Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Gevonden Ana Ana Vier creatieve Egyptische vrouwen vertellen rechtstreeks aan de camera wat voor soort personen zij zijn. De vrouwen proberen in de balans te vinden tussen hun innerlijke wereld en de chaos van Caïro. Regie: Sarah Ibrahim, Petr Lom, Nadine Salib, Wafaa Samir, Sondos Shabayek, Corinne van Egeraat Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Aw:AVI NAAR DVD
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.8k weergaven
mpg of mpeg is hetzelfde. En als je een mpg wilt branden kan je gewoon bij Nero aangeven van brand een svcd of vcd op dvd en dan kan je die mpg ernaar slepen en branden. En al wil je zo\'n converter proggie downloaden typ gewoon in google mpg 2 avi converter ofzo en je vindt er genoeg. en dvd shrink is meer voor een dvd kleiner te maken zodat hij op een dvdr schijfje past.
-
Aw:Eey Duken Heb Een Vraagje
- 1.2k weergaven
Wat het makkelijkst is om te doen is Alchohol120% of Deamon Tools installeren. (staat ook handleiding hierover op duken.nl dacht ik) Als je dat geinstalleerd hebt dan heb je een \'virtuele cdrom speler\' en daarin kan je dan die .cue file inladen. Dan kan je gewoon dat Autoroute via die virtuele cdrom speler installeren. En als je hem wilt branden kan dat met Nero bv. dan is het ook weer de .cue file inladen en hij pakt automatisch de .bin file dan. Succes ermee!
-
Aw:No space left on device
- 1.3k weergaven
Waar wordt die download opgeslagen? Is op die schijf nog wel genoeg HD ruimte over....
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
DIT ZIJN DE MIJNE Intel Core2Quad QX6700 4x2,67 GHz 8M Box Windows Vistaâ„¢ Ultimate EVGA nForce 680i SLI DDR2 mainboard RevD 4 GB geheugen 1000 GB harddisk (2x500GB) 2x GeForce 8800Ultra in SLI opstelling (1,5 GB) Coolermaster 850W Real Power Pro voeding hij koste 3000 euro :-[ :-[ :
Laatste reactie door 1992rikie1992, -
- 0 reacties
- 922 weergaven
omg je baseert je dingen niet eens op waarheid jezus wat een dure praat ofzoe whaha
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 954 weergaven
Verkeerd topic lees even het eerste bericht.
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
Hallo , als ik een dvd of cd in brander-speler steek gaat de auto run niet meer open dwz : tot over een week ging er een mapje open waar ik kon kiezen wat ik ging doen , map openen of branden of gelijk welk , als ik een film in stak ging hij direct open met nero , muziek met windows player. Nu heb ik al van alles geprobeerd ( in het rigister nagekeken of de autorun juist stond , staat juist , al van alles niets helpt , ik heb wel vista . ik heb ook al nero er af gedaan , niets helpt. Weet iemand een oplossing ????
Laatste reactie door rudipatty, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
zozo wil jij een lik van ronbin tja de n zit naast de b @miran102 je hoeft je excuus niet aan te bieden het overkomt iedereen wel eens Ronbin? Ik ken niemand op het forum die zo heet Mooie wimpy O0 tja de b zit naast de n mijn nieuwe
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Goedemorgen jongens, voor mij maar een kopje thee O0 Alles goed hier?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29990.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Hallo het zijn de volgende : - Notorius - G-Force - A Perfect GetAway - Inglourious Basterds Al heb je maar 1tje zou ik al tevreden zijn . Vriendelijke groeten !
Laatste reactie door dhulstertje, -
-
door Gast fdfd- 0 reacties
- 1k weergaven
SPAM, slotje.
-
Filmaka’s Pitch Competition
door Gast niky007- 0 reacties
- 766 weergaven
Digital Rights Group (DRG), a leading distributor of content in the UK, has signed a development deal for the television comedy series Blowout with Filmaka members Michael Kinney and Max Herholz. They were discovered through Filmaka's Hard Times competition, which DRG sponsored. Now, fresh from that success, DRG is pleased to offer another opportunity for Filmaka members to have their ideas heard. They are partnering with Canadian Broadcasting Company (CBC), Canada's national public broadcaster. This time, the competition is . . . to invent a competition. Send us a pitch for a reality or game show you think might be the next international craze - the next Deal or NoDea…
-
- 0 reacties
- 731 weergaven
Wellicht heb je hier wat aan:
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 597 weergaven
2 links aan het 1e bericht toegevoegd. Dit voorkomt het stellen van vragen die al beantwoord zijn. Spotnet forum Spotnet FAQ
Laatste reactie door Yu123, -
- 0 reacties
- 549 weergaven
hoi
Laatste reactie door remen11, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Deze release is nieuw van Atmen De 18-jarige Roman zit in de jeugdgevangenis en maakt kans op een voorwaardelijke vrijlating. Hij heeft echter geen familie, of vrienden en hij zal zich waarschijnlijk niet kunnen handhaven in de maatschappij. Regie: Karl Markovics Met: Karin Lischka, Thomas Schubert, Georg Friedrich, Luna Mijovic, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
. Vivan Las Antipodas! Wat is de kortste route tussen Entre Ríos in Argentinië en de Chinese stad Shanghai? Een rechte lijn door de aardbol. De twee plaatsen zijn namelijk antipoden: elkaars geografische tegenpolen. In Vivan las Antipodas! neemt Victor Kossakovsky ons mee op een unieke reis rond de wereld [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: AZ – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na een slopende wedstrijd van 120 minuten woensdagavond, staan beide ploegen opnieuw tegenover elkaar in het AFAS stadion. Het was een enerverende wedstrijd, waar uiteindelijk strafschoppen de beslissing bracht in het voordeel van AZ. Beide teams zullen vermoeid zijn na de slopende wedstrijd, maar daar hebben ze beiden last van en dus geen excuus voor een van de twee teams. Woensdagavond speelden ze om een plek in de kwartfinales van de KNVB beker, terwijl nu drie belangrijke punten in de Er…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Begin Again De muziekproducent Dan, gespeeld door “Mark Ruffalo”, komt zonder werk te zitten. Als hij de jonge zangeres Gretta hoort spelen raakt hij geïnspireerd. Gretta maakt een moeilijke periode door en samen met Dan gaat ze de uitdaging aan om iets nieuws [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Deze release is nieuw van Annie Het vrolijke meisje Annie is als baby door haar ouders achtergelaten. Ze leeft in een pleeggezin, met de strenge moeder Miss Hannigan (“Cameron Diaz”). Als de invloedrijke politicus Will Stacks (“Jamie Foxx”) Annie ontmoet, krijgt hij het slinkse plan om haar te gebruiken voor [...] Het volledige artikel bekijken
VERPLAATST: Fitna
door Gast- 0 reacties
- 1.1k weergaven