Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:colin 05
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Heb je wel de no-cd crack gebruikt ?!?!
-
Aw:rld-aow
- 1.6k weergaven
DukeN schreef: Hahahah lang leve de nuttige handleidingen
-
Aw:branden
- 1.7k weergaven
Je kan ook gewoon bij Nero kiezen voor vcd en dan die avi bestand selecteren en branden. Het past wel op een cdtjuh En als je hem nog wilt overzetten naar dvd dan moet je een ander programmaatje gebruiken om die avi file om te zetten naar dvd files zodat je hem op dvd kan branden. Maar hoe dat programma heet weet ik niet. Dus dat wordt dan ff googlen
-
Aw:bin & cue
- 1.6k weergaven
www.google.nl kan je wel verder helpen Je hebt er inderdaad programma\'s voor om van meerdere cd\'s om te zetten naar dvd. Maar ik weet niet hoe ze heten ik gebruik het nooit. Dus ff googlen en je zal wel wat vinden.
-
Aw:tijd ?
- 1.2k weergaven
Als je een error krijgt kan je wachten tot je een ons weegt maar dan begint je download never nooit :laugh: Dus succes met wachten nog
-
Aw:Ongeveer downloadsnelheid van mIRC
- 1.5k weergaven
Dat is niet te zeggen! Ten eerste weet ik niet wat voor abo je hebt bij @home. En ten tweede hangt het af van wat voor verbinding die bot heeft. Als die bot een langzame verbinding heeft en er downloaden toch 30 mensen van hem dan ga je langzamer dan wanneer je een bot heeft die op een 10mbit lijn zit er en downloaden maar 4 mensen van hem. Dus is niet te zeggen een gemiddelde.
-
Ongeveer downloadsnelheid van mIRC
door Gast mdani- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Hey ik ben nieuw hier heb me vandaag aangemeld. Maar ik zit dus met een vraag ik wou vragen hoe snel je ongeveer kan halen met breedband van @home bij mIRC ik weet dat jullie niet percies kunnen aangeven maar laten we zeggen van een redelijk snelle bot waar zal het dan rond liggen?? alvast bedankt mvg,
-
Aw:branden
- 1.5k weergaven
Het is voor ons wel handig om te weten wat voor soort bestand je hebt gedownload? (.rar - .avi of .mpg of iets heel anders?) En waarvoor je hem wilt branden? Om in je dvd-speler bij je tv te kunnen bekijken. Of andere reden? En hoe groot is het bestand?
-
Aw:ratio niet goed
- 1.2k weergaven
meer upload slots aangeven, of hogere upload snelheid toelaten ?!?!
-
Aw:Instelling probleem!
- 1.2k weergaven
DukeN schreef: Goed lezen Duken zegt: Even kijken op de website van je provider. Dat betekent dat je even naar www.jouwprovider.nl moet gaan en daar moet kijken naar de juiste namen voor de servers.
-
Aw:Programma?
- 1.5k weergaven
Wat ik je kan aanraden is kijken tussen de hoe te downloaden handleidingen, en dan kijken of je voor snelheid kiest of je het wilt dat je ook meteen upload terwijl je download of wat je het prettigst vindt werken. Er zijn verschillende download programma\'s en elke heeft zijn eigen voordelen.
-
Aw:Share-Party?!!!
- 1.2k weergaven
geen id. Maak je gewoon een dc++ hub ff snel die heet duken.nl als je geluk hebt gaat iedereen er dan naar connecten en sharen krijg jij goede reclame
-
Aw:Probleempje
- 1.2k weergaven
Als je die .cue en .bin files is inleest in Deamon tools of Alcohol120% wat voor bestanden zie je dan?!?! Ik denk: .vob - .dub en nog een type files. Als het dat soort bestanden zijn dan is het een dvd en ik weet niet of je dvd\'s kan kijken met vlc player. Dus dan raad ik je aan om of PowerDVD of WinDVD ofzoiets te gebruiken.
-
Aw:downloadsnelheid
- 1.3k weergaven
Je download gewoon bij een bot die niet zoveel bandbreedte heeft waardoor jij maar 3kb haalt.
-
Aw:Share-Party?!!!
- 1.3k weergaven
DukeN schreef: Neem je server mee naar drome ideale plek. Heb je 2000 man lekker promoten voor je site
-
Aw:labels
- 1.5k weergaven
www.cdcovers.cc was het daar kan je hoesjes vandaan halen
-
downloadsnelheid
door Gast Henri G- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Hallo, Ik gebruik sinds enige tijd mIRC en kom niet verder dan een downloadsnelheid van ten hoogste 3 kb (volgens downloadscherm van mIRC). Volgens de gegevens van mijn provider zou ik een downloadsnelheid van 256kbps moeten halen. Weet iemand waardoor dit komt ?
Laatste reactie door Duken, -
Aw:vraagje
- 1.2k weergaven
Zo\'n videobewerkings programma ofzo. Adobe Studio 8 ofzo Of je zet gewoon je contrast van je monitor lichter kan ook
-
Aw:MDF bestand
- 1.6k weergaven
joskedillen schreef: Hij heeft een conflict met je deamon tools, ga op zoek naar een no-cd crack en je zou van dit probleem af moeten zijn!
-
Aw:Probleem
- 1.4k weergaven
Markie88 schreef: Post je log hier misschien kunnen wij je helpen?? Ik weet niet wat je wil weten......
-
Aw:Bin en CUE bestand
- 1.2k weergaven
Wat je kan doen is idd inladen met alchol en dan die avi files die je krijgt in een apart mapje zetten en dan via google ff opsnorkelen hoe je 2 avi\'s files kan omzetten naar dvd zodat je het op een dvd kan fikken
-
Aw:Branden met shrink
- 1.4k weergaven
Is dat in je pc of in je dvdspeler bij de tv?
-
Aw:MDF bestand
- 1.5k weergaven
Je moet dat bestand eerst inladen in een virtuele cdrom speler (deamon tools of alcohol 120%) en dan kan je of spelen of op een cd branden net wat jij wilt!
-
Aw:mdf bestand
- 1.3k weergaven
deamon tools of alchohol 120%
-
Aw:Error na mounten en installeren van game
- 1.3k weergaven
Het lijkt wel als die game opstart kijkt of je gebruikt maakt van een virtuele cdrom. En tot dat niet mag ofzo iets :S Wat je zou kunnen proberen is een no-cd crack kunnen zoeken voor die game zodat je geen cd gemount hoeft te hebben.