Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:VCD Zwart Wit
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
graag gedaan hoor! daar is dit forum voor
-
Aw:geen ondertiteling
- 1.8k weergaven
De persoon die de dvd \"geripped\" heeft die heeft tijdens het rippen de NL subs eruit gehaald dus je ziet ze in de lijst wel maar ze zijn niet aanwezig op de dvd.
-
Aw:Modjes! :-)
- 1.7k weergaven
Ik kan nog helemaal niets :whistle:
-
Aw:learntodownload.com
- 1.5k weergaven
DukeN schreef: Wanneer maak je mijn TZ logo dan voor hier
-
Aw:Uitpakproblemen
- 1.4k weergaven
2x dezelfde vraag :pinch: Voor iemand met admin rechten of samenvoegen of 1 sluiten jerry heeft mij nog steeds geen admin gemaakt :kiss:
-
Aw:bin bestand
- 1.6k weergaven
Met nero kan je images op cd branden en ik d8 dat zelfs Alcohol120% al zo\'n optie erin hebt zitten.
-
Aw:Uitpakken en bestanden??
- 1.4k weergaven
Wat jij nu hebt is een dvd! Die zou je kunnen bekijken met bv. PowerDVD Ondertiteling toevoegen gaat niet, maar met een beetje geluk heb je vast de nl ondertiteling erbij zitten. En dan zal je kunnen kiezen tussen op je pc kijken of branden op een dvd zodat je op je dvdspeler op je tv kan kijken
-
Aw:warcraft 3
- 1.6k weergaven
clone cd/ clone dvd ik weet niet of je een dvd of cd hebt
-
Aw:Alcahol 120
- 1.2k weergaven
sims2 werkt bij mij met alcohol hoor
-
Aw:3 problemen
- 1.3k weergaven
Bij prince of persia zal je moeten beginnen met CD1 dan kan je installeren daarna vraagt hij om CD2 zoals jij zegt die moet je dan mounten en hij zal dan weer wat installeren en ik denk dat hij daarna (als jij die foutmelding ziet) weer CD1 erin moet doen omdat hij daar weer wat vandaan moet halen. En NFSU2 heb je die cd met alcohol120% al gemount? En kan je de setup draaien of komt hij meteen al met die F:/movies foutmelding? Zelfde met je enter de matrix, als je hem in de cdrom doet zie je in de Verkenner iets? Of kan je beginnen met de installatie of niet?
-
Aw:kijk eens op
- 1.7k weergaven
joamar schreef: Binnen een paar wat binnengehaald?
-
Aw:VCD Zwart Wit
- 1.3k weergaven
Zal denk te maken hebben met dat die film in NTSC formaat is, en dat zal jou tv niet ondersteunen die zal alleen PAL aankunnen. Wat je misschien in je dvd speler kan instellen wat voor formaat vcd het is? misschien als je hem daar op NTSC of Auto zet dat hij wel in kleur is.
-
Aw:help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 1.7k weergaven
Waarom wil je groen? Ik heb ook geel maar download wel gewoon altijd :laugh:
-
Aw:verkeerde cd?
- 1.8k weergaven
Zijn het niet misschien meerdere cd\'s? het wil ook wel eens als het 2 cd\'s zijn dat je cd2 erin moet doen om te kunnen starten. En anders zoek je bij www.gamecopyworld.com een no-cd crack voor je game!
-
Aw:ondertiteling plakken
- 1.7k weergaven
of voor virtual dub een xvid codec vinden of de film omzetten naar .mpg of .avi weet niet precies waarmee virtual dub werkt.
-
Aw:downloaden
- 1.6k weergaven
je krijgt altijd als je in mirc aan een bot iets vraag in het rood, donkerrood een melding te staan. Dat je in een wachtrij staat of in je status venster staat dat de bot offline is. Zie je niet zoiets??
-
Aw:learntodownload.com
- 1.4k weergaven
ik wil wel vertalen naar arabisch
-
Aw:Dvd branden met (film).avi bestand.
- 1.7k weergaven
met nero kan je kiezen voor dvd branden en dan svcd en daar kan je de films in proppen of wil je het helemaal met menuutjes doen? en dat aankloten kan toch tegenwoordig kost een dvdtje niets meer
-
Aw:branden op dvd
- 1.5k weergaven
succes ermee laat maar even weten of het lukt of niet
-
Aw:RAR PROBLEEM?!?!
- 1.5k weergaven
het kan zijn dat het onder het downloaden iets fout is gegaan waardoor ze corrupt zijn geworden of ze zijn al corrupt. Af en toe gebeurt dat wel eens. Maar je kan kijken of je die corrupte rar files opnieuw kan downloaden van een andere server
-
Aw:hoe dvix brande op dvd
- 1.8k weergaven
wat voor een foutmelding krijg je? is het echt de bestandsnaam of zegt ie iets over de extensie?
-
Aw:probleem met mirc
- 1.2k weergaven
Je hebt bovenin zo\'n iconenbalk staan daar heb je een soort \"bliksem\" tekentje dat is de connect icoon druk daarop en je connect. Maar het beste is gewoon naar www.ircspy.com surfen daar zoeken wat je wilt downloaden op de download link drukken en hij opent automatisch mirc met de server waar je op moet komen. Mits je de settings goed hebt staan
-
Aw:Opstarten file
- 1.4k weergaven
wat staat er in het rood? dat je in de wachtrij staat? dat kan een reden zijn dat er niets gebeurt. En er zit een resume op bij mirc je moet alleen wel weer dezelfde bestandsnaam dowloaden met dezelfde grootte. Anders krijg je corrupted files of als de bestandsnaam anders is dat hij opnieuw begint
-
Aw:virtual dub geen mpeg??
- 1.6k weergaven
ga naar www.google.nl typ bij zoeken in: mpg2avi druk op zoeken en voila je krijgt een miljoen links naar handige tools Er zijn zat tooltjes die omzetten van mpg naar avi gewoon in google zoeken en 1 gebruiken
-
Aw:branden op dvd
- 1.8k weergaven
Open nero, kies voor een dvd branden. Kies dan svcd en voeg je film toe. En druk op branden. Dat moet genoeg zijn.