Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:Eey Duken Heb Een Vraagje
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Maar om antwoord te geven op je vraag! Als je hem wilt uitpakken moet je gewoon de cue file steeds selecteren die pakt automatisch de bin file!
-
Aw:Eey Duken Heb Een Vraagje
- 1.2k weergaven
Wat het makkelijkst is om te doen is Alchohol120% of Deamon Tools installeren. (staat ook handleiding hierover op duken.nl dacht ik) Als je dat geinstalleerd hebt dan heb je een \'virtuele cdrom speler\' en daarin kan je dan die .cue file inladen. Dan kan je gewoon dat Autoroute via die virtuele cdrom speler installeren. En als je hem wilt branden kan dat met Nero bv. dan is het ook weer de .cue file inladen en hij pakt automatisch de .bin file dan. Succes ermee!
-
Aw:Van .Tk Site Naar .NL
- 1.4k weergaven
het betalen gaat gewoon via een rekening hoor. Je krijg via de mail een offerte waarin staat hoeveel je moet betalen en naar welk rekening nummer en dat bedrag maak je dan vanaf jou rekening over naar die van hun.
-
Aw:intervideo media file
- 1.3k weergaven
Om de film te branden gewoon Nero openen en kiezen voor VCD project en dan je film selecteren en Nero doet de rest voor jou. En voor download programma\'s blader hier tussen de handleidingen door en kijk welk programma jou het beste bevalt en gebruik dat.
-
Aw:Kan je online gaan met een gedownload spel?
- 1.1k weergaven
De meeste games maken gebruik van een serial key om online te kunnen spelen. En dan heb je meestal een unieke key nodig om online te kunnen spelen. Bij die gedownloade games zit een serial bij die of geblokt zijn door de gamemakers zelf of de halve wereld speelt al met die key en moet je geluk hebben dat je online mag spelen. Dus als je echt online wilt spelen ga gewoon naar de winkel en koop die game voor je key zodat je altijd online kan gamen!
-
Aw:mdf- en mds-bestanden
- 1.2k weergaven
http://m2010.gamecopyworld.com/download.php?d=2005&f=scct_mini_image!rar Klik op de link hierboven en klik een mirror aan en je krijgt de download file! Succes
-
- 1.4k weergaven
DukeN schreef: Denk laat ik pcextreme ff noemen misschien kan jij nu korting aan hun vragen
-
- 1.3k weergaven
http://www.sidn.nl Kan je checken of je .nl domein nog vrij is. En gratis van .tk naar .nl gaan zit er niet in voor je! Maar bij www.pcextreme.nl kan je tegen voordelige prijzen domeinnamen en eventueel webspace aanvragen! Succes
-
Aw:tda bestanden uitpakken
- 1.5k weergaven
Je hebt hem dan al is uitgepakt. Dus hoef je hem niet nog een keer uit te pakken
-
Aw:gamez gamez gamez
- 1.3k weergaven
LOL Counter Strike 2D wat moet ik me daarbij voorstellen :laugh:
-
Aw:Mafia (Illusion Software): Crack nodig
- 1.2k weergaven
De image file inladen. Rechtsonderin bij windows zie je bij de tijd allemaal icoontjes staan daar staat een rode D (ofzoiets van Deamon Tools) tussen en dan kan je kiezen voor mount image.
-
Aw:Herkent virtuele CD-Rom niet
- 1.3k weergaven
GTA: San Andreas [ALL] No-CD/Fixed Image
-
Aw:procyclingmanager.ccd
- 1.5k weergaven
kirkhettfield schreef: ccd is een image gemaakt met CloneCD Op de url hieronder kan je een trial van dat pakket downloaden zodat je de image file op cdtjuh kan branden en kan installeren www.slysoft.com
-
Aw:nl ondertiteling
- 1.5k weergaven
Bij een dvd kan je geen srt ondertiteling bestand bijvoegen zodat je de film kan branden met nl subs. Ik weet niet of het sowieso kan bij een dvd aparte subs erbij voegen.
-
Aw:windows film afspelen met dvd
- 1k weergaven
wat voor extensie zijn die films? avi of mpg
-
Aw:VCD stopt na 2 seconden in dvd speler
- 1.4k weergaven
Gaat hij gewoon uit je dvd speler of spuugt hij de film eruit of begint hij opnieuw wat doet hij precies na die 2 seconden?? En heb je al vaker een vcd bekeken in je dvd speler?
-
Aw:heeeeeeeeeeeelp
- 1.2k weergaven
Het is waarschijnlijk een .img bestand. Ik weet niet of jij Alchohol 120% op je pc hebt geinstalleerd? Zo nee, installeer dat dan even dan krijg je een virtuele cdrom speler te zien in je Windows Verkenner (Deze Computer) en als je daar dan rechtermuisknop op die virtuele cdrom speler klikt zie je de optie Mount Image. Klik daar dan op en blader naar de map waar je dat gedownloade bestandje in hebt staan en open hem. (je kan misschien bij extensie moeten kiezen voor alle bestanden) Als dit gebeurd is dan zie je nu als je op die virtuele cdrom speler drukt de dvd-structuur met audio_ts en video_ts mapjes en kan je die gewoon branden. Succes
-
Aw:instellingen voor bitcomet
- 1.3k weergaven
wiely schreef: Hallo, welkom op dit forum. Om je poorten te openen moet je eerst weten welke router je hebt. Als je dat eenmaal weet ga je naar www.google.nl en toets je in die zoekbalk in: Port Forwarding routernaam En dan klik je op zoeken. Dan krijg je vast wel resultaat en moet je even lezen hoe je dat voor jou router kan instellen! Succes
-
smilies ?!?!?!
door Gast sebasjuh2- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Jerry, wtf heb jij met je smilies gedaan??? nu zie je zo\'n vies grijs ding achter die smilies jat ze anders maar van mijn site dan heb je ze met ontzichbare achtergrondje
-
Aw:waarom aparte ondertiteling downloaden?
- 1.3k weergaven
Jah engelse films kan ik wel zonder ondertiteling maar de japanse of chinese films wordt toch wel wat lastiger Maar met bsplayer kan je op je pc de film inladen en de ondertiteling inladen dan kan je op je pc gewoon kijken met ondertiteling en als je echt op je tv wilt kijken dan moet je de ondertiteling echt in je film bijvoegen en dat is wel vrij moeilijk. Raad gewoon aan wacht een paar maanden en je hebt de dvd in de videotheek liggen dan heb je mooie kwaliteit en ondertiteling en jij hoeft er geen moeite voor te doen
-
Aw:Film gedownload via Limewire in 2 delen.
- 1.2k weergaven
Wat ik weet is dat je programma\'s hebt die van de mpeg bestanden dvd bestanden maakt. Dus van 2 maak je 1 dvd film. Dat kan ik weet alleen niet hoe die programma\'s heten omdat ik het nooit gebruik. En het antwoord op je 2de vraag is: Het beste zijn bestanden van 4,6 gig te downloaden dan heb je geripte dvd\'s die zijn kwalitatief het mooist. Maar dat duurt wel lang. En als je echt de films van 700mb wilt downloaden dan raad ik je aan de film bestanden te kiezen waar Xvid in staat. Dat zijn voor films van de grootte 700mb de mooiste kwaliteit rips. Xvid moet je wel openen met DivX player. Succes
-
Aw:vaag internetprobleem
- 1.1k weergaven
Itchy wat je nog zou kunnen doen is: installeer is firefox. (http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/) En stel deze in als je standaard browser in de eigenschappen van internet opties onder configuratiescherm. Je zou eventueel internet explorer kunnen verwijderen! Dat kan je doen door: start - instellingen - configuratiescherm - software en dan te kiezen voor Windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Dan opent als het goed is je Live Update met mozilla Firefox. Kijk is of het dan wel goed gaat??? Want ik had zelf ook spontaan zo\'n raar probleem dat 75% van de website opeens niet meer kon openen in Internet Explorer ik heb toen ook FireFox gebruikt en …
-
Aw:probleem
- 1.2k weergaven
Vul bij port range hetzelfde in als bij die trigger port forwarding en vul jou pc ip in en enable het. Dan zou het goed moeten werken.
-
- 1.5k weergaven
Is het dan niet alleen bij eigenschappen van Internet Explorer gewoon de startpagina aanpassen naar b.v. http://www.google.nl ?? Dan ben je van je blank pagina af......
-
- 1.2k weergaven
Opent hij dan nog wel de Norton LiveUpdate of alleen maar een internet explorer blank pagina?