Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van Machine Gun Preacher De film vertelt het verhaal van Sam Childers, een voormalige drugdealer en bendelid van de Hell’s Angels die zich bekeerd heeft tot God. Hij richtte een weeshuis op in Soedan in de jaren ’90. Nadien vormde hij een militie om te voorkomen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Gevonden De Rouille et d’Os Als Alain van Versch bijgenaamd Ali (Matthias Schoenaerts) uit nood met zijn zoontje van 5 onderdak zoekt bij zijn zus in Antibes in het zuiden van Frankrijk, ontmoet hij in een nachtclub de mooie Stéphanie (Marion Cotillard). Als orka-trainster heeft ze een bijzonder beroep. Hun [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Ajax – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op de zondagmiddag staat er weer een prachtige partij op de planning. Om 12:30 uur neemt Ajax het op tegen FC Utrecht en zoals we weten zal dit een spannende wedstrijd gaan worden. Zo zijn de resultaten bij Ajax nooit heel goed als het om een 12:30 uur wedstrijd gaat en zeker tegen de ploeg van Jan Wouters heeft Ajax vaak moeite. FC Utrecht doet het dit seizoen echter nog niet zo goed en de veertiende positie is hiervan een pijnlijke bevestiging. De Domstedelingen wisten in acht wedstrijden s…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Fehér isten Door een verhoogde belasting op het houden van een bastaardhond, raken de Hongaarse asiels overvol. Ook Lilly’s hond Hagen word achtergelaten. De zwerfhonden vormen een groep en willen wraak nemen op de mensen. Lilly gaat op zoek naar Hagen en probeert [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Kan niks downloaden....
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 2.4k weergaven
jasperwillem schreef: Ik raad je zonealarm af, die gooit ongewild vanalles dicht, waar je na de deinstallatie van het programma nooit van zijn leven meer bij kan, heb ik nu al op 4 pc\'s gezien. internet was dichtgeslagen namelijk. Het enige wat hielp was voledige herinstallatie. Tis maar mijn mening, maar ik heb nu al heel wat pc\'s onder handen gehad! Helemaal mee eens ZoneAlarm is bijna nog kutter dan SP2 (is bijna niet mogelijk maar ze komen een heel eind) McAfee is een goede optie ik draai het op 2 pc\'s en nooit problemen mee!
-
Aw:tda bestanden uitpakken
- 1.5k weergaven
Je hebt hem dan al is uitgepakt. Dus hoef je hem niet nog een keer uit te pakken
-
Aw:CoD2 WinRar
- 1.4k weergaven
Als je achter het password gekomen bent gewoon dubbelklikken op die .rar file en hij komt dan met het wachtwoord schermpje waar je dat wachtwoord in kan vullen. Niet zo heel moeilijk lijkt mij.....
-
- 0 reacties
- 736 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29346.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
download problemen (nds)
door Gast lingling- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik weet niet of dit wel goed aankomt, ben hier namelijk voor het eerst... Mijn vraag is, kan iemand mij helpen? Ik heb een probleem met mijn > Nds ik kan er namelijk niet op gamen. Ik heb hem al 2 jaar en had eerder nooit problemen. Tis trouwens een omgebouwde Nds. Ik kan alle spellen wel downloaden, maar dan zet ik hem aan en dan geeft die aan: de gegevens konden niet worden gelezen, zet de nintendo ds uit en plaats de ds game card opnieuw. HELLPPP..HELLLPPP!!! Dat zegt ie niet bij 1 game , maar bij alle die ik download... pleaseee help me..
-
- 0 reacties
- 573 weergaven
oke. en dan als ik dat heb ingesteld en hij kan niet met just4today downloaden dan gaat die automatisch downloaden met versatel en tele 2?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 824 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32497.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
WTF is jouw probleem???
Laatste reactie door Tineus, -
- 0 reacties
- 775 weergaven
Graag in het centrale topic verder gaan. Deze gaat op slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: Prullenbak
door Marciej123- 0 reacties
- 487 weergaven
Maar jongens misschien vindt zwarthoed94 dit wel vervelend. Beetje respect > . Ik zou gewoon opnieuw opstarten, Je moet maar zeggen of het werkte
Laatste reactie door Marciej123, -
VERPLAATST: Laptop
door Jeroen- 0 reacties
- 581 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37439.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
The sims 3
door hanin12- 0 reacties
- 648 weergaven
Ja sorry ik weet dat er een speciale sims 3 topic is maar ik krijg maar geen antwoord op mijn vraag :'(....ik vraag me al de hele tijd af of ik de sims 3 voor windows vista kan downloaden...en als dat kan waar kan ik dat downloaden? ik hoop dat mijn vraag niet verwijderd word...
Laatste reactie door hanin12, -
- 0 reacties
- 747 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38982.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 373 weergaven
Hallo, Net een DVD met spotnet gedownload, bleek een ISO bestand dus ik heb het gemount met deamon tools vervolgens probeer ik het aftespelen en krijg ik dit: (zie screenshot) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 439 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42151.0[/iurl]
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
2014 komt te vroeg voor Avatar 2 Enige tijd terug meldde Jon Landau al dat 2014 te vroeg komt voor Avatar 2. Tegenover Empire producent ging de producent er dieper op in en het lijkt erop dat de sequel op zijn vroegst in 2015 verwacht kan worden en het derde [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 607 weergaven
James Cameron praat al over Avatar 4 Na het succesvolle Titanic uit 1997 duurde het ruim tien jaar voordat regisseur James Cameron weer een film afleverde. Dit was uiteraard de mega-kaskraker Avatar (2009). Het is ondertussen duidelijk dat Cameron komende jaren werkt aan twee Avatar sequels, die in 2015 en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 583 weergaven
Dolphin Browser HD v8.2.2 Android-P2P Dolphin Browser HD v8.2.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Dolphin.Browser.HD.v8.2.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Bestandsnaam: Dolphin.Browser.HD.v8.2.2.Android-P2P Maat: 3 MB Type: Utility release Beschrijving Dolphin Browser HD is de snelste, makkelijkste en leukste mobiele webbrowser Dolphin Browser is ‘s werelds eerste gebaar, Sonar en [...] Het volledige artikel bekijken
Might and Magic Heroes VI Gold Edition-SKIDROW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Might and Magic Heroes VI Gold Edition-SKIDROW Might and Magic Heroes VI Gold Edition-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Might.and.Magic.Heroes.VI.Gold.Edition-SKIDROW Releasedatum: 23-09-2012 Retail Datum: 14-10-2011 Bestandsnaam: Might.and.Magic.Heroes.VI.Gold.Edition-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,85 GB Genre: RPG Critici: 6.3/10 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Blackhole Games Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Deze release is nieuw van Mees Kees Voor Tobias komt Mees Kees, de nieuwe invaller op school, precies op tijd. Door de juf werd hij om niets de klas uitgestuurd. Ook kreeg hij vaak strafwerk. Raar, want Tobias is namelijk best slim, heel vrolijk en supergrappig. Mees Kees geeft heel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van Alles is Familie In ‘Alles Is Familie’ is iedereen binnen de familie De Roover op een punt in zijn leven beland, waarin het maken van cruciale keuzes onvermijdelijk is. Zo wil Winnie een baby, haar man Rutmer wil dichter bij zijn gevoel komen, zijn broer [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,