Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:Nieuwe Poll?!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
DukeN schreef: Moet je ook je eigen systeem maken is ff 5maanden werk maar dan heb je wat
-
Aw:beveiligde dvd's
- 1.2k weergaven
Met DVD Shrink haal je beveiligingen eraf en DVD Decrypter haalt ook beveiligingen eraf.
-
Aw:Virtuele cd opstarten lukt niet
- 1.4k weergaven
En wat voor foutmeldingen krijg je precies?!?
-
Aw:Vob, bup etc afspelen op computer
- 1.3k weergaven
kishan4uall schreef: Als je hem geshrinkt heb met DVD Shrink kan je hem toch gewoon inlezen in PowerDVD zonder dat hij het verneukt ?!!?! Ik doe het zo altijd en het werkt altijd perfect! Nog nooit problemen mee gehad
-
- 1.1k weergaven
kishan4uall schreef: haha prutskut is die duken ook
-
- 1.2k weergaven
haha dat wordt dan de kortste handleiding elke beginner kan toch wel PowerDVD of WinDVD downloaden en een dvd inladen zodat je op je pc de dvd kan kijken?!?! Moet je daar al apart een handleiding voor maken..
-
- 1.4k weergaven
kishan4uall schreef: haha duken zegt ook al 2 jaar dat ik die rechten heb maar heb ze ook nog steeds niet
-
- 1.5k weergaven
Gewoon heel simpel download PowerDVD installeer dat op je pc en laad dan die video_ts map van de film die je wilt zien en je film begint op je pc!
-
Aw:rmvb bestanden
- 1.6k weergaven
Als je gewoon met Nero aangeeft dat je een vcd wilt branden en het bestand selecteert doet Nero de rest zelf voor je. Kan jij hem gewoon in je dvd-speler doen en kijken.
-
Aw:games dwnloaden
- 1k weergaven
via DC++ kan het ook
-
Aw:call of duty
- 1.1k weergaven
Wat voor een bestanden zijn het?
-
- 1.2k weergaven
Poll suggestie: Wie is je favoriete forum moderator?
-
Aw:GTA San Andreas
- 1.2k weergaven
DukeN schreef: hahah zie je heb nog wel een goed geheugen
-
Aw:GTA San Andreas
- 1.3k weergaven
Je hebt toch ook zo\'n configuratie setting .exe bestandje waarmee je de settings van je videokaart enzo kan instellen?!?! staat mij iets van bij volgens mij kreeg ik dat wel toen ik gta testte
-
Aw:Enquete idee
- 1.2k weergaven
DukeN schreef: dude... dat had ik al gedaan.. maar werkt niet of heel slecht. De 2 handleidingen die toen binnen kwamen waren zo slecht... Gewoon mods nodig die het leuk vinden om handleidingen te maken. Ik heb nu weinig tijd :-( Druk op werk en leren :pinch: haha ik heb er ook geen zin in sorry ik ben met mijn webbie bezig
-
- 1.2k weergaven
Je moet trouwens gaan fixen dat mensen de handleiding online kunnen toevoegen! Dus niet meer zoals nu dat ze lokaal op hun computer moeten maken en dan sturen naar jou. Gewoon online laten maken en dat jij ze dan eerst moet goedkeuren voordat ze op de site komen! Net zoals dat ik het heb op mijn website! Daar kunnen ze ook online toevoegen en totdat ze zijn goedgekeurd komen ze niet op de website te staan :laugh: Volgens mij is dat veel makkelijker zodat de mensen ook veel sneller handleidingen gaan sturen.....
-
- 1.1k weergaven
Is dit misschien niet beter om zoiets in een poll te doen van welke onderdelen vindt jij dat er nog verbeterd kan worden...... en dan de keuzes tussen de onderdelen en waar je reacties kan geven zodat iedereen zijn keuze kan uitleggen. Of gewoon een topic in het forum openen waarin je zoiets vraagt van ter verbetering voor duken willen wij van de gebruikers weten wat jullie vinden waar wij onze aandacht nog op moeten richten ofzoiets. En wat ze nog misschien..... Volgens mij lijkt mij het forum idee de meeste reacties op te leveren dan een aparte enquete. En dan op de index pagina een nieuwsbericht neerzetten naar die topic ter verbetering van duken.nl ofzoiets Is…
-
Aw:Das mooi mooi mooi man...
- 1.3k weergaven
quistler schreef: hahahahah duken werkt niet met php hij werkt met de internet browser :whistle:
-
Aw:Help!
- 1.4k weergaven
Jah precies we gaan ons wel inschrijven bij de KVK :laugh:
-
Aw:Zacht geluid
- 1.5k weergaven
DukeN schreef: Lol Duken nou niet offtopic gaan die dano heeft een serieus probleem Maar heb je dat alleen bij die films?? Of zijn je mp3\'s bijvoorbeeld ook zacht of heb je wel eens andere films gekeken die wel goed geluid hebben?
-
Aw:Hoe kan ik DC++ Poppups wegdoen als die opstart
- 1.3k weergaven
Die kan je naar mijn weten niet weghalen is idd heel irritant vindt ik ook maar dat is gewoon ingesteld bij die hub waarnaar je connect dat als je erin komt een welkomsbericht ofzoiets dergelijks te zien krijgt.
-
Aw:Help!
- 1.4k weergaven
om te leren hoe je poorten moet openen is het beste om gewoon in google te tikken: routernaam portforwarding Dan heb je 9 van de 10 keer wel honderden resultaten met een duidelijke uitleg van hoe je op jou router poorten kan forwarden. @Duken: Ik weet iets! Laten we Duken.nl Port Forwarding BV openen. Kan iedereen ons inhuren om op zijn/haar thuis netwerk de porten te forwarden Dat is big business zo te lezen hier iedereen wil zijn poorten forwarden maar niemand weet hoe het moet :laugh:
-
Aw:de regels. hoe zit t ook alweer?
- 1.3k weergaven
Het was toch altijd zo dat je niet strafbaar bent als je download alleen dat je strafbaar bent om die bestanden te delen aan het grote publiek?
-
Aw:Directe downloads en tips
- 1.5k weergaven
al die illegale dingen hier op het forum
-
Aw:Hier Een Site Voor Bittorrent File's etc
- 1.2k weergaven
ToMiE schreef: Niet zo ongeduldig zijn Als de mensen die sites kijken zullen ze vast wel laten weten of ze het goed vinden of niet