Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
probleem met mirc
door Gast bonistel- 0 reacties
- 2.8k weergaven
HOI, als ik mirc wil gebruiken staat er bij status not conected. ben ik dan niet verbonden . wie kan mij daarbij helpen... En om een film te dowloaden moet je dan altijd zo lang wachten.. wie kan me helpen...... :
-
Opstarten file
door Gast bennie50- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Als ik de fileinfo stuur komt dat in het rood te staan maar verder gebeurt er niks. Komt dit omdat ik al een file download? En kan ik de pc uitzetten of moet ik alles in 1 keer downloaden?
-
Aw:Bittorent Snelheid?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Ik weet niet wat jij klaagt, ik moet blij zijn als ik 50 kb haal ik kom nooit boven de 20kb vandaar dat ik dat hele torrent gebeuren niet meer gebruik
-
Aw:learntodownload.com
- 1.7k weergaven
Jullie hebben tenminste nog admin staan in ondertiteling ik zie daar nog Gebruiker. Jerry fix dat is ff ik wil er TeaserZ admin hebben staan of Super Admin
-
Aw:dvd verkleinen??
- 1.6k weergaven
DVDShrink is een heel goed proggie om dvd\'s te verkleinen \"shrinken\" en is heel simpel!
-
Aw:Ondertiteling bij een img bestand
- 1.5k weergaven
over de 4gig is meestal gewoon een complete dvd rip daar zitten al heel veel ondertitels in. Ligt ook aan degene die hem geripped heeft welke ondertitelingen er nog op zitten. Mocht er bv. geen nederlands op staat als ondertiteling dan kan je die er ook niet opzetten meer.
-
Aw:Compileren van DVD-R's
- 1.5k weergaven
Heb je de films in mpg of avi formaat dan is het mogelijk als je een dvd wilt rippen en daar scenes uit wilt halen is het niet mogelijk
-
Aw:Geen geluid meer
- 1.4k weergaven
Maar wat doe je met die film in virtual dub dan? wil je hem ondertitelen of alleen op svcd branden voor in je dvd speler?
-
Aw:FAT32
- 1.6k weergaven
wat ben jij toch ook slim deukje
-
Aw:Gevaar openen poorten???
- 1.7k weergaven
tuurlijk hoe meer je openzet des te gevoeliger ben je voor \"hackers\". Maar ik denk niet echt dat een goede hacker een thuis computer probeert te hacken omdat daar gewoon niets te halen valt.
-
Aw:startpagina kobus
- 1.2k weergaven
Maak hier de topic: Promoot je eigen website van :laugh:
-
Aw:ondertiteling op DVD branden
- 1.5k weergaven
4,2 past toch gewoon op een dvd?
-
Aw:neodivx 9.2 hoe werkt het precies?
- 1.5k weergaven
Sorry nog nooit van dit pakket gehoord! Maar waarom pak je hem in naar 700 mb?? Kan je niet gewoon die dvd rippen zodat hij op een leeg dvdtje past?
-
Aw:geen geluid
- 1.5k weergaven
Welke speler heb je gebruikt? (media player, vlc, divx) Wat voor formaat heeft de film? (xvid, mpg, avi)
-
Aw:geluid
- 1.5k weergaven
film branden met Nero misschien ?
-
Aw:Geen geluid meer
- 1.6k weergaven
Brand je film met Nero??
-
Aw:connecten
- 1.6k weergaven
Waarschijnlijk heb je een firewall draaien (bv. Windows XP SP2) en die blokt je ftp proggie want als je op elke server waarnaar je connect, connection timeout krijgt komt je ftp proggie niet het internet op. Dus of zet je SP2 firewall uit! of zorg dat je ftp proggie erdoorheen komt Op je configuratiescherm (start - instellingen - configuratiescherm) heb je een icoontje beveiligingscentrum. Daar kan je de firewall instellen wat wel en wat niet connectie met internet mag maken
-
Aw:dcc pending
- 1.5k weergaven
Download anders de nieuwste versie van mirc dan kan het ook opgelost zijn
-
Aw:startpagina kobus
- 1.6k weergaven
http://www.teaserz.net is ook een hele goede startpagina :laugh:
-
Aw:Handleidingen
- 1.4k weergaven
Duken zit op zijn werkt alleen maar op duken.nl denk ik en is blij als er iemand iets post heeft hij ook weer wat te doen
-
Aw:ondertiteling op DVD branden
- 1.4k weergaven
Maar als je een dvd-rip (van 4Gb ong) hebt gedownload is het onmogelijk om er nog subs aan toe te voegen!
-
Aw:vraagje torrent
- 1.6k weergaven
dikkekuzzlinda schreef: Als je goed bent in breien dan moet dat geen enkel probleem zijn
-
Aw:branden met ondertiteling
- 1.5k weergaven
kijk onder de handleidingen Na het Downloaden daar vindt je de handleiding
-
Aw:afspelen film
- 1.6k weergaven
dan heb jij gewoon een film gedownload zonder de audio erbij lijkt mij. Het zit hem dan puur in de dvd zelf
-
Aw:PS2 game verkeerd beeld
- 1.7k weergaven
Veel plezier met je PS2 games