Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Heey allemaal, Doen jullie ook aan swat 4? Zoja? Keer een potje? Mijn 'NickName' {CIH}T0rres<LTN> Greetz.
Laatste reactie door TorresNL, -
VERPLAATST: Nieuwe pc
door Tom- 0 reacties
- 739 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29875.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 832 weergaven
Hallo, Bij het downloaden van DVDRIP krijg ik van mijn antivirus de melding dat dit een trojan is!!! Klopt dit, want ik zou graag willen beginnen met kopiëren van Dvd's Groetjes Marielle
Laatste reactie door marielle_bell, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
MIJN probleem is dat echt OVERAL mensen dingen vragen, die gewoon f'cking obvious overal op het internet te vinden zijn!! Het is al 5x verteld hoe je met steam online KON, en het is al 10x gezegd dat het nu NIET MEER KAN, omdat Steam geupdate is!! Dus NO SHIT dat het niet werkt, heel Illegaal MW2 ligt eruit! He Pannenkoek,Ff rustig aan he. Tis maar een spelletje :-) Maargoed, ik heb steam gedownload, een account aangemaakt maar hij loopt vast op het inloggen. Iemand dit probleem ook? En ja, ik weet dat de MP niet werkt maar ik wil vast het e.e.a voorbereiden voordat de oplossing komt. *intense haat naar mensen die weigeren 5 posts terug te lezen* Ik sta altijd kl…
Laatste reactie door Tineus, -
Re: uTorrent werkt niet meer
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 785 weergaven
Ja zonder dat jij zelf iets doet kan er ook iets veranderen. Heb ik zo vaak...
-
- 0 reacties
- 600 weergaven
Je kunt toch wel twee dagen zonder internet..?
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Jack and Jill Jack Sadelstein (Adam Sandler) een succesvolle reclameman uit Los Angeles, met een beeldschone vrouw (Katie Holmes) en kinderen, heeft maar aan één ding een hekel. Dat is als zijn tweelingzus Jill (Adam Sandler) op bezoek komt voor de feestdagen. Haar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
The Elder Scrolls V Skyrim Dragonborn Addon DLC-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 1.4k weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim Dragonborn Addon DLC-RELOADED The Elder Scrolls V Skyrim Dragonborn Addon DLC-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Dragonborn.Addon.DLC-Team Releasedatum: 5 februari 2013 Retail Datum: 05 februari 2013 Bestandsnaam: RLD-tesvskdb Bron: Steam Grootte: 2,0 GB Genre: RPG Critici: 90% Uitgegeven door: Bethesda Softworks Ontwikkeld [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Steekspel “Peter Blok” speelt een zakenman wiens bedrijf achter zijn rug verkocht dreigt te worden. Ondertussen wordt hij achtervolgd door zijn verleden. Regie: Paul Verhoeven Met: Gaite Jansen, Ricky Koole, Sallie Harmsen, Peter Blok, Robert de Hoog, Jochum ten Haaf, Carolien Spoor, Pieter Tiddens, Ronald van Elderen Download / Torrent [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 997 weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – FC Twente Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Speelronde achttien begint op vrijdagavond met de wedstrijd RKC Waalwijk tegen FC Twente. Deze wedstrijd gaat tussen een team dat strijd om de bovenste plaatsen en een team dat strijd om lijfsbehoud. Doordat alle teams onderin af en toe eens weten te winnen, blijft alles dicht bij elkaar staan. Dat betekent dat RKC op dit moment slechts twee punten boven de laatste plaats staat. De Eredivisie kruipt heel erg in elkaar. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan k…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – FC Groningen Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] ADO Den Haag mag het vanavond in eigen huis opnemen tegen FC Groningen. Voor beide ploegen is dit een belangrijk duel, aangezien er zowel voor Groningen als ADO nog een kans is op nacompetitie. De verschillen onderin zijn namelijk erg klein en een overwinning kan voor beiden veel betekenen. In Den Haag zijn ze na vijf goede resultaten eindelijk weg van de degradatiezone en trainer Henk Fraser werd hiervoor gelijk beloond met een tweejarig contract. De oefenmeester kent een fantastis…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Alcahol 120
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
sims2 werkt bij mij met alcohol hoor
-
Aw:Kan je online gaan met een gedownload spel?
- 1.1k weergaven
De meeste games maken gebruik van een serial key om online te kunnen spelen. En dan heb je meestal een unieke key nodig om online te kunnen spelen. Bij die gedownloade games zit een serial bij die of geblokt zijn door de gamemakers zelf of de halve wereld speelt al met die key en moet je geluk hebben dat je online mag spelen. Dus als je echt online wilt spelen ga gewoon naar de winkel en koop die game voor je key zodat je altijd online kan gamen!
-
Aw:spectaculairste hobby
- 1.4k weergaven
kishan4uall schreef: Nice! Ik ben nu ook helemaal verslaafd aan World Of Warcraft. Helemaal te gekke game!! Wat voor iets ben jij......
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Gebruik al een gehele tijd UT, en sinds kort geeft hij de melding fout: apparaat niet klaar. Iemand een idee. Kan nu niet downloaden echt lastig.
Laatste reactie door Polderpinda, -
magixfotos en dvd
door carocel- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo wie kan mij vertellen waar ik magix fotos en dvd kan downloaden, bvd
Laatste reactie door carocel, -
- 0 reacties
- 952 weergaven
hallo alllemaal, ik zal jullie effe helpen kijk ga nar de map waar de cracks inzitten verwijder alle cracks scan de map met je antivirus dan vindt hij zeker een trojan of 2 want van de eerste crack is de map besmet daardoor als je dat hebt gedaan dan pas moet je een vertrouwde crack downloaden PS.voordat je de crack download zet je antivirus uit download het zet het aan scan de map weer en klaar is kees hier kun je een paar vertrouwde cracks vinden www.crack.ms O0
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
rot bouwvak toch ook :geheim: :-X :-\
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 886 weergaven
oke mooizo O0 hij is altijd aangesloten dus dat is geen probleem. maar als je die harddisk op een andere computer aansluit heeft die dan windows 7? (hij voldoet aan de eisen)
Laatste reactie door Schaapje, -
VERPLAATST: Nieuwe pc
door Tom- 0 reacties
- 618 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29875.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: Laat ze maar lachen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 494 weergaven
Deze moet je ook zien: Post Merge: juli 11, 2009, 09:08:29 pm Deze ook: Post Merge: juli 11, 2009, 09:08:48 pm Deze ook: Post Merge: juli 11, 2009, 09:10:20 pm Deze ook: Post Merge: juli 11, 2009, 09:13:26 pm Deze is ook lol http://www.youtube.com/watch?v=AAxailJPU5Q Post Merge: juli 11, 2009, 09:13:57 pm Deze is wel erge gescheld: Post Merge: juli 11, 2009, 09:17:30 pm Het begin van deze is best wel grappig... Bekijk in HD ;D Post Merge: juli 11, 2009, 09:19:09 pm De rest ook... Post Merge: juli 11, 2009, 09:26:16 pm Again :D Post Merge: juli 11, 2009, 09:26:47 pm Terror hier http://www.youtube.com/watch?v=q…
-
- 0 reacties
- 880 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33735.msg173179#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
Opzoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 687 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...
-
Re: ZOOEASY Gezocht
door Gast Dontworry- 0 reacties
- 491 weergaven
ZooEasy, Software voor fokkers van huisdieren Nederlandstalig Inclusief registratie key. Na istallatie bestand zooeasy.reg activeren. Er zijn dan geen registratiecodes meer nodig. De nieuwe generatie van huisdier registratie software ZooEasy vogel fok software geeft u de mogelijkheid om simpel een professionele digitale administratie op te zetten. Met dit programma wordt het eenvoudig om o.a. de medische- en genetische gegevens van je huisdier up-to date te houden. http://rapidshare.com/files/97557849/DGK_-_ZooEasy_v3.0.7.rar Geen eigen up. Geen pass. Link werkte
-
- 0 reacties
- 560 weergaven
Idd dit zijn gewoon 2 precies dezelfde processoren maar zijn ze anders benoemd
Laatste reactie door Wous,