Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:probleem
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Als je poorten goed geforward zijn moet je een groene bal krijgen. En jou bal is geel dus dat ga je al wat langzamer. En ik zie in dat plaatje ook dat je maar connected bent to 1 seed and 1 peer dus dan hoef je ook geen 1500kb snelheid te verwachten
-
Aw:vaag internetprobleem
- 1.1k weergaven
misschien spyware? scan is met hitmanpro helemaal (www.hitmanpro.nl) Kijken of het dan opgelost is.....
-
Aw:verwijderen film
- 1.5k weergaven
En je hebt niet toevallig een download programma aanstaat waar iemand hem van jou schijf aan het downloaden is?
-
Aw:mirc
- 1.4k weergaven
als je in mirc zit en je wilt daar pasten dan krijg je in dat chat venster een regel te zien ong zoals dit: /ctcp botnaam xdcc send #2 Dan hoef je alleen nog maar op enter te drukken en kijken wat er in de donkerrode letters staat of je in een wachtrij komt ofzo en als hij hem meteen gaat downloaden zal er een venster tevoorschijn komen.
-
mirc
door Gast zohar- 0 reacties
- 2.6k weergaven
ik heb op ircspy hellboy gezocht en ik druk op het cijfer2 en ik wil hem downloaden via mirc ik doe hem paste en daarna weet ik niet wat ik moet doen??? help
-
Aw:ik heb Daemon Tools gedownload maar hij opent
- 1.3k weergaven
Hoe bedoel je hij opent niet? als je via start - programma\'s - daemon tools en daar hem opstart opent hij niets? Als het goed is zie je ook rechtsonderin bij windows waar de tijd staat een icoontje van daemon tools. Zie je die wel en kan je daar wel dingen \'mounten\'?
-
Aw:AVI Omzetten - Hulp -
- 1.4k weergaven
leecherhehe schreef: Bekijk idd eerst maar eens wat er in die map zit? Want ik heb zo\'n vermoeden dat jij die .avi file gewoon naar de video_ts map hebt gekopieerd?
-
Aw:Image branden van spelletjes..
- 1.4k weergaven
Ga naar www.gamecopyworld.com en zoek daar de NO-CD crack voor die 2 games. En je zou ze dan kunnen spelen
-
Aw:na het downloaden...?
- 1.5k weergaven
een bin en cue file is een image file. Dus als je nero opstart heb je onder 1 van die opties daarboven bij bestand enz. ergens staan van een image file inladen (ofzoiets) Die optie moet je kiezen en dan naar je bin en cue file verwijzen.
-
Aw:site
- 1.4k weergaven
Of gewoon van die Content Management Systemen. Zoek zoiets in google zijn er honderden en kan je al draaiend hebben zonder al te veel html kennis. Maar ik raad je wel aan om je in ieder geval te gaan verdiepen in die talen is wel makkelijker dat je weet wat je doet zeg maar
-
Aw:ondertiteling in film
- 1.5k weergaven
dat .rar bestandje uitpakken met winrar (www.rarlab.com) en dan heb je wel de goede bestandjes
-
Aw:na het downloaden...?
- 1.2k weergaven
gewoon bij nero nieuw cd project openen en dan een image file laden en dan je .cue file selecteren en op branden drukken.
-
Aw:heb een groot probleem
- 1.3k weergaven
is die torrent dan niet gewoon zo langzaam?
-
Aw:WEET IEMAND HET?
- 1.1k weergaven
Kijk gewoon bij 1 van de download programma\'s waar een handleiding van is bij Leren Downloaden hier in de linker navigatie balk
-
Aw:kurzweil 3000
door Gast- 0 reacties
- 1.7k weergaven
hey, ik ben ook op zoek naar kurzweil 3000. ik heb alleen een demo het is tekst naar spraak programma kikkie
-
Pop-Up
door Gast geke- 8 reacties
- 3.3k weergaven
als ik bij mij op dat #.. druk dan opent hij een nieuw scherm en zegt de pagina kan niet worden weergegeven. maar hij opent mIRC niet. En dat is toch wel de bedoeling. De bot is wel groen en hij was net 5 min. geleden geupdated. Hoe krijg ik het dan toch voor elkaar om het bestand te laten openene in mIRC? Alvast bedankt
-
VRAAG
door Gast Hendrickx- 4 reacties
- 3.1k weergaven
als ik iets wil downloaden komter te staan file rejected en file type ignored
-
Aw:GTA San Andreas
- 1.5k weergaven
Stijntjuh schreef: Hij is volgens mij wel bij elk download programma te krijgen gewoon in de search inkloppen en je vindt het wel
-
Aw:Pop-Up
- 1.5k weergaven
NijNke schreef: en wat snap je nog niet?
-
Aw:downloaden
- 1.6k weergaven
Het is altijd in het rood Tenzij je de kleuren aangepast hebt
-
Bots
door Gast geke- 1 reactie
- 3.1k weergaven
hoii bij mij zijn al diie bots rood hoe kan dat???? geen enkele is grOen?? wie helpt me ermee alsjebliieft alvast bedankt...
Laatste reactie door Duken, -
rechten?!?!
door Gast sebasjuh2- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Jerry!!! Kijk ik zie deze topic wel. En dit staat er bij mij nog steeds: sebasjuh2 Gebruiker Platinum Berichten: 209 graphgraph Jij zei dat ik kon editten maar dat lukt nog niet Maar hoe kan het dat er Gebruiker staat en ik dit toch zie voor mods en admins? btw wil jij ff die post van ik ga op vakantie en neem mee in offtopic van prx ff editten naar de goede, want hij poste net 1 minuut na jou toen. Kunnen we met die topic weer verder gaan
-
Aw:downloaden en dan???
- 1.3k weergaven
Hier een vervolg handleiding: http://www.duken.nl/content/view/19/50/
-
Automatic Download
door Gast drgino- 3 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem. Ondanks dat ik PRECIES de instructies van het filmpje gevolgd hebt, krijg ik nog steeds een popup met de vraag of BOTX bestand X mag downloaden. Ondanks dat ik het vinkje aan hebt staan bij \"auto get file \"aan hebt staan Hoe kan dat?.....erg vervelend allemaal want als je in que komt te staan moet je de hele tijd achter je pc blijven want anders krijg je een time error omdat je te lang gewacht hebt met het antwoorden op de popup!? Graag hoor ik van julle,thanx!
-
plaken lukt niet
door Gast sjef- 1 reactie
- 2.5k weergaven
lukt me niet om dat in het balkje te plakken, wanneer ik op # bij een server heb geklikt kan ik niets plakken, hoe komt dat? de_cock_vincent@hotmail.com merci greets