar dat ik die gekozen heb.
-
ik heb top spin gedownload wat nu??
door Gast julernoff- 2 reacties
- 2.9k weergaven
ik heb top spin gedownload maar ik weet nu niet wat ik verder moet doen ken iemand da vertelen ik heb het al uitgepakt er zitten 4 bestanden in cky-tpsp1.cue, cky-tpsp2 ( 741.264 kb) ,cky-tpsp1 (717.801 kb) en cky-tpsp2.cue ken iemand mij vertellen wat ik moet doen ???
-
ik heb Daemon Tools gedownload maar hij opent
door Gast julernoff- 0 reacties
- 2.7k weergaven
ik heb Daemon Tools gedownload maar hij opent niet wie ken me helpen
-
dgr bestanden
door Gast puydtje- 1 reactie
- 4.8k weergaven
Ik heb net area 51 voor xbox gedownload, nu bestaat de map uit de bestanden a51x-dgr.001 t/m a51x-dgr.065 ik zou echt niet weten wat ik met deze bestanden moet, branden? de hele map na de xbox uploaden heb ik ook al geprobeerd maar herkent het niet als game. Weet iemand wat ik met deze bestanden moet doen?