Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:wat te doen met een img file
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
loeloe schreef: Als je dat .img bestand hebt ingeladen met (deamon tools of alcohol) wat zie je dan voor een bestand of mappenstructuur?
-
Aw:ik kan dvix
- 1.5k weergaven
DivX player gebruiken! En mocht hij daar niet werken kan je nog de AC3 filter installeren dan werken (zo goed als) alle films in je DivX player
-
Aw:instellingen voor bitcomet
- 1.6k weergaven
thefleeceman schreef: Om met hem contact op te nemen moet je eerst skype installeren. Dan een account aanmaken. Je boxen aanzetten en een microfoon op je pc hebben aangesloten. Dan bel je naar hem toe en voila je kan met dukienukie bellen ps. Je wordt er niet vrolijk van maar je kan hem bellen
-
Aw:Muziek DVDs
- 1.3k weergaven
DC++ vindt je er genoeg. Bittorrent zou vast ook wel hebben (geen ervaring mee) Dus zou zeggen probeer is een download programma uit.
-
Aw:swd bestand
- 1.4k weergaven
Is iets van flash. Zal je met flashplayer of shockwave player kunnen bekijken.
-
Aw:dvd shrink????????
- 1.4k weergaven
thepromise schreef: Automatisch verkleint hij jij film sowieso al naar 4,3 gig en jij kan aangeven dat er allerlei ondertitelingen en geluid dingen niet op hoeven zodat je film mooier wordt. Dus als hij volgens jou niet verkleind doe jij 100% zeker iets verkeerd
-
Aw:een goed brand progamma ?
- 1.5k weergaven
Wat wil je precies branden want er zijn miljoenen brand tooltjes voor elk wel iets. Dus wil je dvd gaan rippen en dan branden of gedownloade dvd\'s branden? of gewoon cd\'s branden.
-
Aw:geen ondertiteling
- 1.6k weergaven
Ik wil het ook niet eens zijn
-
Aw:melding not supported yet
- 1.3k weergaven
katten schreef: Ok voor jou de foutmelding in normaal nederlands: Nog niet ondersteund: Wilt u alstublieft deze ondertiteling opsturen zodat ik deze extensie compatible kan maken met mijn software. Dus dat betekent dat jij een ondertitelings file hebt gedownload waarmee het programma niet overweg kan.
-
Aw:problemen bij mp3 branden op dvd
- 1.4k weergaven
Zitten ze niet misschien in aparte mapjes? en dat je dvd speler dat niet aankan ofzoiets? Misschien zijn het .wav bestandjes wat je dvd speler niet aankan?
-
- 1.6k weergaven
pege schreef: Je wordt natuurlijk ook niet in 1dag computerdeskundige he
-
Aw:Installeer probleem!
- 1.3k weergaven
TJ schreef: Maar 2 topics openen met hetzelfde probleem hoeft ook niet! Daarmee wordt het forum een beetje een zooitje en is het niet makkelijk helpen! En net zoals wat duken zegt als ook al heb je een nl versie je kan gewoon een engelse nocd patch gebruiken dat is geen probleem. Het enigste is als je een readme gaat lezen wat erbij zit is het engels.
-
Aw:No cd crack
- 1.6k weergaven
door een nocd crack te draaien installeer je toch geen spel? je zorgt er alleen voor dat je geen cd meer nodig hebt. maakt niet zoveel uit of het engels is hooguit de readme is engels
-
- 1.7k weergaven
www.gamecopyworld.com zoek hier je nocd patch voor je game en veel plezier met spelen!
-
- 1.5k weergaven
Die handleiding is voor geripte films die van 800mb in .avi form niet voor complete dvd\'s Ik zou zeggen als je die dvd perse wilt met nl subs ga naar de videotheek en huur hem kan je hem ook zien en heb je de juiste ondertiteling.
-
- 1.4k weergaven
CD2 erin doen! Ik weet niet of je het via deamon tools of alcohol doet? Maar gewoon op het moment dat hij vraagt om cd2 laad je in je virtuele cdrom speler cd 2 en gaat hij verder. Of als je de originele cd hebt stop je cd2 in je cdrom speler Niet zo moeilijk d8 ik
-
Aw:game kopieeren
- 1.5k weergaven
Waarom open je een 2de precies dezelfde topic :S Als je gewoon weer naar je andere topic gaat daar komen de antwoorden toch in beetje onnodig om voor 1 vraag 2 aparte topics te openen. Zo blijft het forum niet overzichtelijk! Link naar jou precies dezelfde topic: http://www.duken.nl/component/option,com_simpleboard/Itemid,81/func,view/id,795/catid,15/
-
- 1.2k weergaven
Voor zover ik weet niet. Als iets eruit gehaalt is met rippen kan je het niet meer terugzetten.
-
Aw:vraagje over mIRC
- 1.5k weergaven
Wat je hier leest in de handleiding dan haal je alleen de bestanden van een server af dus hoef je niets te sharen.
-
vraagje over mIRC
door ma.blok- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Moet je ook bestanden delen met mIRC dus dat andere mensen van je kunnen uploaden? of is het alleen een server waar je alles vandaan haalt? :S alsvast bedankt
Laatste reactie door ma.blok, -
Aw:Modjes! :-)
- 1.7k weergaven
Igor schreef: Wat wil je kunnen? Brood bakken, koken enz. nee geintje, jerry belooft dat hij me onderscript is verandert naar Administrator maar nog niet gebeurt en ik kan nog steeds niemand bannen :evil:
-
Aw:Avi en srt bestandjes rippen
- 1.6k weergaven
Je zal eerst de ondertiteling in de film moeten zetten (zie handleidingen) en dat kan je dan pas op cd/dvd branden
-
Aw:3 problemen
- 1.8k weergaven
Ik heb helaas geen NFSU2 meer op cd staan maar het lijkt me haast dat er een mapje movies op de cd moet staan die er niet op staat. Heb je wel andere games kunnen installeren met je cd-rom speler? Misschien dat je images kan maken van de cd\'s zodat je ze via Alcohol mount en daninstalleert kijken of je de problemen dan nog steeds houdt?
-
Aw:game kopieeren
- 1.7k weergaven
de cd2 erin doen Heb je cd2 op je HD staan? dan kan je proberen als het een image is die cd mounten met alchohol of deamon tools en kijken of het dan werkt. En anders denk ik haast dat je cd2 corrupt is
-
Aw:Uitpakken en bestanden??
- 1.3k weergaven
Heb je nu een dvd gebrand met of zonder de ondertiteling wat je gedownload had van die ondertitels site? Of alleen het audio_ts en video_ts mapje?