Repareren, uitpakken, branden en overige problemen
Download voltooid maar ondervind je problemen met een bestandstype? Kan je niks uitpakken of heb je geduvel met branden?
2576 discussies in dit forum
-
mds file fm2006
door Gast nare- 5 reacties
- 3.2k weergaven
Ik had met azureus een mds file van een spel gevonden ik deed met daemon tools mount en het lukte allemaal. Daarna had ik perongeluk daemon tools verwijderd en als ik het nu instalelleer en ik probeer die mds file te mounten dan staat er: Unable to mount image,Unable to access image file. Ik heb het ook geprobeerd met andere programma alcohol 120 % maar daar is de zelfde probleem. Weet iemand wat ik moet doen en kan die het misschien in stapjes vertellen want ik wil heel graag die spel spelen. Het gaat om fm 2006
-
- 7 reacties
- 3.4k weergaven
Hoi iedereen ik werk via shareaze en heb al een week op een stuk zitten downe een bit. bestand nu zit ik zogoed als op 1% van het laatste af het bestand is 1,881 gb groot maar....! het hang al twee dagen vast dan heb ik plots volgens het programma alle gb binnen maar begin hij opnieuw die 1% binnnen te hallen? dit vind ik raar ik moet ook zeggen dat ik nog eens meer dan 10gb kwijt ben van mijn adsl dat ik heb per maand zo snel is die opgebruikt wat kan ik hier aan doen? of is het normaal dat het op het laatste dagen er over zal doen voor ik alles binnen krijg ik heb het al gehad dat er het aantal GB stond die ik binnen moest hallen als ook 100% maar het voltooi niet het g…
-
probleem met uitpakken
door Gast Latifa- 3 reacties
- 5.2k weergaven
Ik heb net een spel binnen via de nieuwsgroepen en meteen met quickpar nagekeken die zei herstel niet nodig. Ik wil hem uitpakken komt er ineens dit in beeld: Volgende volume is nodig om door te gaan met uit pakken E:\\alt.binaries.the-terminal\\cdz-sw3[2]\\cdz-sw3.r30 die ik niet heb. Wat moet ik nu doen?
-
Bin bestanden
door Gast radjesh- 0 reacties
- 2.7k weergaven
ik heb een programma met bin/cue bestanden. Het staat op dvd en op mijn pc. Als ik het uit wil pakken dan geeft hij aan dat ik het programma moet zoeken waarmee het gemaakt is. Ik heb CDRWin gedownload maar ik kom niet verder. Wie heeft raad ? Alvast bedankt Hans
-
GROOT PROBLEEM!!!!!!!!
door Gast J_B- 0 reacties
- 2.5k weergaven
ik zit met een \"groot\" probleem. namelijk: Ik heb een film gedownload maar het is een .iso film dus rechtstreeks van een dvd af. Normaal zet je zo een ondertiteling onder een dvd maar hier gaat dat niet. Ik gebruik het programma Subsync maar deze ziet geen ifo bestanden en kan er dus ook geen ondertitles onder zetten . PLZ HELP heeft iemand een oplossing ZEG :side:
-
nfsu2
door Gast ROBERTJEAN- 6 reacties
- 4.4k weergaven
help wat moet ik doen ik heb nfsu2 gedownload en wil het al jaar lang spelen nu dacht ik er te zijn maar bij het uitpakken van need for speed underground2.rar zitten bestanden zoals compressed.zip en nog wat losse dingetjes zoals autorun enzo..standaard maar mijn vraag is hij vraagt een wachtwoord bij het uitpakken met winrar omdat de files encrypted zijn.. dus en ik heb www.bitenova.org enzo al geprobeert als wachtwoord (daar hebk hem vandaan) maar dat werk allemaal nie ken iemand een serial crack programma ofzow.. ben goed met computers zoals illegaal licenties aanmake voor ongeregistreerde games enzo :evil: maar dit is wel een groot vraagteke voor me
Laatste reactie door Duken, -
heeft iemand quake 4 gedownload op intrenet.Zoja dan moet ik je wat vragen
-
total overdosis
door blingiej- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Weet iemand hoe ik total overdosis kan spelen.Ik heb hem op cd gezet een geprobeerd om met deamtools te spelen.Maar dan krijg ik het volgende bericht Emulator detected ! please deactivate virtual drive and emulation software. Wat moet ik doen is mijn vraag ?
-
Call of duty
door Gast larissa1324117163- 6 reacties
- 4k weergaven
als ik multiplayer wil doen, komt ie bij elke game waar ik wil joinen dat mijn cd key in use is. Weet iemand hoe dit komt?
Laatste reactie door sassert, -
tc zonder ondertiteling ???
door Gast edwinlap- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo, Ik heb een film gedownload (een TC) en volgens de uploader is ie ned subbed maar ik krijg geen ondertiteling. Wat doe ik fout. Ik heb dit al meerdere malen gehad waarvan de bron een TC was ???
-
Ik heb radsport manager pro gedownload en dat is beveiligd met starforce. Die handleiding heb ik opgevolgd maar je moet ook de stekkers van je cd en of dvd speler euit halen. Hoe kan ik deze herkennen? En is dit Simpel of moet ik dan de hele computer in
Laatste reactie door sassert, -
- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Ik heb dat ook geprobeerd. Wat ik nu heb gedaan is naar een punt in mijn geschiedenis het systeem herstellen. Daarna kon ik wel mounten. Alleen het volgende probleem...... hij is gemount en ik heb kunnen spelen... maar de volgende dag wil ik het spel weer spelen en nu vraagt hij om een cd...!? Heel vreemd....
-
- 3 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb even jullie hulp nodig, waarschijnlijk kunnen jullie mij zo een antwoord geven maar zelf heb ik totaal geen idee wat ik fout doe. Ik heb een spel en dat spel wil ik dus installeren. Het is een MDF en MDS bestand. Dus gebruik ik daar Daemon Tools voor. Ik mount die bestanden via daemon tools, alleen als ik dat wil doen doet hij helemaal niets. Ik heb een virtuele schijf aangemaakt maar als ik dus die files mount via daemon doet ie helemaal niets. Ik heb het op een andere computer geprobeert bij een vriend van me en daar werkt alles perfect. Dus aan de files ligt het niet en aan daemon ook niet want dat is dezelfde als op die andere computer...!! W…
-
QUAKe 4
door Gast Chantaldebruin- 10 reacties
- 4k weergaven
Hoii Ik zit met een groot probleem ben nogal noob met gedownloade games, Ik heb dus quake 4 gedownload en zie alllemaal mapjes die het zelfde heten het zijn (rar mapjes) ,met de naam ccd-q4 en dan een stuk of 10 met die naam als ik elk mapje open maak zie ik dezelfde naamen : ccd-q4.mds en ccd-q4.mdf en in elke map zoon naam hoe kan ik dit installeen ik heb het met daemen tools en alcohol120% geprobeerd maar het lukt helemaal niet kan iemand het duidelijk uitleggen hoe ik het pricies kan doe hartelijk bedankt . Hieronder nog 2 screens Ik heb de game gedownload met azureus quake4.-clonecd Hier zie je de hele gedownloade map Hier zie je dat het dezelfde naa…
onbekend bestand
door Gast desteny19- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Keb een game gedownload maar het bestaat uit bestanden die ik nog niet eerder heb gezien; 001 bestand en dat t/m 10 Welk programma heb ik daarvoor nodig? greetzzz
-
no cd key
door Gast f.haaken- 7 reacties
- 4.3k weergaven
hallo. ik heb 3 dagen geleden black & white 2 gedownload en geistaleerd.ik ben al 3 dagen aant zoeken naar een no cd crack. ik heb alchohol 120 % en deamon tools ook maar weet niet wat te doen als iemand me kan helpen dan zou ik erg dankbaar zijn gelieven van het begin wat te downloaden en wat te doen cya an i hope you can help me
-
iso,cue of bin
door plato007- 2 reacties
- 3.4k weergaven
Hoe maak je een van de bovenstaande bestanden? :woohoo: Ik heb een map en daar wil ik een bin ofzo van maken hoed doe je dat?
-
vreemd type bestand
door Gast lrichter- 11 reacties
- 6.8k weergaven
hallo ik heb een xbox game gedownload en wil die branden normaal is dat geen probleem ik klik dan een van die files aan in de map en laat hem met winrar uitpakken tot een iso bestand die ik vervolgens kan branden met nero. Alleen nu heb ik een game gebrand en als ik de map open staan er dit soort type files in f2k6x-dgr.001 en dan op lopend tot 50 ik ken dit niet weet iemand hoe ik dit op een dvd krijg? ik weet niet goed wat ik er mee aan moet heeft iemand ideeen?
-
Uitpakken van meerdere rars tegelijk
door Gast monique2- 3 reacties
- 3k weergaven
soms moet je om bijv 1 install file te krijgen meerder bestanden tegelijk uitpakken.. nou dat hoeft niet je kan t natuurlijk ook 1voor1 doen maar das natuurlijk niet zo handig http://www.herve-thouzard.com/modules/mydownloads/singlefile.php?cid=2&lid=47 Nog vragen... vraag maar
-
games dwnloaden
door Gast Falderietjeuh- 4 reacties
- 2.9k weergaven
heey iedereen ik wil weten hoe ik ps2 games kan dwnloaden en waar! :S
-
fout bij uitpakken Brothers in Arms
door Gast lcarla1702- 2 reacties
- 2.5k weergaven
hey als ik Brothers in Arms probeer uit te pakken krijg ik deze fout wat moet ik doen Brothers.In.Arms.Earned.In.Blood-RELOADED_(BT-GM)_(EFnet)\\rld-beib.rar: No files to extract
Age of Empires 3
door Gast larissa1324117163- 10 reacties
- 23.4k weergaven
ik heb age of empires 3 gedownload maar ik heb de cdkey niet
-
Fifa 06
door Gast lilyilona- 10 reacties
- 4.1k weergaven
Ik heb net FIFA 06 gedownload, een .mds en een .mdf bestand. Ik weet niet goed wat ik hier nou mee moet doen Kan iemand me helpen BVD Babi
-
gedownloade clonecd
door Gast wekoster- 15 reacties
- 6.8k weergaven
ik heb een game gedownload, een rarbestand, wat een clonecd is. als ik hem uitgepakt heb d-man heb ik 5x ccd bestanden, 1 ccd-mant( rar) bestand en een aantal ccd rar archive bestanden. als ik die laatste weer uitpak dan krijg ik 2 mdf bestanden. als ik die andere ccd rar bestanden in dezelfde map uitpak dan zegt winrar dat deze al met dezelfde naam bestaat. heb al geprobeerd in een virtuele cd/dvd in te laden. werkt niet. WAT Moet ik doen? branden? met clonecd? en zo ja welke bestanden en hoe? please help me? thanx
ps2 spel downloaden
door Gast hellbouncer- 1 reactie
- 3.1k weergaven
ik heb ook bittorent en ik wil graag voor de ps2 grand turismo 4 downloaden maar iedere keer als ik hem wil downloaden dan stopt ie vlak voor het einde of hij begint gewoon helemaal niet heeft iemand misschien een goede site waar het spel opstaat en waar het het ook echt doet ??????????
Laatste reactie door Duken,