Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Stel je voor, ik download bijvoorbeeld call of duty 3 voor op de wii. Met de computer zijn er na het downloaden nog stappen bijvoorbeeld: installeren, cracks, codes etc. Zijn die er ook voor op de wii? Of is het gewoon; bestand downloaden, overzetten op de cd en klaar huppa ik kan spelen?
Laatste reactie door Robin, -
wij games kopieren hoe
door Gast superfranske- 0 reacties
- 1k weergaven
wij games kopieren alvast bedankt op voorhand
-
- 0 reacties
- 816 weergaven
Hallo het zijn de volgende : - Notorius - G-Force - A Perfect GetAway - Inglourious Basterds Al heb je maar 1tje zou ik al tevreden zijn . Vriendelijke groeten !
Laatste reactie door dhulstertje, -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
hallo ik heb Windows vista 32 bit ik heb een leuke spel gedawlont Rogue Spear ik krijg dik probleem http://foto-uploaden.nl/zie/ud8gaoq MVg engin O0 O0 [Modbreak=Fredpascal]Van plaatje link gemaakt, zodat deze wel werkt.[/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 834 weergaven
Hallo, Bij het downloaden van DVDRIP krijg ik van mijn antivirus de melding dat dit een trojan is!!! Klopt dit, want ik zou graag willen beginnen met kopiëren van Dvd's Groetjes Marielle
Laatste reactie door marielle_bell, -
ik heb windows vista nu maar wil ook graag windows 7 64 bit maar ik weet nog niet goed hoe je een 2 paritie maakt zodat ik vista en windows 7 heb. kan iemand mij dat even uitleggen?
Laatste reactie door magicm14, -
Hallo,, Ik ben opzoek naar windows 7, ik heb rondgekeken op het forum en Latinbabe had dit geposted : Windows7MidnightFullGlass op binsearch. maar daar heb je een wachtwoord voor nodig. en eerlijk gezgt weet ik ook niet welke versie ik wil :-X Ht liefst wel 1tje die updated. Mag via Torrents of NZB Thx! O0
-
eey mensen sinds ik windows 7 ginstaleerd heb kan ik mijn filmpjes niet afspelen. als ik erop druk komt er te staan dat ht ergens in geheugen opgeslagen is. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo, Ik heb het besturingssysteem Windows 7. Nu moet ik hem activeren alleen nu heb ik 2 "cracks" Toolkit 1.8 en 7Loader. Nu is mijn vraag welke moet ik gebruiken? en hoe moet ik hem gebruiken? PS. wat is het verschil tussen een OEM versie en een versie zonder OEM erin?
Laatste reactie door xtaix, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
Ik heb een computer met windows 7 pas geinstalleerd. Ik heb een probleem met mijn computer als ik GTA IV opstart. Als het even bezig is en ik net begin met spelen (bij de eerste missie dat je moet wegrijden met de auto) dan stopt het beeld en beginnen de boxen te kraken. Ik reset de computer dan en start hem opnieuw op en bij het beginscherm zie ik dan probleem oplossen maar dat doet hij niet. als ik op details druk krijg ik dit: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: BCCode: 124 BCP1: 0000000000000000 …
Laatste reactie door Laikos, -
- 0 reacties
- 355 weergaven
Dag, ik ben op zoek naar windows 7 home premium (Geactiveerde) versie dat hij gewoon legitem is en ik gebruik kan maken van de update''s zonder dat hij vervalsd wordt ! op torrent heb ik niks kunnen vinden, heeft iemand een link of heeft iemand een versie al zelf uitgeprobeert laat dan wat weten, Dank jullie wel
Laatste reactie door simu, -
- 1 reactie
- 720 weergaven
Hallo, Is er een verschil tussen het downloaden van Windows 7 (volledige versie, zodat alles eraf is) en het kopen van de volledige versie van Windows 7? Dat bespaart me weeral 100 - 170 euro O0 EDIT: Oeps, ik heb dit verkeerd geplaatst, zou een Mod dit topic
Laatste reactie door Tom, -
windows 7 torrent activeren?
door Gast nickkie- 2 reacties
- 4.5k weergaven
hallo, heeft er iemand ervaring met het activeren van windows 7 build 7127? ik heb via serials.ws een serial nummer gekopieerd en bij het activeren geplakt, alleen ik zag staan ''product word gecontroleerd'' en hij is illegaal. ik heb meteen geannuleerd, is er een veilige manier van activeren? Nick
Laatste reactie door Robin, -
Windows 7 vraag
door maxim130- 2 reacties
- 619 weergaven
hey, ik was even aan het zoeken voor windows 7 voor op mijn laptop maar toen zag ik dat er meerdere versies waren. Ik bedoel niet die ultimate en home edition enz maar er staar achter X86 en X63 maar waar staat dit voor. zelf dacht ik voor het aantal bits maar ik had nog nooit van een 86 bits OS gehoort ( ook nooit in verdiept) zou iemand mij kunnen uitleggen wat dit nou is en wat het nou uitmaakt Maxim130
Laatste reactie door maxim130, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Hallo mensen. Ik had succesvol Windows 7 Ultimate 32-bit's op een IBM ThinkPad R51 gezet. Hij draaide gewoon prima, de laptop was zelfs nog iets sneller dan met XP. Maar natuurlijk is het geen hele snelle laptop, maar prima om op te internetten msnen etc. De R51 heeft 512 mb RAM, en een Intel Pentium M Processor die draait op 1.60GHz. De Inspiron 6400 heeft 2 GB RAM geheugen, de processor draait volgens mij op 1.83GHz. Het is voor mij dus een raadsel waarom hij daar zo sloom op draait. Als je hem net hebt opgestart moet hij ook echt laden als je rechtermuisknop op het bureaublad doet, en je kan er heel traag mee internetten, terwijl dat met de R51 op hetzelfde netwerk w…
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb The da Vinci Code gedownload en uitgepakt en dit zijn twee (cd1, cd2) "windows film" bestanden. Hoe voeg ik deze samen en kan ik ze op een DVD branden? En hoe krijg ik een erbij gedownloade ondertiteling erbij?
Laatste reactie door jwfrancke, -
- 5 reacties
- 1.6k weergaven
Weet iemand een goede downloadlink voor Windows Home Server van whs 2003 zoals in het topic van tommigun? liefst torrent want nzb gaat niet met mijn provider
Laatste reactie door los-cuentos, -
windows instaleren
door gkeeee- 0 reacties
- 860 weergaven
ik heb mijn boot perongeluk verwijderd, :-[ ik moet het nu opnieuw instaleren maar ik heb geen cd. ik heb nu eentje van me vriend gekrgen en die ga ik nu instaleren. moet ik de code van mij pc invullen of die mijn vriend gegeven heeft??? Post Merge: maart 27, 2009, 02:20:07 pm en trouwens weet iemand waar ik windows kan downloaden en weet iemand ook hoe ik het op cd moet zetten voor als ik windows opnieuw moet instaleren
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo Ik heb net de game; the movies gedownload. Als ik dit spel start en begin te spelen komen er nog geen problemen, maar zodra ik personages wil verplaatsen, crasht de game, schakelt de pc uit en als ik m dan weer opstart staat er windows live communication platform werkt niet meer. Ik heb CCleaner al geprobeerd alleen dit had geen resultaat. Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Robertoz, -
- 6 reacties
- 2.2k weergaven
hallo, ik heb een xbox 360 en nu dus ook met live... nu wil ik met windows media center muziek enzo naar mijn xbox streamen. nou om dit te doen moet je een programma instaleren, namelijk windows media connect. nou dit wou ik dus doen... maar nu krijg ik een foutmelding bij het instaleren, namelijk: De toepassing heeft een uitzondering gegenereerd die niet kan worden verwerkt. Proced-ir=0xbf8 (3064), thread-id=0xd58 (3416) Klik op ok om de toepassing te beindigen. klik op cancel om de fouten in de toepassing op te sproren. nou dan druk ik op cancel. dan krijg ik dit: Het geregistreerde JIT-foutopsporingsprogramma is niet beschikbaar. Een poging om een JIT-fouten…
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 741 weergaven
Goeiendag , Ik heb een probleem me media sharing op men Windows7 vanaf dat ik Media Sharing doe met men XBOX360 , zie ik in men processen Bij taakbeheer komen windows media sharing , Over de 1.5 gb , en ik heb maar 2 gb ram dus men pc gaat dan supper traag kan iemand mij helpen hoe ik dit Process Laag kan houden ? alvast bedankt
Laatste reactie door yourick, -
Windows Mobile
door Nielszz- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik wou graag weten als het mogelijk is om windows mobile op een "gewone" gsm (mobile telefoon) te installeren. MVG Niels :peace:
Laatste reactie door Nielszz, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
heeft iemand een site of een torrent waar ik windows office word kan downloaden
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 667 weergaven
Windows Phone 7 Launcher Pro v3.0.3 FULL ANDROID-P2P Windows Phone 7 Launcher Pro v3.0.3 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Windows.Phone.7.Launcher.Pro.v3.0.3.FULL.ANDROID-P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Windows.Phone.7.Launcher.Pro.v3.0.3.FULL.ANDROID-P2P Grootte: 2,1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De WinPhone 7 lookalike launcher, bijna als het echte ding en in sommige [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 1 reactie
- 698 weergaven
Weet iemand toevallig waar ik Nederlandse Windows Seven 64 bit.iso?? peace.,!
Laatste reactie door Rikkert.,