Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:Geel Bolleke
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Kultivate schreef: Die modems staan standaard open. Dus zou je totaal geen probleem mee moeten hebben en je hebt van die port forward tooltjes voor zo\'n speedtouch of je doet het via telnet Maar jerry niet is een goed plan om bij bittorrent de moeilijkheid op moeilijk te zetten iedereen die net begint met computeren wilt maar meteen poorten forwarden :pinch:
-
Aw:code's
- 1.5k weergaven
Ik denk dat hij zo\'n serial bedoelt Doen wij niet aan is illegaal hahah nee zou zeggen zoek ff met google vindt je het altijd!
-
Aw:vob files op dvd zetten
- 1.1k weergaven
Eerlijk gezegt snap ik van jou ook niets meer :laugh: Je hebt een mapje (bv. DVDRip genaamd) daarin staan 2 andere mapjes (audio_ts en video_ts) In audio_ts staan niets en in video_ts heb je .vob, .dub en .nogiets files. Heb enigste wat je moet aangeven bij DVD Shrink is dan nog dat een film vanaf de Harde Schijf inlaadt. Daar geef je het mapje DVDRip - video_ts aan en hij leest automatisch al die bestandjes in dat mapje en jij kan zien wat voor film het is en je kan hem dan \"backuppen\"
-
Aw:Krijg geen groen bolletje
- 1.2k weergaven
moet je bolletje groen zijn dan?!?!?! Als ik met bittornado download heb ik altijd geel bolletje Ik hoor iedereen altijd bolletje wordt niet groen maar ik download altijd met een geel bolletje dus snap het helemaal niet meer zo
-
Aw:mIRC snel?
- 1.2k weergaven
Je moet gewoon zoeken naar bots met open slots heb je nooit wachttijd
-
Aw:Share-Party?!!!
- 1.4k weergaven
Als er genoeg mensen zijn ben je iets langer dan 2 sec bezig (misschien 4 )
-
- 1.4k weergaven
zelfde naam hebben ze zowiezo niet maar laad ze is in met DVD Shrink? Dat is speciaal om dvd te branden
-
- 1.5k weergaven
Als je in een lan zit haal je 2mb tot 10mb per seconde! Dat red je via internet never nooit Dan haal je 100 kb tot 800kb per seconde ofzo
-
Aw:mds En iso
- 1.2k weergaven
In nero aangeven dat je een image wilt branden dan kan je die mds kiezen en pakt hij automatisch de iso file.
-
Aw:www.liquidtorrent.org -
- 1.2k weergaven
Die site is niet van ons Maar ik ben helaas niet lid dus je zou moeten wachten tot iemand anders die daar lid is jou ook lid wil maken! Succes
-
- 1.3k weergaven
Nero 6 kan je kiezen voor dvd film branden dan heb je 2 mapjes video ts en audio ts dan moet je al jou .vob files in je video ts mapje proppen en op branden drukken. En dan doet nero de rest voor jou :laugh:
-
- 1.2k weergaven
Laat ze gewoon allemaal naar drome komen Maar ik denk hier met de mensen die hier op forum komen zijn meestal \'beginnende\' downloaders die niet zoveel spectaculaire dingen hebben (denk ik)
-
- 1.4k weergaven
Ik ga binnenkort naar drome dus heb ik daar genoeg te leechen Voor mij niet echt nodig maar wel leuk bedacht zal wel met je meegaan denk ik als je het gaat doen jerry :laugh:
-
ip addres
door Gast mensi- 1 reactie
- 2.5k weergaven
hoe kan ik mij ip addres verbergen bij mirc
Laatste reactie door Duken, -
Aw:Verbindings timeout active mode
- 1.7k weergaven
Ok ik zou niet weten welke poorten dc++ nodig heeft eerlijk gezegd
-
Aw:mds bestand??
- 1.8k weergaven
hahahahahahah ok dan
-
- 1.1k weergaven
Daar is dit voor Maar een vraagje waarom ook poort 1412 je gaf in het begin aan dat het proggie poort 1413 gebruikt? Waarom zet je die niet alleen open?
-
- 1.2k weergaven
Anders zet je in je firewall dat dc++ of revconnect volledige toegang mogen tot het internet. Dan zou hij niet meer tegen gehouden moeten worden.
-
- 1.1k weergaven
Is het niet gewoon dat de user waar jij het van download niet zo\'n super upload hebt? Waardoor je die 500kb niet haalt dat haal je natuurlijk niet bij iedereen. Alleen bij de mensen met een dikke bandbreedte
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb de poorten geforward en ik kan ook wel iets vinden bij dc++ als ik iets zoek, wat moet betekenen dat de poorten voor active mode wel geopend zijn. Als je hem op passive mode hebt kun je niet van alle users downloaden, wnat een passive user kan niet van een passive user downloaden. Als je active bent kun je wel van iedereen downloaden.
Laatste reactie door shirls, -
- 1.6k weergaven
pege schreef: Wie zegt dat ik een man ben
-
- 1.5k weergaven
Heb je die poorten opengezet of geforward naar jou ip/computer? En van passive kan je toch ook van meerdere downloaden ?!?! Ik heb ook passive mode en download ook van meerdere users.
-
Aw:Muziek DVDs
- 1.4k weergaven
Neem degene met veel users erin des te meer kans heb je om iets te vinden. Share genoeg en ga er in een aantal zitten. Ikzelf heb iets van 50 hubs waar ik inzit zodat ik tenminste alles vindt wat ik wil hebben.
-
Aw:film branden
- 1.6k weergaven
Als je hem wilt branden hoef je alleen die film bestand te selecteren om te branden
-
- 1.6k weergaven
Nee als ik jou verhaal zo lees dan lijkt het me puur te liggen aan degene die de film geript heeft die heeft gewoon de kwaliteit te laag gezet. Waardoor je vaak zo\'n blokkerig beeld krijg