Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
ik heb een probleem ik wil met me xbox 360 online via XBC ik heb mijn xbox 360 al in een switch samen met mijn pc maar het doet het nie...... help:P
Laatste reactie door Tim., -
- 4 reacties
- 4.6k weergaven
Hey beste Dukenaars, Zit met een probleempje, hadt hem ook al onder de sticky gesteld maar schijnbaar wordt daar niet meer naar gekeken ??? Of niemand weet het antwoord, kan natuurlijk ook.... Maar mijn vraag luid, heb sinds een paar dagen een spel binnen voor de Xbox 360, dat branden enzo, dat moet hoop ik wel lukken maar nu staat er in de info : RELEASE_NOTES________________________________________________________; - Prepatched, stealth image - Tested on Samsung xtreme 3.3 fw We forgot to rar the .dvd file with .iso, so we put it as a separate .rar file. Sorry for the trouble. Ja ok, maar wat voor een trouble ga ik nu krijgen dan?? Moet…
Laatste reactie door Robin, -
xbox 360 connecten
door Gast erik_gek- 1 reactie
- 2.1k weergaven
ik heb thuis een router waar op dit moment alleen mijn pc op aangesloten is, maar ik wil ook een natuurlijk ook met de xbox 360 op internet. kan ik dan niet de kabel die ik naar de pc heb getrokken gewoon in m'n 360 pluggen en dan connecten of heb je daar een speciale kabel voor nodig, of moet je ze allebei op het netwerk aansluiten (de pc en de 360)
XBOX 360 Emulator
door Bart'- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Ik weet dat er een Gameboy bestaat voor de pc, maar bestaat er ook een Xbox 360 simulator??? Zo ja, wie kan mij de link naar de download geven???
xbox 360 FTP
door XfanX- 18 reacties
- 7.5k weergaven
Hallo mensen, Ik ben al een tijdje bezig met het uitzoeken hoe ik nou FTP connectie krijg tussen de xbox 360 en PC. Ik gebruik hierbij Qwix 1.01. Moet ik wat installeren op de xbox 360? Ik wil namelijk een .iso op de HDD zetten. (Xbox 360 is softwarematig geflasht) Kan iemand me helpen? Mvg, XfanX
- 20 reacties
- 13.8k weergaven
Hallo, Ik heb nu NHL binnen, maar de iso file is 7 GB Klopt dit wel? en ik heb een DVD van 4.7 GB (DVD+R) dus dat zal niet passen. Kun je hem verkleinen ofzo? en als ik hem probeer te branden zegt hij dat ik een DVD-R moet hebben, maar in andere topic staat dat je ook wel met DVD+R kan branden en spelen. PS: is DVD-R geschikt om xbox 360 games mee te spelen? (en groot genoeg?)
Laatste reactie door GruesomeGore, -
xbox 360 ombouwen
door klijn4- 2 reacties
- 1.1k weergaven
kan je een xbox360 ombouwen?
Laatste reactie door Luc., -
- 15 reacties
- 6k weergaven
He mensen, ik zit al een tijdje met de vraag of ik mijn xbox 360 zal laten ombouwen of niet.? Misschien zijn er mensen met een omgebouwde xbox en die kunnen er misschien wat over vertellen (voor-en/of nadelen)? grtzz ;D
Laatste reactie door Bart., -
Xbox 360 site
door WuLLe- 4 reacties
- 1.2k weergaven
Weet iemand een site waar je spellen etc. voor de XBox 360 goedkoper kan verkrijgen dan in de winkel? :-X
Laatste reactie door WuLLe, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Wat zijn nu eigenlijk de verschillen van de ps3, Xbox 360 en de wii ? Xbox 360 (arcade): 199€ ps3:400€ Wii:250 € (Ik zou mss een xbox 360 kopen maar twijfel toch nog een beetje)(vind het ambetand dat je moet betalen om online te spelen) Geef jullie menig maar ! En welke hebben jullie ?
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hey, weet iemand of je savegames van de memorycard op PC kan zetten (XBOX360 --> PC)? Zo ja, graag ook erbij hoe dat moet... Mvg, XfanX
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, ik wil graag mijn Xbox360 aansluiten op Windows Media Player 11 via mijn thuisnetwerk... alleen dit lukt niet ik heb dit eerder gedaan alleen op een andere pc (waar het wel werkte). als ik bij het pijltje omlaag bij ''mediabibliotheek'' op media delen druk dan kan hij de xbox niet vinden (dit ging op de andere pc wel) weet iemand hier een oplossing op???
Laatste reactie door Dark Legend, -
xbox forum
door spillievd- 0 reacties
- 1.3k weergaven
das een forum van nen xbox-live friend ij at graag danek ewa reclame maakte zo dan doe ik dat maar e
Laatste reactie door spillievd, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
hallo,, ik heb een omgebouwde xbox en wil daarvoor graag spellen branden. Nu heb ik dl layers dvd's van mediarange en heb de spellen gedownload. ik brand ze op een HPG72 PC laptop,, deze ondersteunt dat toch?? dan wil ik ze branden via nero en dat gaat goed tot die er ineens mee stopt & een fout melding krijgt hier het logbestand; 9004-027E-UM18-71C6-57TK-P034-****-**** 8001-205X-P5PC-0WE6-6HL4-AWK3-****-**** XX06-00A3-U5MZ-AKE4-CH49-AZ3A-****-**** Windows 7 6.1 AMD64 Wow64Process Nero Version: 11.0.23.100 Internal Version: 11,0,23,100 Recorder: <hp CDDVDW TS-L633N> Version: 0300 - HA 1 TA 0 - 11.0.23.100 Adapter driver: <…
Laatste reactie door BabsG93, -
Xbox live
door Dark Legend- 2 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, ik had 2 korte vraagjes:1. ik hoor steed meer geruchten dat Xbox Live gratis wordt. is dit waar?? 2. wanneer komt die Xbox dashbord update? weet iemand dat?
ik weet niet of ik goed zit bij dit sub forum maarja... ik heb dus net xbox live aangesloten en voordat ik dat deed moest ik eerst een account aanmaken... nou dt heb ik gedaan en me eigen geboorte datum ingevult : ik wist dus niet dat ik 18 moest zijn om een voledig acc te krijgen en dus ook op msn kan enzo. nou nu heb ik dus een child account waardoor ik dit niet kan. heeft iemand ene oplossing om mijn child acc naar een gewqoon account om te zetten je kan het niet gewoon veranderen want het serienummer staat geregistreerd volgens my... alvast bedankt O0 Teun
Xbox live vraagje
door teun2- 7 reacties
- 1.7k weergaven
ik heb een omgebouwde xbox360 en nu wil ik eigenlijk wel graag op xbox live. ik weet dat het afgeraden word maar ik wil het eigenlijk wel proberen. maar nu had ik nog een vraagje: kijk als ik gebanned word op xbox live, heb dan ook automatisch geen garantie meer? aangezien er volgens mij op serienummer gebanned word alsvast bedankt O0 Teun
Laatste reactie door teun2, -
Xbox met 360 spellen
door MiXo- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Wij hebben sinds kort een xbox gekregen (geen 360) maar als je deze om laat bouwen kun je er dan ook xbox 360 spelen voor branden? of hoe anders?
Ja kan je Xbox ( 1 ) modden zonder een chip of iets in te bouwen. Ik heb gezocht via google, op Youtube filmpjes gekeken maar ik word er allemaal niet veel wijzer uit. Kan iemand mij een goede ( en het liefst nederlandse ) site geven waar het word uitgelegt. Ik weet wel dat je deze mod erop kan zetten doormiddel van een game ( splinter cell. )
Xbox probleem
door Gast nigelaap- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo mijn vriend heeft een xbox gewoon zon oude hij is ook omgebouwd eerst deed ie het goed er zitten harde schijven enzovoort in maar sinds kort deed ie het ineens niet meer je moet nu kiezen tussen twee biossen ik weet niet hoe ze heten maar allebei als je ze aanklikt geven ze een foutmelding maar als hij er een gekopieerd spelletje in doet start die wel gewoon weet iemand van jullie de oplossing ??? Groeten Nigelaap
-
Xbox vraagjes
door Dark Legend- 5 reacties
- 1.6k weergaven
hallo, ik heb sinds kort een xbox 360, maar ik had een paar vraagjes... 1. is het slim om zo'n aparte cooler die je erop kunt klikken iets wat aan te raden is en aanzienelijk iets verbeterd of is het gewoon een x-tratje dat eigenlijk niet echt nodig is. 2. als ik hed goed gezien heb kun je je xbox verbinden via het thuisnetwerk naar een pc met Windows media center, maar is WMC een stuurprogramma zoals windows Vista/ XP of is dit gewoon software? 3. ik heb mijn xbox horizontaal staan, maar wegens plaatsgebrek staat er een decoder op... die word wel eens warm van de onderkant... is dit wegens de koelprobleempjes van de 360 echt af te raden of kan het ermee door? anders…
Oke, volgensmij is dit 'n hele domme vraag, maar 'k wou 't toch ff checken. :redface: Is er een of andere manier waardoor je aan gratis XboxLive kan komen?
Laatste reactie door Eagles, -
- 11 reacties
- 2.9k weergaven
Heeft iemand de cover van FIFA 09 voor de xbox360? Alvast bedankt, ik kan hem namelijk niet vinden op google..
Laatste reactie door eD.winn, -
- 18 reacties
- 2.8k weergaven
Zoals jullie weten levert GTA IV bij veel mensen fouten op de console. Zo loopt hij veel vast en kunnen mensen niet online spelen. Het is bij sommmigen zelfs zo erg dat zelfs de dvd-lezer beschadigt wordt dat die het niet meer doet. Ik denk dus dat dit het geval bij mij is, want andere games die het normaal wel deden doen het nu ook niet meer. Ik denk dus dat mijn dvd-lezer kapot is, kan dit kloppen. En zo ja, wat kan ik er dan aan doen. Of moet ik een nieuwe kopen, en wat kost zo'n ding dan wel niet.. ? Alvast bedankt!
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
En potverdorie, is dat nu ook bij mij gebeurd. Een grote ronde kras op me Disc. Gelukkig was het Halo2, van nog maar 15 euro. Maar als bijvoorbeeld Rainbow Six, of Saints row gaat beschadigen zou 't een duur grapje zijn. Ik waarschuw dus, denk niet dat het JOU niet gebeurd, dat dacht ik namelijk ook. Doe er verstandig aan, en leg je Xbox360 horizontaal (plat). Microsoft(zoals in de text beschreven) vergoed de games niet, je Xbox echter wel als er schade aan is gebracht. Groetjes, Robin
Laatste reactie door Robin,