Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 699 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40037.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 354 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40562.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 416 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41887.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
<p>[table][th] Live: Roda JC – PEC Zwolle Eredivisie Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Roda JC tegen PEC Zwolle mag gezien worden als een zeer interessant duel, aangezien beide ploegen het momenteel naar behoren doen in de Eredivisie. Zwolle is na de koppositie afgezakt naar een vijfde plek, terwijl Roda na acht wedstrijden op een dertiende plaats staat. Als we kijken naar de laatst gespeelde wedstrijden dan zien we dat Zwolle in de laatste weken weinig punten weet te pakken in uitduels, terwijl dit bij Roda JC nogal afwisse…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
[table][th] Live: Heracles Almelo – Roda JC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het lijkt een speelronde van degradatieduels te worden, aangezien de wedstrijd tussen Heracles en Roda JC ook een behoorlijk belangrijk duel is. Na de overwinning van Roda op NEC staan de Limburgers op een één na laatste plek door een beter doelsaldo. Heracles staat dertiende, maar heeft slechts drie punten meer dan de nummer zestien RKC Waalwijk. Het zelfvertrouwen is bij Heracles echter niet zo hoog na de 4-0 nederlaag tegen AZ. De Almeloërs werden compleet weggespeeld, terwijl Roda…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:wat te doen met een img file
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
loeloe schreef: Als je dat .img bestand hebt ingeladen met (deamon tools of alcohol) wat zie je dan voor een bestand of mappenstructuur?
-
Aw:intervideo media file
- 1.4k weergaven
Om de film te branden gewoon Nero openen en kiezen voor VCD project en dan je film selecteren en Nero doet de rest voor jou. En voor download programma\'s blader hier tussen de handleidingen door en kijk welk programma jou het beste bevalt en gebruik dat.
-
Aw:film branden
- 1.4k weergaven
Als je Nero opstart kan je kiezen om een dvd-video te branden. Dan krijg je ook de audio_ts en video_ts map te zien. Kopieer dan in die video_ts map de bestandjes die jij in je video_ts map hebt staan en klik op branden. En je dvd wordt gebrand. Je zou ook dvd-shrink kunnen gebruiken daar kan je ook de video_ts map inladen en zou je eventueel nog delen uit de dvd kunnen halen. Zoals bv. arabische ondertiteling ofzo als die er nog inzitten. succes
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
he man ik heb adsl via de kabel ik weet alleen niet de snelheid ervan?? maar nu ik hem een tijdje aan heb staan is het naar 55 uur gegaan. alvast wat vooruit gang. hoe lang duurt het normaal?? thnx
Laatste reactie door NL_Terreur, -
- 0 reacties
- 875 weergaven
hallo alllemaal, ik zal jullie effe helpen kijk ga nar de map waar de cracks inzitten verwijder alle cracks scan de map met je antivirus dan vindt hij zeker een trojan of 2 want van de eerste crack is de map besmet daardoor als je dat hebt gedaan dan pas moet je een vertrouwde crack downloaden PS.voordat je de crack download zet je antivirus uit download het zet het aan scan de map weer en klaar is kees hier kun je een paar vertrouwde cracks vinden www.crack.ms O0
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 885 weergaven
maar ik hoop wel dat je gelijk hebt want we zitten nu gewoon lifeless op duken.nl :-[ IK WIL PCM how hard can it be to understand !!
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 965 weergaven
ik ben op zoek naar een demonoid invite
Laatste reactie door murrays, -
- 0 reacties
- 805 weergaven
duken wat voor videokaart heb je dan ?? ik heb d'r ook last van ikzelf heb een Geforce 8600GTS
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23613.0[/iurl]
- 0 reacties
- 899 weergaven
Niet veel.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
Is het aan te raden om .avi-bestanden naar .vob te converteren als je ze op een dvd-speler wil bekijken of mag dat ook .mpeg zijn? Ik had begrepen dat je met 'vob-bestanden menu's kan maken(wat ik op zich niet noodzakelijk vind) Wat is verder het voordeel van .vob tegenover .mpeg bestanden? Zijn .mpeg-bestanden uberhaupt door een dvd-speler te lezen?
Laatste reactie door Sillysauce, -
Op zoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 715 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...
-
QPService.exe-toegangspunt niet gevonden
door Gast kast- 0 reacties
- 2k weergaven
heb een probleem met m,n nieuwe laptop 1maand oud. het volgende doet zich voor. bij opstarten windows 7 komt er een popup met de foutmelding. kan toegangspunt van procedure PowerReadACValue niet vinden in dll-bestand POWRPROF.dll. comp is wat trager geworden met internetten. bvd kast.
-
- 0 reacties
- 655 weergaven
:-\
Laatste reactie door dennis-87, -
- 0 reacties
- 540 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36925.0[/iurl]
- 0 reacties
- 872 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38748.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Loopt vast als ik op start classic lukt (windows xp). Options werkt wel.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 775 weergaven
ezPDF Reader Pro v1.9.1.0 Android-P2P ezPDF Reader Pro v1.9.1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ezPDF.Reader.Pro.v1.9.1.0.Android-P2P Release Date: 19-06-2012 Bestandsnaam: ezPDF.Reader.Pro.v1.9.1.0.Android-P2P Maat: 6 MB Type: Utility release Beschrijving Dolphin Browser HD is de snelste, makkelijkste en leukste mobiele webbrowser Dolphin Browser is ‘s werelds eerste gebaar, Sonar en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Unieke download van ParaNorman Norman is een tiener met een bijzondere gave: hij kan met de doden praten. Als de stad waar hij woont wordt aangevallen door zombies dan is hij de enige die iets kan doen. Regie: Chris Butler, Sam Fell Met de stemmen van: Anna Kendrick, Casey Affleck, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Hard Reset Extended Edition v1.51 multi6 cracked READ NFO-THETA – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 779 weergaven
Hard Reset Extended Edition v1.51 multi6 cracked READ NFO-THETA Harde reset Extended Edition v1.51 multi6 gebarsten LEES NFO-THETA Release Info Release Group: THETA (Scene) Release Name: Hard.Reset.Extended.Edition.v1.51.multi6.cracked.READ.NFO -THETA Releasedatum: 23-09-2012 Retail Datum: 23-09-2012 Bestandsnaam: Hard.Reset.Extended.Edition.v1.51.multi6.cracked.READ.NFO- THETA Bron: DVD Grootte: 8.2 GB Regio: Gratis Genre : Actie, Indie Developer : Flying [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,