Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:router
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Zolang je geen Service Pack 2 geinstalleerd hebt in Windows XP hoeft dat niet nee en kan je gewoon lekker gaan downloaden
-
Aw:AVI NAAR DVD
- 1.8k weergaven
mpg of mpeg is hetzelfde. En als je een mpg wilt branden kan je gewoon bij Nero aangeven van brand een svcd of vcd op dvd en dan kan je die mpg ernaar slepen en branden. En al wil je zo\'n converter proggie downloaden typ gewoon in google mpg 2 avi converter ofzo en je vindt er genoeg. en dvd shrink is meer voor een dvd kleiner te maken zodat hij op een dvdr schijfje past.
-
Aw:PS2 game verkeerd beeld
- 1.5k weergaven
Heb je niet misschien de NTSC versie (amerikaanse versie) van die games en dat jou tv geen NTSC aankan?? Dat zou ook nog wel eens kunnen misschien....
-
Aw:afspelen film
- 1.3k weergaven
Zitten de kabels van je boxen wel in je dvd speler?? Het zal wel zo\'n tuner en dvd speler in 1 zijn. Dus als je alleen geluid via de tv hebt moet je misschien proberen om de kabel vanaf je dvd speler naar de tv alleen het GELE stekkertje te gebruiken (rood en wit zijn voor het geluid) Die moeten dus vanaf je boxen ergens in je dvd speler gaan. En dan zou je gewoon geluid via je boxen moeten hebben. Lees anders handleiding bij je setje het is echt niet zo moeilijk om zo\'n home cinema set neer te zetten zodat het werkt ik denk zelf dat je ergens een stekkertje verkeerd hebt zitten
-
Aw:alcohol120% gedownload ????
- 1.6k weergaven
Jah je hebt dus al in je alcohol iets \"gemount\" zoals dat heet een SVCD. En dan krijg je idd 4 mapjes te zien. Wat je moet doen is in dat mapje svcd staat een mpg bestand (heeft hele rare naam) Dat moet je openen en je kan je film bekijken Afspelen met divx player of vlc player of wat je hebt.
-
Aw:disconnected
- 1.4k weergaven
Wil je connecten naar een hub? en zie je connecten en daarna disconnected? Dan is het meestal als reden dat je niets shared veel hubs hebben een minimum ingesteld wat je geshared moet hebbe. Dus share bestanden met anderen. En anders zie je al wel de public list hub? Of zie je die nog niet eens??
-
Aw:dowloaden
- 1.3k weergaven
gooitske schreef: Je kan je ADSL provider bellen en zeggen dat je sneller internet wilt kunnen hun hem wel verhogen :laugh: Wat voor een verbinding heb je nu dan? Misschien is je max maar 27kb ofzo ik weet het niet? Kijk anders is bij www.speedtest.nl en doe die test wat komt daar uit??
-
Aw:helppppp!!!!!!!! sub. bij een dvd
- 1.6k weergaven
Als je een dvd hebt gedownload daar zitten de subs al bij ingebakken dus daar kan je niet zomaar even de NL subs b.v. bij toevoegen. Dat is niet mogelijk
-
Aw:verschil tussen avi en mpg ,mpeg ed
- 1.6k weergaven
Al wil je de mooiste kwaliteit moet je gewoon de dvd downloaden (die zijn meestal 4 gig geript) Maar meestal de geripte films zijn zo rond de 700/800 mb. Daar raad ik je aan op zoek te gaan naar de xvid versie. Die zijn qua kwaliteit het mooist! En om ze dan op cd/dvd te fikken kan je het beste Nero gebruiken is niet zo heel moeilijk dus makkelijk voor de beginners. En ondertitelen van de film je geeft al aan dat je een leek bent dus dan raad ik het je al niet aan om te gaan doen kost namelijk heel veel tijd en je moet wel een beetje begrijpen wat je doet maar als je het toch wilt doen staat hier bij duken.nl ook een mooie handleiding hoe dat moet. Succes!
-
Aw:Help
- 1.5k weergaven
Jah precies daar zijn nu handleidingen voor om door te lezen en dan zal je er meer van begrijpen en mocht je dan problemen tegenkomen kan je het hier vragen maar niet meteen hier vragen zonder eerst zelf te proberen
-
Aw:dc++ vind geen files
- 1.3k weergaven
Als je nergens naar kan connecten zal je waarschijnlijk wel op passive hebben staan je instellingen. Zo ja zet die optie op Active en vul je ip adres in die je van je provider hebt gekregen en dan werkt het wel
-
Aw:bewerkte bestanden opslaan
- 1.6k weergaven
Wat heb je bewerkt dan? volgens mij is vlc player alleen om te bekijken......niet om te bewerken
-
Aw:film branden(mpeg 2)
- 1.3k weergaven
dvd shrink maakt dingen kleiner
-
Aw:game kopieren
- 1.4k weergaven
wat ben jij toch ook slim dukie
-
Aw:geen geluid?!
- 1.4k weergaven
Al is het een xvid bestand is DivX player er geschikt voor al is het een dvdr bestand kan je goed PowerDVD gebruiken en anders zoals dukie al zegt vlc is ook goed!
-
Aw:Probleempje
- 1.7k weergaven
de goede settings staan toch in de handleiding ?!?!?! (denk ik, hoop ik) (toch jerry? )
-
Probleempje
door crono- 1 reactie
- 3.2k weergaven
You have a DCC pending, Set your client to receive the transfer. (90 seconds remaining until timeout) Hoe los ik dit op. BVB Bedankt. :silly:
Laatste reactie door Duken, -
Aw:game installeren
- 1.6k weergaven
:pinch: Als je vc opent zie je die lijst mapjes daarbij staat ook die vc.exe of hoe het ook heet. Je zal wel niet .exe zien maar wel de naam vc of gta ofzoiets. ps. als je het niet zeker weet ga naar dat mapje waar die crack staat, kopieer dat bestandje wat er in de crack mapje staat en plak het in de vc mapje waar jij die hele lijst met mapjes zag die je opnoemde
-
Aw:MDF bestanden
- 1.6k weergaven
Of je mount cd4 in je deamon tools als je wilt spelen :laugh:
-
Aw:bin en cue bestanden openen
- 1.3k weergaven
Ga met de verkenner is naar je virtuele schijf waar je die .cue file ingeladen hebt. Zie je dan de bestandjes? Zo ja dubbelklik op setup.exe Als dan die foutmelding komt van no installation found heb je een k*t versie van die game gedownload en zit niet alles erin
-
Aw:game installeren
- 1.6k weergaven
Je hebt alles uitgepakt. Als het goed is moet je dan in die hele rits bestanden ook een setup.exe zien staan. Zo ja dubbelklik daarop en je installeert je game. Dan als hij klaar is met installeren moet je naar dat mapje crack gaan. Waarschijnlijk staat daar gta.exe (of hoe dat opstart bestandje heet) Overschrijf deze over de gta.exe die je net geinstalleerd hebt. En je kan de game zonder cd spelen. Succes
-
Aw:van avi naar dvd
- 1.6k weergaven
waarom wil iedereen toch hun avi omzetten naar dvd :S Die kwaliteit wordt toch niet mooier en je kan net zo goed die avi op cd branden is precies hetzelfde.
-
Aw:T-shirt wedstrijd
- 1.6k weergaven
ik zet er wel achterop powered by www.teaserz.net Dan loop ik ook nog in dat tshirtje
-
Aw:T-shirt wedstrijd
- 1.6k weergaven
hahahah mag ik ook een klein ander urletje erin zetten Dat laat ik mijn creatieve geest ook wel iets leuks ontwerpen
-
Aw:Waar kan ik PS2 spellen downloaden als MDF best
- 1.7k weergaven
DukeN schreef: Haha geef topic een slotje Maar kijk is tussen de handleidingen staan genoeg download programma\'s en overal kan je het wel vinden zoiets. Maar waarom speciaal mdf?