Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Wat kan ik zeggen - geweldige website
door Gast adam39- 0 reacties
- 414 weergaven
Wat kan ik zeggen - geweldige website, responsieve klantenservice en fantastische producten! Dit is het tweede jaar dat ik heb shoes-trader.com voor mijn dochters school fundraiser gebruikt. Vorig jaar iedereen raved over de kwaliteit van objecten tegen zo'n lage prijs die we hadden op onze school Kerst Shop. Mario was uitstekend bij het veiligstellen van mij de beste deal op de items was ik geïnteresseerd in, en snel te reageren op een vraag. Vooruitblikkend naar het ontvangen van mijn koopwaar! Dank u wel shoes-trader.com! Nike air max schoenen $49.99 = €35 d&g horloge $60 = €42 www.shoes-trader.com] dsquared schoenen $60 = €42 mariette
-
- 0 reacties
- 965 weergaven
Jongens, ik vond daarnet een topic dat me net even iets te ver ging. Het betreft dit topic: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22515.msg69448/topicseen,topicseen#msg69448 Ik heb er even een slotje op gedaan, zoals je kunt lezen. Is dit een goede reactie of moet het topic weer open?
Laatste reactie door Tom, -
- 20 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo, Ik ben bijna 17 maar weet niet wat ik moet vragen? misschien dat jullie nog een goed idee hebben. mvg Pcgamer,
Laatste reactie door kaasbroodje, -
wat nu?
door Gast IceCube- 5 reacties
- 2.9k weergaven
ik heb via bitlord socom 3 gedownload het is .ISO wat nu? een omgebouwde psp heb ik ik heb ook die guide van folksygelezen aleeen ik twijfelde of die voor een omgebouwde ps2 was als dat wel zo is moet er een andere manier zijn want vroeger bestelde ik met spellen ook nog gwoon
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Heb net Band of Brothers DISC 3 gedownload, maar met reapareren kom ik 22 blocks te kort. Wat kan ik hier aan doen? Groetjes RObin
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo , Ik heb een vraag wat moet je doen als je een psp game heb gedownload?? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Gr. Mitchell PS: je kan ook even mailen naar mitcgaag21@hotmail.com
Laatste reactie door Mitta, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Ik wil vragen wat voor BIT versie ik heb heb ik nou een 32-BIT (x86) of nou een 64-BIT (x64) Is er een progranna waar ik het mee kan testen of staat het gewoon ergens ik mijn computer. PLEASE HELP ME . :'(
Laatste reactie door SwiszX, -
eey mensen ik zoek een film watchmen kan iemand mij helpen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 9 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo mijn naam is Wouter en ben nieuw op dit forum. Bij deze aangename kennismaking. Ik heb een probleem om het watermerk bij convertxtodvd niet in mijn gebrande kopie te krijgen. Heeft hier iemand aub een oplossing voor? Dank bij voorbaat!!!
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
Gevonden We Bought a Zoo Na een onstuimige periode besluit de alleenstaande vader Benjamin Mee dat zijn familie een nieuwe start nodig heeft. Hij verhuist samen met zijn twee kinderen naar de meest onwaarschijnlijke plaats: een in verval geraakte dierentuin. Wanneer Benjamin wordt geconfronteerd met vluchtende slangen, een depressieve beer [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
We Bought a Zoo Na de dood van zijn vrouw koopt Benjamin (“Matt Damon”) een groot huis voor hem en zijn dochter. In de achtertuin ligt een complete dierentuin. Hoewel hij eerst aarzelt om de dierentuin te gaan bestieren doet hij het uiteindelijk toch. Daar maakt hij kennis met de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 622 weergaven
Unieke download van We Were Here WE WERE HERE is de eerste documentaire waarin zeer uitgebreid wordt teruggekeken naar de komst en impact van een ongelofelijk belangrijk hoofdstuk uit de homogeschiedenis: de aidsepidemie. We volgen verschillende mensen in San Fransisco die allen op een andere manier werden geraakt door deze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Unieke download van We’re the Millers Een man (“Jason Sudeikis”) wordt door zijn baas gedwongen een grote hoeveelheid wiet over de grens te smokkelen. Hij verzamelt een groepje mensen die zich moeten voordoen als zijn gezin. Zijn samengestelde gezin bestaat uit een stripper, een weggelopen meisje en een nerd uit [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 605 weergaven
De download is nieuw van Webcam Antoin, gespeeld door “Horace Cohen”, is een vrijgezel die wel toe is aan een vrouw. Zijn buurman helpt hem bij het internetdaten en al gauw wordt de Russische Natasha overgehaald naar Nederland. Wat Antoin echter niet weet is dat Natasha eigenlijk de minnares is [...] Het volledige artikel bekijken
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een goedkope webhost. Gewoon 10$ per jaar oid. Wat mijn eisen zijn: - Ik wil meerdere sites kunnen hosten - En ik wil ook een eigen domein (welke ik al heb) kunnen adden. - En dan ook verschillende domeinen per site uiteraard. Alvast bedankt! Ondertussen Google ik even verder
Laatste reactie door Freddytje, -
Webs.com template
door 'Robin- 0 reacties
- 631 weergaven
Weet iemand als er nog andere templates te downloaden zijn voor webs.com of hoe je zoiets als dit maakt http://hunsingo-a1.webs.com/ ??
Laatste reactie door 'Robin, -
- 3 reacties
- 1.3k weergaven
hoi, ik heb met het programma publisher van het office pakket een site gemaakt heb het geupload bij mijn provider home.nl daar kun je zelf je website op zetten dus dat heb ik gedaan na het bekijken van mijn website zag ik geen foto's maar ik het programma publisher zie ik het wel en ook in een voorbeeld internetpagina zie ik het en ander mensen die ook hun site op de server hebben gezet bij home.nl zie ik de afbeeldingen wel maar bij mij niet hier mijn website http://members.home.nl/mburhenne/ je zou een psv afbeelding moeten zien maar je ziet niks zie bijlage hoe de website er uit zou moeten zien [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 828 weergaven
Weekend Na een feestje gaat Glen nog even naar een gaybar. Daar ontmoet hij Russell. De twee mannen zien hun one-night stand uitgroeien tot een romantisch weekend. De dertigers besluiten zich onvoorwaardelijk voor elkaar in te zetten. Regie: Andrew Haigh Met: Chris New, Tom Cullen, Laura Freeman, Vauxhall Jermaine Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 915 weergaven
weet iemand voor de moment een goede site om ds games gratis af te halen??? alvast bedankt
Laatste reactie door treegje, -
- 2 reacties
- 958 weergaven
weet iemand waar ik iron man voor mijn dvd spelen kan vinden? wat ik wil het graag
Laatste reactie door ferrariking, -
WEG!
door Gast deto2000- 2 reacties
- 698 weergaven
anddddddd its gone!
Laatste reactie door Pctje, -
Wekelijkse column
door Bart'- 0 reacties
- 563 weergaven
"Revoluties" in de techniek Ja man, ik heb bluray, je kunt er beter ook maar snel een kopen want voor je het weet zijn er ineens geen DVDs meer en wat dan?! Of: Ja, over een paar maanden is alles hdmi; consoles, pc's, monitoren en tv's. En wat dacht je van led tv's?Die zouden oh zo goed zijn en plasma en LCD in een keer van de maarten vegen. Wat mij betreft allemaal gezeur om niks, geen van bovengenoemde gaat echt hét worden. Led gaat niet de andere tv's van de markt gooien, het geeft lcd en plasma juist een steuntje in de rug. Lcd en plasma gaan er alleen maar op vooruit. De echte kenners schakelen tegenwoordig al weer terug van led naar plasma omdat de kleuren mooi…
Laatste reactie door Bart', -
Wekkerradio
door Pctje- 0 reacties
- 698 weergaven
Moge! Uhm mocht deze niet goed geplaatst zijn, plaats hem dan aub in het goede topic. Ik ben op zoek naar een wekkerradio maar kmoet em wel online bestellen want kheb geen tijd om de deur uit te gaan. Weet iemand een site waar ik er 1 kan bestellen? EN zo ja wat is een goede wekkerradio? Danku Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 5 reacties
- 2.6k weergaven
ik heb een xbox spel gedownload samurai woriers en in de map daar van zitten 33 winrar bestanden en 20 incoontjes met een raar icoontje een soort kladblokje en dan nog 2 internet sites en eentje dat ziet er uit als een computertje en er staat een i voor welk bestande moet ik nu hebben¿¿¿ :-[
Laatste reactie door Eagles, -
- 9 reacties
- 1.8k weergaven
Laatst had ik het met iemand over welke download programma,s we allemaal hadden geprobeerd toen kwam er bij mij een aardig lijst uit. Nu ben ik wel benieuwt wat jullie allemaal hebben geprobeerd Dit heb ik allemaal geprobeerd napster kazaa kazaa lite limewire frostwire emule bearshare warez morpheus imesh shareaza ares soulseek bitcomet bitlord azureus abc bittornado bittorrent dc++ mirc utorrent alt.binz newsleecher
Laatste reactie door Duken,