Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 2.4k weergaven
ik heb het spel knight of the temple 2 gedowload en nu heb ik een map met 22 bestandjes wat moet ik branden en hoe alle bestandjes hebben winrar icoontjes en heten all-kot 2 hoe ga ik nu verder :-[
Laatste reactie door Robin, -
Welke ds game ??
door Cédric.- 15 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo, ik wil 1 van deze games kopen maar weet niet welke, geef jullie mening maar ! 1.DS Mario 64 2.Animal Crossing 3.Nintendogs 4.Mario Kart ds 5.DS Lego Star Wars 6.New Mario Bross 7.Mario Party Welke verkies je ?
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo mijn zoon heeft nu een nds gekocht en nu zijn er zoveel soorten flashkaartjes en toebehoren om een games te downloaden mijn vraag is wat heeft hij nodig om de games te downloaden en welke kaartje moet hij hebben een m3 of r4 . wie kan mij helpen
Laatste reactie door Vico, -
Welke poort gebruik ik?
door Gast jasper.t- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Betse mensen, Wie weet hoe ik kan zien welke poort ik gebruik, welk nummer voor te downloaden. Bij SABnzbd staat dat dat meestal 119 is, maar volgens mij is dat bij mij anders want die downloads komen niet op gang. Alvast bedankt.
-
werk/school
door Mr_PoP- 2 reacties
- 924 weergaven
deze lijkt me ook wel leuk meld in dit topic even waar je naar school gaat en/of waar je werkt ik werk op Ford Genk (België)
Laatste reactie door Duken, -
werkstuk
door bilal 1999- 2 reacties
- 910 weergaven
mag ik van jullie een werkstuk download bij de files want ik wil eigenlijk niet een werkstuk maken en ik moet het bijna inleveren maakt niet uit wat voor onderwerp je kan beneden bij extra opties en daarna bijlage browse zoek je je werksuk en kan ik hem downloaden of je geeft een website waar ik die werksuk kan downloaden. ik ben te lui ik om een werkstuk te maken dan kan ik lekker langer op duken.nl veel leuker dan een werkstuk. alvast bedankt
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
De download is nieuw van West Side Story In New York strijden de rivaliserende straatbendes the Jets en the Sharks tegen elkaar om hun territorium en respect. Dan worden Tony, leider van de Jets en Maria – het zusje van de Sharks-leider – verliefd op elkaar. Hun liefde lijkt gedoemd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
De download is nieuw van What to Expect When You’re Expecting In deze film volgen we vijf vrouwen die alle vijf voor het eerst een kindje krijgen. Alle vijf zitten ze in een andere situatie maar ze maken allen deze stap naar volwassenheid. Regie: Kirk Jones Met: Cameron Diaz, Elizabeth [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 854 weergaven
What To Expect When You’re Expecting Een kind op de wereld zetten is voor iedereen een ander avontuur. In deze heerlijke komedie volgen we onder meer TV-fitness goeroe Jules, boekenschrijfster Wendy, model Skyler en fotograaf Holly die bijzondere avonturen beleven om hun kinderwens in vervulling te laten gaan. Ook volgen [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 698 weergaven
# What's on your mind? # Laat hier weten waar je mee bezig bent, waar je het druk mee hebt of wat je gedaan hebt! Post samenvoeging: november 13, 2010, 22:18:16 Ik trap af, Haat hebben aan hubstore! Ze zijn heel laat met leveren van mijn COD 7, en dit vind ik erg slechte service.
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 910 weergaven
hallo mensen ik heb een sony ericsson xperia en wil graag via mijn wi-fi op internet maar het probleem is dat hij mijn router niet kan vinden heeft iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt
Laatste reactie door shadowwatch, -
Wicked Monster Blast USA
door Gast khrachara- 0 reacties
- 309 weergaven
Wicked Monster Blast USA WII-ZRY Year: 2011 | Developer: InterWorks Unlimited, Inc. | Publisher: Valcon Games | Wii | 4.31 GB Genre: Action WICKED MONSTER BLAST!- A family shooting game for all ages! You can play the main character from the SUPER HIT! game series- Wicked Monster- to take crazy missions to rule the world! Don’t miss the experience of extremely excited and great hilarity along the game. ] Download http://www.filesonic.com/file/1623107081/Haegemonia_Gold_Edition.part01.rar http://www.filesonic.com/file/1623106981/Haegemonia_Gold_Edition.part02.rar http://www.filesonic.com/file/1623106881/Haegemonia_Gold_Edition.part03.rar htt…
-
- 0 reacties
- 704 weergaven
WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 FULL ANDROID-P2P WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 17-05-2012 Bestandsnaam: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Maat: 8 MB Type: Utility release Beschrijving Pas uw slot scherm! WidgetLocker is een lock-scherm vervanger die je controle geeft over de uitstraling en indeling van uw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 559 weergaven
WidgetLocker Lockscreen v2.2.7 + Themes ANDROID-P2P WidgetLocker Lockscreen v2.2.7 + Thema’s ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name:.. WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.7 + Themes.ANDROID-P2P Release Date: 23-05-2012 Bestandsnaam:.. WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.7 + Themes.ANDROID-P2P Maat: 3,6 MB Type: Utility release Beschrijving Pas uw slot scherm! WidgetLocker is een lock-scherm vervanger die je controle geeft over [...] Het volledige artikel bekijken
WIE HEEFT ER NOG EEN UITNODIGING VOOR DUTCHREVENGE
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Heeft iemand nog een uitnodiging voor Dutchrevenge.org
-
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Wie heeft er pokemond diamond of pearl want ik zoek nog wat goeie sterke pokemons Dit is mijn team Infernape(lvl:63) Diagla(lvl:69) Lucario(lvl:68) Luxray(lvl:67) Weavine(lvl:64) Staraptor(lvl:64) alle lake pokemons heb ik al maar ik zoek bijvoorbeeld andere beging pokemons zoals turtwig of prinplup heeft iemand die
Laatste reactie door Duken, -
wie helpt mij
door speaker- 3 reacties
- 2.2k weergaven
zoek een site waar je oude speelfilms kunt downloaden ben op zoek naar de overval uit 1962 dank u wel :-[ :-[ :-[ :-[
Laatste reactie door Eagles, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik ben a technisch maar op de ene of ander manier lukt het mij al jaren perfect te downloaden van nieuwe films, helaas is hier eergisteren een einde aan gekomen. Telkens als ik een film download, en die klaar is ik wil het vervolgens afspelen dan krijg ik of 4 sec beeld met niets er op of een filmpje met download payvix, maar playvix heb ik geprobeerd te downloaden maar hmmm... ik snap het niet meer, en hmmm ik ben verslaafd aan downloaden please help mee.. thanxs ???
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hey! ik wil ondertiteling onder mijn films zetten, maar dat kan het best met Virtualdub. Ik krijg helaas steeds de volgende melding: Couldn't locate decompressor for format 'DX50' (unknown). Virtual Dub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video. Direct Show codecs , such as those used by Windows Media Player, are not suitable. Only 'Direct stream copy' is available for this video. Weet iemand hoe ik toch deze films kan toevoegen in Virtualdub, zodat ik er ondertiteling onder kan zetten? Of: Weet iemand een ander programma waarin het wel lukt met deze films? Ik hoop dat iemand het weet! Greetz Arjen
Laatste reactie door staybamboocha, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Ik ben a technisch maar op de ene of ander manier lukt het mij al jaren perfect te downloaden van nieuwe films, helaas is hier eergisteren een einde aan gekomen. Telkens als ik een film download, en die klaar is ik wil het vervolgens afspelen dan krijg ik of 4 sec beeld met niets er op of een filmpje met download payvix, maar playvix heb ik geprobeerd te downloaden maar hmmm... ik snap het niet meer, en hmmm ik ben verslaafd aan downloaden please help mee.. thanxs ???
Laatste reactie door mimidias, -
- 0 reacties
- 777 weergaven
wie heeft alemaal een steam account en de naam kunnen we vrienden worden
Laatste reactie door magicm14, -
kan iemand mij een link geven van een bedrijf die de wii direct kan leveren overal is hij uitverkocht
Laatste reactie door Erwin., -
Hoi ik heb laatst gehoord dat je voor de wii niet meer nieuwere spelletjes kan downloaden als je homebrew channel gebruikt of het backup channel. Klopt dat? ik heb namelijk al wel met veel spellen gehad dat er een error code op het beeld verschijnt, of heeft dat er helemaal niks mee te maken??
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 876 weergaven
Hallo, ik probeer al gedurende meerdere weken mijn Wii met het internet te verbinden. Het is draadloos. Bij mijn psp lukt het wel. Ik krijg een foutmelding (nl fout 51330). Ik heb gezien dat het een WEP-fout is. Ik heb de WEP-code ingevuld, maar het is toch HEX Key entry method en geen ASCII. Ik vul dit zo in: XXXXXXXXXX. (dus 10 cijfers/letters) Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Is het mogelijk om het geluid wat uit je WII controller komt uit te zetten ???
Laatste reactie door kaasbroodje,