Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:srt bestand
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Daar zit de ondertiteling van die film in.
-
Aw:RallyCrashes
- 1.4k weergaven
Maak er dan 1 van formule 1 crashes ofzo Of voetbal doelpunten (ajax special ofzo )
-
virus probleem met mirc zoek site's
door Gast willem57- 0 reacties
- 2k weergaven
ik download nu met mirc, gaat goed (valt wel mee hoe moeilijk t is). maar ik krijg vaak virus meldingen als ik op de zoeksite\'s ben. hebben meer daar last van? groeten terp
-
Aw:video for windows
- 1.3k weergaven
paddington schreef: Virtual dub werkt alleen met .avi en dacht ook met .mpg bestanden niet met .xvid bestanden. Dus ff converteren naar .avi
-
Aw:Gevaar openen poorten???
- 1.1k weergaven
Wat is je snelheid?? En je snelheid is van heel veel verschillende factoren afhankelijk! zoals als hij door heel veel mensen gedownload en geupload wordt gaat het voor iedereen sneller dan als er niet zoveel mensen het bestand downloaden en uploaden. En het duurt even voordat je een hoge snelheid haalt met bittorrent het is niet meteen aanklikken en je gaat 200kb het kan even een tijdje duren
-
Aw:wat betekent iwx mode
- 1.8k weergaven
Jerone sets mode to +iwx dat betekent dat een @-gebruiker jou bepaalde rechten in dat channel geeft. Ik weet niet precies waar de i, w en de x voor staat.
-
Aw:RallyCrashes
- 1.4k weergaven
lol wanneer komt versie 2?? kan je die weer op drome showen :-) Of iets anders leuks?!?!?
-
Aw:Share-Party?!!!
- 1.2k weergaven
DukeN schreef: En dat is nou juist het probleem Downloaden is juist legaal maar als jij degene bent die de bestanden deelt voor anderen ben je toch illegaal bezig. Dus met zo\'n share-party deel je je bestanden aan anderen is toch illegaal lijkt mij. Maar ik denk niet dat als er ooit zoiets komt dat stichting brein op de stoep staat. Alleen als ze weten dat de \"grote\" jongens ook komen en die komen denk ik niet die hebben we hier niet op het forum
-
Aw:veiligheid
- 1.5k weergaven
Als jij een bestand vanaf het internet download is er altijd een kans om een virus op je pc te krijgen. Je weet tenslotte nooit waar dat bestandje vandaan komt en wat er allemaal mee gebeurd is. Maar als je een virusscanner hebt geinstalleerd en up to date bent ermee is de kans toch al een heel stuk kleiner.
-
wat betekent iwx mode
door Gast dick1324117156- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo ik heb net mirc geinstaleerd en aanhet proberen iets te downlomaar ik heb niet het idee dat er veel gebeurd hij geeft in het scherm deze boodschap nadataden ik vannuit ircspy een link heb gecopieerd \"jerone sets mode : +iwx \" wat betekent dit ik krijg niets te zien of ik in een wachtrij sta???? alvast bedankt
-
Aw:LAN-Verbinding
- 1.3k weergaven
joskedillen schreef: Iets meer info, welke windows versie\'s gebruik je? Hoe zitten ze nu aangesloten? (gewoon allebei los of heb je al via zo\'n internet modem het internet gedeeld op de beide pc\'s?)
-
Aw:dvd shrink????????
- 1.4k weergaven
peet1234 schreef: Wil niet heel eigenwijs zijn maar het toevallig laatst tiesto in concert geripped en hij heeft toch automatisch de dvd op 4,3 gb gezet, hij zet gewoon de kwaliteit automatisch zo laag tot je op 4,3 gb uitkomt en als je dan audio of subs weghaalt (waardoor hij weer kleiner wordt dan 4,3 gig dan zet hij automatisch de kwaliteit weer iets omhoog zodat hij allemaal netjes op een dvdtjuh past. (bij mij versie van DVD Shrink dan )
-
Aw:mIRC snel?
- 1.2k weergaven
Ik haal met de goede bots makkelijk 400kb hoor
-
Aw:langzame verbinding met dcc++
- 1.2k weergaven
De snelheid waarmee jij download ligt puur aan degene van wie jij iets wilt. En ook al staat er in de description cable ofzo moet je ook niet echt geloven want niet iedereen vult dat naar waarheid in. Ook heb je bij dc++ van die tooltjes waarmee je kan aangeven hoeveel kb mensen van jou mag downloaden dus dat kan diegene misschien ook hebben draaien. Of er downloaden heel veel mensen van die persoon waardoor zijn upload verdeelt wordt over meerdere mensen dan ga je ook langzamer door. In ieder geval kan je er weinig aan doen. Of iemand zoeken die een 100mbit lijn heeft. Dan ga je wel hard
-
Aw:Krijg geen groen bolletje
- 1.4k weergaven
Ga ik thuis wel ff vaak F5\'en
-
Aw:Meer sites?!
- 1.2k weergaven
DukeN schreef: Allen opgelet, dit is de eerste slimme opmerking van Seba Hahahahahahahahahah En als is het van packetnews maakt niet uit heb je toch een 3de link voor bij de links
-
Aw:vob files op dvd zetten
- 1.3k weergaven
Niet dat ik weet. Misschien ff googlen of dat mogelijk is. Als het mogelijk is vindt je het wel met google. Ik kan helaas niet zoeken voor je zit op me werk
-
- 1.2k weergaven
Kan ik daar gewoon aanmelden of moet een user je weer opgeven? Als dat zo is dukie geef mij dan is op ff
-
Aw:IRCSpy.com?!!
- 1.6k weergaven
Zo nu en dan flipt die site wel eens en dan zie je af en toe alle bots offline staan is wel is vaker voorgekomen. Zou zeggen probeer het later nog is.....
-
Aw:Meer sites?!
- 1.6k weergaven
www.mydownloader.com heb je toch ook nog?!?! (ofzoiets)
-
Aw:clone cd probleem
- 1.5k weergaven
Idd of je kiest bij Nero rechtstreeks burn image en selecteer je die .img file. Of je laad die image file in bij Alcohol 120% en dan kies je bij Nero voor Copy CD en geef je als source die virtuele cdrom speler dan moet het ook werken.
-
Aw:uitpakke par2 files
- 1.4k weergaven
http://www.quickpar.org.uk/CreatingPAR2Files.htm Met bovenstaande link kan je PAR2 files maken, Ik neem dan aan dat je ze ook wel zou kunnen uitpakken met dat proggie! Succes, En laat maar even weten of het werkte of niet weten wij dat ook weer :laugh:
-
Aw:vob files op dvd zetten
- 1.2k weergaven
Zijn die meerdere filmpjes dan geen .avi ofzo?? Want dat zou je dan nog wel aan mekaar kunnen plakken en van de .avi een dvd maken lukt ook wel. Alleen als je meerdere mapjes met die audio_ts en video_ts op 1 dvd wil krijgen dan gaat dat niet lukken. Helaas
-
- 1.1k weergaven
DukeN schreef: Ja maar downloaden met een groen bolletje gaat sneller. :-) Nu download jij via die 4pirates.com en daar heb je dikke seeds dus is een gele bol genoeg :silly: Die dikke seeds kan je wel weglaten ben nog niet boven de 100kb gekomen, het is wel sneller dan al die andere torrent sites maar ik wil gewoon 400 kb halen
-
Aw:ip inside wat is dat
- 1.3k weergaven
peterastra schreef: Inside IP is het deel van jou netwerk achter je Speedtouch modem. (dus alle pc\'s die op die modem aangesloten zijn) Dus bij Inside IP moet je dus het IP van de computer invullen waar je wilt dat alles vanaf buitenaf naar dat IP toe moet gaan op die bepaalde poort. (neem aan dat het IP van jou pc wordt) IP van je pc kan je bekijken door: Start -> Uitvoeren -> vul CMD in en er opent een zwart dos venster. Vul daarin: ipconfig en enter en je ziet jou ip adres. Succes, ik hoop dat je het nog snapt