Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:Fifa 96
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Fifa 99 is toch de beste ooit Die fifa versie was ownage ik won alles
-
Aw:Wat is je top 3 van download proggies
- 1.1k weergaven
1. DC++ : ideaal proggie gaat misschien niet altijd even snel maar je zoekt iets je klikt aan en hij download het wel. En ik heb er tot nu toe alles kunnen vinden wat ik nodig had dus ideaal! (je moet alleen wel veel sharen wil je in de echt goede hubs komen)
-
Aw:Waar haal jij je serials en cracks vandaan?
- 1.4k weergaven
dc++ u zoekt en zij zult vinden
-
Aw:cd's herkennen
- 1.3k weergaven
misschien stom vraagje maar waar heb jij de cd-r uitgeschakeld en ingeschakeld? Gewoon in apparaatbeheer?!?! En als die lege cdr erin zit en je klikt op die cdrom drive in je verkenner zegt ie dan ook doe er een andere cd in? Heb je misschien niet toevallig een virtuele cdrom speler geinstalleerd die de oude drive letter van je brander overgenomen heeft.....
-
- 1.4k weergaven
Geeft hij ook nog een foutmelding met Nero? Geeft hij sowieso al een foutmelding? (iets van this disc is not an empty disc ofzoiets?!?!) Leest hij wel gewoon normale cd\'s waar al iets opstaat?
-
Aw:img bestand
- 1.2k weergaven
Ok en als je dus cd1 mount installeert hij vraagt om cd2 jij unmount cd1 en moundt cd2 klikt op ga verder en dan doet hij niets....
-
- 1.3k weergaven
Anders stop je er is een andere lege cd-r in? Misschien dat die cd toch niet leeg is....
-
Aw:Convertor
- 1.4k weergaven
Die tekst zal je wel krijgen omdat het een trial versie is ofzoiets...gewoon op zoek gaan naar full version (of kopen uiteraard ) of ander pakket zoeken via google....
-
Aw:SRS - Street racing Syndicate - SRS
- 1.3k weergaven
Is wel supergare game!
-
Aw:losse hoofdstukken??
- 1.6k weergaven
haha :laugh: dubbelklik op 01 en klik op uitpakken of extracten dan pak je ze allemaal uit en maakt hij er 1 bestand van!
-
Aw:Batch.gba
- 1.4k weergaven
Is dat niets iets van een GameBoy Advance game ofzoiets?!?!
-
Aw:Nederlandstalige series
- 1.4k weergaven
Ik zag het wel maar was vergeten te kijken in het weekend Maar ik kan hier op werk niet bekijken dus zal ff thuis voor je kijken wat die filmpjes precies zijn en of je ze ook kan downloaden....
-
Aw:img bestand
- 1.1k weergaven
Als je cd2 mount in Deamon Tools en je gaat die schijf verkennen zie je dan bestanden erop staat of krijg je dan ook al een foutmelding?
-
Aw:firewall of router
- 1.4k weergaven
lang leve google he jerry
-
Livebox
door Gast gidius- 4 reacties
- 3k weergaven
Hallo mensen, ik heb sinds kort adsl van wanadoo met de Livebox, daarvoor had ik @home en was downloaden niet zo moeilijk want toen had ik niet te maken met een router. maar nu moet ik bij elk programma zelf de poorten openen, ook bij irc dus. alleen weet ik niet welke dat zijn kan iemand mij hierbij helpen?
-
Aw:slap ouwehoeren. slappe plaatjes
- 1.3k weergaven
Zo ziet duken eruit in zijn vrolijke dagen!
-
Connection failed
door noes146- 5 reacties
- 3.1k weergaven
Alles doet het alleen ik krijg connection failed. Iemand een idee hoe ik dit oplos? Trouwens geweldige site. Een uitkomst, echt waar.
Laatste reactie door Duken, -
Aw:Ondertiteling bij DVD
- 1.6k weergaven
de ondertiteling in de avi file zetten en dan pas omzetten naar dvd
-
Aw:Poorten
- 1.5k weergaven
netvets schreef: Poorten kan je in je router openzetten! En hoe je weet welke poorten je open moet zetten ff met google zoeken naar welke poorten het programma gebruikt die jij gebruikt
-
ip adres
door Gast sebasjuh2- 1 reactie
- 1.2k weergaven
jerry waarom heb je die ip functie er nu in? waarom wil je mijn ip zien
Laatste reactie door Duken, -
Aw:Modjes! :-)
- 1.4k weergaven
DukeN schreef: HAHAHHAHAH jah idd stom mail gebeuren! Wordt er helemaal gek van en je kan het gewoon nergens uitvinken ofzo! Ohja jerry heb het verandert in info@duken.nl zie je hoe irri het is Whahahaha, respect :laugh: hahaha ownage, Heb al een rule in me outlook if mail from duken.nl resend to sebasjuh2 :woohoo: HAHAHAHHA jij wint
-
Aw:Modjes! :-)
- 1.3k weergaven
TijN schreef: HAHAHHAHAH jah idd stom mail gebeuren! Wordt er helemaal gek van en je kan het gewoon nergens uitvinken ofzo! Ohja jerry heb het verandert in info@duken.nl zie je hoe irri het is
-
Aw:beveiligde dvd's
- 1.4k weergaven
quistler schreef: met dvd shrink haal je geen beveiligingen er af. wel met het programma anydvd. Jawel Shrink haalt de simpele beveiligingen eraf. Maar de meeste nieuwere beveiligingen enzo daar heb je andere proggie\'s voor nodig. En dan kan je DVD Decrypter gebruiken En wederom bij mij werken die 2 tools perfect! Kan elke dvd fikken en ik gebruik bijna altijd DVD Shrink!
-
Aw:Vob, bup etc afspelen op computer
- 1.4k weergaven
quistler schreef: Als je hem geshrinkt heb met DVD Shrink kan je hem toch gewoon inlezen in PowerDVD zonder dat hij het verneukt ?!!?! Ik doe het zo altijd en het werkt altijd perfect! Nog nooit problemen mee gehad een normaal mens heeft ook geen last van het probleem. maar omdat het een probleem is staat het hier. :cheer: gelukkig ik ben een normaal mens :laugh:
-
Aw:Nieuwe Poll?!
- 1.3k weergaven
Jij mag mijn systeempie ook wel gebruiken dan hoor als ie af is