Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
garmin nuvi software , updaten
door Gast digi- 0 reacties
- 430 weergaven
Hallo, ik heb een garmin nuvi 500. Bij aanschaf kun je 1 x gratis de routeplanner updaten, maar daarna moet je betalen > waar kun je de nederlands talige software downloaden? crack oid? of welke andere mogelijkheden zijn er anders? alvast dank digi
-
- 0 reacties
- 430 weergaven
;D ;D ;D ;D
Laatste reactie door musti66, -
Re: Pina (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast eric wolfs- 0 reacties
- 429 weergaven
lijkt me een te gekke film
-
- 0 reacties
- 427 weergaven
Laatste reactie door SwedishHouseMafia, -
Re: Monte Carlo (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast Musicalbeer- 1 reactie
- 427 weergaven
Lijkt me een leuke film
-
SPAM!
door Gast cainiao- 0 reacties
- 426 weergaven
SPAM
-
Camp Hell (2010)
door Gast khrachara- 0 reacties
- 423 weergaven
Camp Hell (2010) DVDRip Xvid AC3-Freebee Camp Hope (original title) Language: English 1h 39m | DVDRip | avi | 720 x 400 | XviD @ 1571 Kbps | AC3 @ 448 Kbps | 1.40 GB Genres: Horror IMDb Info At the end of every summer, the children of a Christian community from a suburb of New Jersey attend Camp Hope. They travel deep into the woods far from any distractions the world provides. Here, the children are taught the ways of the Lord, the perils of the flesh, and the horror of the Devil. A charismatic priest leads them in their training. But, he unknowingly has brought something with him, something evil. What was supposed to be a safe place, a spiritual retreat has …
-
- 0 reacties
- 422 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39686.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
HTC Desire
door stefjuh- 0 reacties
- 421 weergaven
Hallo, Mijn HTC desire is verkocht nu wil ik hem terug naar fabrieksinstellingen brengen maar de manieren op die op de site zijn aangegeven werken niet. En hoe maak ik mijn sd leeg zonder dat hij het niet meer doet? gr Stef
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 421 weergaven
Hallo, Ik ben een handige website tegen gekomen die ik met jullie wil delen. Op deze website kun je ruim 75.000 films vinden en het is nog gratis ook! Wat kan je met deze website? - Film informatie bekijken (meer dan 75.000 films beschikbaar op de website) - Films downloaden (meer dan 75.000 films beschikbaar op de website) - Films delen met vrienden o.a. via FaceBook - Je eigen film collectie digitaal beheren - Je persoonlijke verlanglijstje delen met je vrienden - Je persoonlijke aanrader lijstje delen met je vrienden - Actuele bioscoop agenda - Actuele videotheek agenda - TV gids Je vind de website op: www.moviecollectors.nl
Laatste reactie door doppermans, -
- 0 reacties
- 421 weergaven
Help Help Heeft iemand Lock On Flamming Glifs 2 Serial ?? Als je hebt EN je bent gebruiker van Duken.nl Zet het dan in dit topic. Bent u geen gebruiker stuur de serial dan naar larsboevelive.nl Tussen Larsboeve en live.nl moet een apen staartje Help me Dat spel lijkt me zo leuk ik wil de serial :'(
Laatste reactie door lars7890, -
- 0 reacties
- 419 weergaven
Links naar illegaal aangeboden content zijn niet toegestaan op Duken!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 418 weergaven
Nee. Ik krijg geen zwart beeld meer en ik krijg geen berichten meer van avast.
Laatste reactie door kevimmen, -
- 0 reacties
- 418 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41887.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Newsleecher opent geen nzb meer
door Gast maleki- 0 reacties
- 417 weergaven
Hallo, ben nieuw op dit forum. Download echter al een paar jaar. Het gekke is dat newsleecher vanmiddag ineens geen nzb files meer opent en dus ook niet meer download. Aantal keer opnieuw geïnstalleerd (verschillende versies, waaronder ook een gekochte) zonder resultaat. Uiteindelijk m'n laptop erbij gepakt waar hetzelfde programma opstond. Ook hier kan newsleecher niet meer openen. Wat kan er mis zijn???
-
Your Highness (2011)
door Gast khrachara- 1 reactie
- 417 weergaven
Your Highness (2011) BRRip | AVI | English | 1h 45 min | 640x264 | XVID - 927 kbps | MP3 - 128 kbps | 699 MB Erscheinungstermin: 8 April 2011 Stars: James Franco, Natalie Portman und Danny McBride Writer: Ben Best, Danny McBride Regie: David Gordon Green Rating: 5.9/10 von 8.338 IMDb Nutzer Genres: Fantasy, Komödie, Abenteuer I.M.D.B info Storyline: Im Laufe der Geschichte Rittergeschichten haben die Legenden von tapferen, gut aussehend Ritter, Burgfräulein Messe zu retten, töten Drachen und das Böse besiegen brüniert. Aber hinter so mancher Held ist ein good-for-nothing jüngerer Bruder versucht gerade, sich aus der Art und Weise dieser…
Laatste reactie door Erwin., -
Gummy Bears
door Gast khrachara- 0 reacties
- 416 weergaven
Gummy Bears MiniGolf PAL WII-ZER0 English | Platform: Wii | Release: 2011-08-03 | Publisher: Enjoy Gaming | Region: EUROPE | 4.33 GB Genre: Sports Transport yourself to a wonderful fairy tale land full of color and cheer! Gummy Bears MiniGolf can be enjoyed by up to four friends or family members of any age, or on your own. Collect achievements, purchase unique Gummy Bear merchandise, and customize nine unique holes for a personalized adventure! Experience enhanced swing control with Wii Motion Plus! Come play in the fantastic world of Gummy Bears! Screenshots Download http://www.filesonic.com/file/1623779751/Gummy_Bears_MiniGolf_PAL_WII-ZER0.part0…
-
- 1 reactie
- 416 weergaven
Eindelijk is het zover! www.rockstargames.com Wat denken jullie ?
Laatste reactie door Rikkert., -
Alphas S01E03
door Gast khrachara- 1 reactie
- 416 weergaven
Alphas S01E03 Anger Management Englisch | 43mn 18s | h264 1280x720 24fps | AC3 6-Kanal-48Khz | 1,3 GB (RAR 3% Rec) Genre: Action | Drama | Familie | Sci-Fi | Thriller Mit über 6 Milliarden Menschen auf der Anlage, die Ihre "Average Joe" Art von Menschen sind, kann es überwältigend sein, sich vorzustellen. Wenn Sie jedoch tiefer schauen, werden Sie sehen, dass viele dieser "Average Joe" Menschen haben einzigartige Fähigkeiten. Diese sind, was ich zu nennen, wie Alphas. Einige davon, wie die Art, dass ich als Mitarbeiter haben, sind in der Lage, Dinge, die erstaunlich sind, während andere die Art der Menschen, die verärgert, fehlgeleitet und Angst si…
Laatste reactie door Robbert, -
test.1237
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 414 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41732.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Wat kan ik zeggen - geweldige website
door Gast adam39- 0 reacties
- 414 weergaven
Wat kan ik zeggen - geweldige website, responsieve klantenservice en fantastische producten! Dit is het tweede jaar dat ik heb shoes-trader.com voor mijn dochters school fundraiser gebruikt. Vorig jaar iedereen raved over de kwaliteit van objecten tegen zo'n lage prijs die we hadden op onze school Kerst Shop. Mario was uitstekend bij het veiligstellen van mij de beste deal op de items was ik geïnteresseerd in, en snel te reageren op een vraag. Vooruitblikkend naar het ontvangen van mijn koopwaar! Dank u wel shoes-trader.com! Nike air max schoenen $49.99 = €35 d&g horloge $60 = €42 www.shoes-trader.com] dsquared schoenen $60 = €42 mariette
-
- 0 reacties
- 413 weergaven
Dit topic is verplaatst naar [uitpakken, Branden en Ondertitels]. http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41890.msg266870;boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 413 weergaven
http://tweakers.net/pricewatch/275436/asus-n53sv-sz016v.html#tab:info Ik zag deze op tweakers.net staan ziet er wel goed uit toch?
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 413 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39597.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken,