Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 4.8k weergaven
hallo ik wil graag bij mijn usb loader de covers er op hebben hoe doe ik dit het is configurable usb loader v48 alvast bedankt
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 8.9k weergaven
Hoi, Heeft een van jullie een goeie site waar ik NL WII games kan downloaden. Ik heb er laats een aantal gedownload maar dat zijn of Italiaanse of duitse games. NL games zie je bijna niet. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Na een aantal keer SSBB te hebben gespeeld, krijg ik steeds een error dat er een fout is en dat ik de cd eruit moet halen etc. Nu heb ik dit bij meerdere spellen, maar daar heb ik het altijd al gehad, maar SSBB deed het eerst wel, weet iemand een oplossing? bvd Edit: het betreft een NTSC2PAL dvd5 versie
Laatste reactie door nick9319, -
wii error #001
door koenmf- 0 reacties
- 1.9k weergaven
heey ik heb ssbb gedownload een pal dvd-9 heb em braaf gebrand op x4 aleen als ik em er in doe krijg ik een error #001 iets over ongeoorloofde shit heb een wiikey 1.9s weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?? (zie bij begin wel dat er ssbb in zit maar als ik op beginen klik begind de shit)
Laatste reactie door koenmf, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo allemaal, heeft iemand een goede ISO torrent van wii sports island? want ik heb al .rar bestanden geprobeerd en dat ging elke keer mis alvast bedankt, Luuk
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 799 weergaven
Ik wil graag -Wii music -wii pokemon Battle revolution -guitar hero wariors of rock -mario sonic en de winter spelen -Super smash Bros brawl -wii party Wie kan me helpen branden want mijn computer leest dvd - r van verbatum niet dus ik kan ook niet branden.Ik wil er wel een vergoeding geven tegen alle omkosten indien nodig. Alvast bedankt, x90x
Laatste reactie door x90x, -
- 3 reacties
- 6.6k weergaven
Hallo, kan je (gedownloade) wii games op een sd kaart zetten, indien mogelijk moet je dan je wii laten ombouwen ? Greetz Niels :cool2:
Laatste reactie door Nielszz, -
- 8 reacties
- 20.2k weergaven
Probeer Mario Galaxy te branden op een -R dvd, maar mijn brander weigerd de disk, ondanks het een dual layer brander is speciaal voor -R/RW en +R/RW disks. Uitpakken van het bestand lukt al niet. Krijg dezelfde melding die "broekie" ook op de forum heeft staan. Dus dat het bestand leeg of beschadigd is. Wat vreemd is, is dat Nero het bestand niet wilt branden op een -R schijf, maar wel met een -RW schijf. Alleen moet ik nog kijken of het wel afspeelt. Weet iemand waarom dit probleemje zich voordoet, en waarom ik geen ISO bestanden kan uitpakken....?? Eigenschappen van mijn dvd brander zijn: DVD±RW (±R DL) station - Extern - IEEE 1394 (FireWire) - Leessnelheid: 40x (CD)…
Laatste reactie door pardijntje, -
weet iemand waar ik me Wii kan ombouwen met een wiikey? als er een betere is mag die ook ik woon trouwens in Grunn :peace:(Groningen)
Laatste reactie door eD.winn, -
wii ombouwen
door magicm14- 2 reacties
- 2.2k weergaven
waar zou ik mijn wii makelijk kunnen opbouwen en waar een garantie op staat als het mis gaat dat ik een nieuw kan krijgen
Laatste reactie door m_vermaat, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Is het ergens mogelijk om je Nintendo Wii te laten ombouwen. Hoeveel kost het en is het veilig? Bij voorbaat dank.
Laatste reactie door Erwin., -
wii ombouwen
door wmaster- 1 reactie
- 2.9k weergaven
hallo allemaal wie weet er een goedkoop goed aderesje in de buurt van rotterdam voor het ombouwen van de wii we moeten er wel bij mogen blijven anders mag het niet van mijn ouders! alsvast bedankt!
Laatste reactie door teun2, -
wii ombouwen?
door minka- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, ik zit eraan te denken om onze wii om te laten bouwen. Kan ik dit weilig laten doen, of loop ik een groot risico als ik dat doe, en de wii spellen die ik gekocht heb in de winkel, kan ik die er dan ook nog gewoon op spelen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Wii omgebouwd
door Gast nicbal140- 1 reactie
- 948 weergaven
Hallooo, Ik heb een paar dagen geleden mijn wii laten ombouwen. Maar ik kan geen torrents afspelen. Weet iemand een site waar ik wii spellen af kan halen zonder dat het torrents zijn ?
Laatste reactie door teun2, -
Hey allemaal, 2 vraagjes , Is het mogelijk om de wii aan te sluiten op de pc zodat je iso's bijvoorbeel vanaf je pc door je wii kan laten lezen. Verder had ik laatst een spel gebrand op dvd-rw werkte perfect brand ze daarna altijd op dvd-r maar toen ik hetzelfde spel op een dvd-r had gebrand kon die de disc niet lezen disc verspeelt vind ik beetje zonde misschien enige tips of dingen dat ik kan doen zodat het niet meer gebeurd of zodat die hem wel kan lezen? Soms zegt die kan disc niet lezen, doe ik hem er een paar keer opnieuw in, op een gegeven moment kon die hem wel lezen ( kreeg start scherm ) maar toen wou ik hem starten en toen zij die error couldn't read …
Laatste reactie door Tom, -
Wii scrubbed
door Huismus- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Weet iemand waar ik dit kan downloaden? Alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Huismus, -
Wii scrubber
door Huismus- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo Kan iemand mij vertellen welk bestandje je nodig hebt naar het weg halen van de error. Moet je dan Main.dol branden? Of gewoon het Rar. bestand waar het spelletje opstaat?
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Een aantal ombouwers heeft het over bepaalde serie nummers: LEH1235xxxxx LEH13500xxxxx LEFxxxxxxxxxx ik snap dat dit een bepaalde versie van de wii is, maar waar (op de doos/op de wii zelf etc.) kan ik mijn serie nummer vinden?
Laatste reactie door poepsnor, -
- 1 reactie
- 978 weergaven
Hallo,mijn wii is gesoftmod en heb nu Neogamma r8. Ik download spellen via espallwii.com Pal spellen. En brand ze met verbatim dvd-r,snelheid 2x. En gebruik imgburn. Maar als ik mijn spel erin doe en start met neogamma. Staat er: Kan disc niet lezen,Meer info lees de wii handleiding. Wat doe ik fout?
- 5 reacties
- 1.5k weergaven
Goedenmorgen, Wie heeft het verlossende antwoord voor mij? Ik brand wii spellen(PAL) via Utorrent, als ze gedownload zijn klik ik met de rechter muisknop erop en dan open ik het file. Dan wordt hij ergens neer gezet en dan moet ik hem uitpakken omdat het een win.rar bestand is. Dit gaat allemaal super. Vervolgens ga ik het spel branden met Imgburn op snelheid 1x of 2x. Ook dit gaat goed. Als ik dan de schijf in de Wii stop geeft hij aan: TIMEOUT. Wat doe ik verkeerd?
Laatste reactie door annet36, -
- 7 reacties
- 4k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, en heb al een tijdje aan het rondneuzen gegaan, maar kan het toch niet helemaal vinden. Dus vraag ik het nog even: Ik zie overal torrents staan voor wii spellen. Nu weet ik dat je die niet zomaar kan afspelen, maar wat heb ik hiervoor nodig om dit we te doen? Bestaat er zoiets als bij de DS, een speciaal kaartje waar je de spellen op kan zetten, of moet ik echt mijn Wii om laten bouwen? Alle suggesties zijn welkom!!! Alvast bedankt allemaal.
Laatste reactie door yess7, -
Wii spellen lopen vast
door Gast wiiblack- 14 reacties
- 4.1k weergaven
Hallo beste mensen, Ik ben vrij onbekend met forum's e.d. Het kan dus zijn dat ik niet op de juiste plek zit. Mijn vraag is het volgende: Vorige week heb ik een Wii black ed. met externe hdd gekocht. Op de HDD bevinden zich 75 spellen en er is nog voldoende ruimte. De verkoper heeft alles uitgelegd dat ik via Torrent sites spelletjes kan downloaden en via WBFS manager kan uploaden naar de HDD. Bovenstaande heb ik inmiddels met 4 spelletjes gebrobeerd. In eerste instantie kreeg ik de melding "IMET HEADER WRONG" en vervolgens zwart beeld, kon ook niet gereset worden. Nu krijg ik geen melding meer, wel blijft de wii vastlopen / zwart scherm. Toen ik bij de verkoper w…
-
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Zou het erg zijn als ik mijn geheugen wis van de wii? of kan die daaraan stuk gaan? En als ik dan het geheugen heb gewist moet ikd an weer alles opnieuw instellen? :- Post samenvoeging: november 12, 2009, 17:31:42 pm Mh., laat maar ik heb het gewoon al gedaan xD Maar dan heb ik nog een vraag want ik dacht en hoopte dat me wii dan ook weer onderaan zou beginnen met de firmware. Maar dat is dus niet zo. Weet iemand hoe je je wii kunt downgrade?
wii updaten
door TOMHOFMAN- 1 reactie
- 956 weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
wii updaten
door TOMHOFMAN- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
Laatste reactie door Robin,