Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:van 2cd's naar 1cd ?????
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Je moet dan kiezen voor Data DVD dan krijg je wel 2 aparte bestandjes erop
-
Aw:game
- 2.1k weergaven
Je hebt het gedownloade bestandje farcry.exe daar rechtermuisklik je op en kies je voor knippen. Dan ga je via je verkenner of deze computer naar de map waar farcry staat. (bv. d:\\games\\far cry In die map staat ook een farcry.exe dan doe je in een lege ruimte rechtermuisklik en kies je voor plakken. Dan vraagt hij of je het zeker weet om farcry.exe te overschrijven je kiest voor JA. En voila. Je kan die game zonder cd starten!
-
Aw:Downloaden, waar moet ik beginnen??
- 1.9k weergaven
gebruik dan een programma waar er hier een handleiding van is. Misschien is dat een idee?
-
- 1.7k weergaven
Je kopieert de inhoud van cd 1 naar een mapje op je schijf, Je kopieert de inhoud van cd 2 naar een ander mapje op je schijf. Je doet een lege dvd schijf in je brander en selecteert die 2 mapjes en je hebt het op 1 dvd. Je zou ze denk ik niet meer samenkunnen voegen om 1 lange film te krijgen. (ik heb dat nog nooit gedaan/gehoord dat iemand dat heeft gedaan)
-
Aw:Rar en SFV bestanden
- 1.8k weergaven
Of mijn antwoord knalgoed gaat worden weet ik niet Maar bij de handleidingen van Leren Downloaden zie je hoe je moet downloaden met DC++ en met mIRC daar zou je wel uit moeten komen. En voor vragen kan je hier altijd terugkomen Succes,
-
Aw:textsub 2.23 textsub 2.23
- 2.5k weergaven
3 jaar geleden was ik met ondertiteling bezig als ik thuis ben zal ik ff kijken
-
- 1.9k weergaven
Misschien downloaden via Mirc? www.ircspy.com of www.packetnews.com En anders zoek is op DC++ dat programmaatje heel bijna alles ik heb tot nu toe nog alles via Mirc en DC++ kunnen downloaden.
-
- 2k weergaven
SanShi schreef: Lol jerry lezen is goed voor je
-
Aw:steeds weer "connection failed"
- 2k weergaven
Deze vraag hoort toch niet in Downloaden met DC++ ??? Of ben ik nu zo dom
-
Aw:2 maal AVI naar DVD
- 2.2k weergaven
Kan je niet net zo goed 2 cd\'s gaan branden? Kwaliteit wordt toch niet mooier....
-
- 1.8k weergaven
Volgens mij kan dat niet (weet niet zeker) Kan je niet gewoon beter de dvd versie rippen en kopieren?
-
Aw:game
- 2.3k weergaven
Of gewoon dvd1 mounten met deamon tools
-
Aw:branden
- 1.9k weergaven
Je had die url naar die handleiding al via de mail gehad
-
Aw:exeem
- 2.2k weergaven
Idd krijg je een foutmelding of kan je het niet installeren? Of wordt hij misschien geblokt door je software matige firewall?? (SP2 maybe?) BTW. wat is exeem trouwens?!?!!? :laugh: (nog nooit van gehoord)
-
Aw:leeeeek
- 2k weergaven
Om voor een tv serie ondertiteling te vinden zal het heeeeel erg moeilijk worden. Voor zover ik weet zijn die er niet eens. Of je moet het zelf gaan vertalen maarja als jij al ondertiteling wilt zal dat er niet inzitten. En anders of engels leren of wachten dat hij op 1 van de zenders in NL komt met ondertiteling
-
Aw:Handleidingen
- 1.9k weergaven
DukeN schreef: Hahahah dank je wel! Dat is nou aardig van je jerry! Ik zag eindelijk een goede mogelijk om te spammen :whistle:
-
Aw:branden
- 1.8k weergaven
Ik had ooit is voor meneertje duken een handleidingtjuh gegeven voor ondertiteling toevoegen aan een film. Ik weet niet of hij er nog opstaat dus moet je even tussen de handleidingen gaan snuffelen. Daarmee moet het helemaal lukken
-
Aw:Downloaden
- 2.1k weergaven
De Bioscoop is ook een goede plek voor de nieuwste films
-
Aw:http
- 2.3k weergaven
En als je in explorer zo\'n http site invult en hij doet het niet kan het ook wel is te maken hebben dat de server zelf offline is en niet te bereiken is op dat moment.
-
Ares Lite instellingen?
door Gast sebasjuh2- 3 reacties
- 8.8k weergaven
Ok die handleiding hier van Ares lite heeft iemand gevolgt alleen hij kan nog niets downloaden. Nu las ik al hier tussen de comments dat je met Ares lite iets moet instelling omdat je anders niet kan downloaden. Weet iemand toevallig ook wat dat iets is? Ik ken dat hele pakket niet dus maybe kan iemand even helpen?
Laatste reactie door Duken, -
Aw:Kan niks downloaden....
- 2.3k weergaven
jasperwillem schreef: Ik raad je zonealarm af, die gooit ongewild vanalles dicht, waar je na de deinstallatie van het programma nooit van zijn leven meer bij kan, heb ik nu al op 4 pc\'s gezien. internet was dichtgeslagen namelijk. Het enige wat hielp was voledige herinstallatie. Tis maar mijn mening, maar ik heb nu al heel wat pc\'s onder handen gehad! Helemaal mee eens ZoneAlarm is bijna nog kutter dan SP2 (is bijna niet mogelijk maar ze komen een heel eind) McAfee is een goede optie ik draai het op 2 pc\'s en nooit problemen mee!
-
Aw:irc
- 3.8k weergaven
Muis schreef: tegenwoordig wordt /ctcp (BOTNAAM) xdcc send #(FILENUMMER) niet meer zoveel gebruikt meestal: /msg (BOTNAAM) xdcc send #(FILENUMMER)
-
irc
door Gast Anga- 2 reacties
- 8.3k weergaven
Ik ben bij mIRC in zo\'n channel he... Maar hoe kan ik dan om wat warez vragen?
-
VERPLAATST: Fitna
door Gast- 0 reacties
- 1k weergaven