Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 567 weergaven
Unieke download van W.E. Engeland, 1936. De Amerikaanse Wallis Simpson heeft het hart van koning Edward VIII veroverd, maar trouwen mag niet. De Kerk laat Edward via de minister president de keus: de gescheiden Wallis óf de troon. Hij volgt zijn hart en besluit na nog geen jaar koningschap af [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
W02-bestand
door uiltje- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik ben niet zo handig met de computer. Nu heb ik de sims 1 gedownload en krijg ik een W02-bestand. Ik kan nergens op internet vinden wat ik daarmee moet doen. Kan iemand mij daarmee helpen.............. Dit bestand kan ik ook niet op deze site vinden?????????????
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb met "ares"diverse films gedownload,maar er zitten er diverse bij die ik niet kan bekijken. Ze hebben meestal bij de titel ook de toevoeging "aresta"staan. Als ik ze aanklik om te bekijken,komt er een schermpje met "Xvidcore.dll not found". Ik heb Xvidcore nu gedownload,maar ik krijg nog steeds het bericht dat het niet gevonden is. Nu heb ik niet zoveel verstand,en al helemaal niet van computers,maar moet ik er nog iets speciaals mee doen of zo? Ik heb het uitgepakt en het opgeslagen bij mijn documenten.Later bij C documents en ook nog bij documents and settings. Hij krijgt het echter niet gevonden. Zoekt hij niet goed,of zit ik in mijn onwijs…
Laatste reactie door sjako, -
- 6 reacties
- 5.7k weergaven
hallo ik wist niet precies waar ik het neer moest zetten dus doe ik het maar hier dus mijn vraag is: waar kan ik goedkoop en makkelijk veel dvd'tjes kopen? met of zonder hoesje maakt niet echt uit... alvast bedankt Teun
Laatste reactie door yihaa, -
waar te beginnen?
door pim1234- 1 reactie
- 599 weergaven
hallo, ik weet niks, maar ik zou toch graag willen leren programmeren. waar zou ik moeten beginnen? pim
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
ik ben nu al een tijdje aan het downloaden met bittorent, maar ik vraag me af welke de meeste mensen het best vinden ^-^
Laatste reactie door Wesley, -
Ik snap nog niet helemaal waar dit/deze topic voor bedoeld is? Duken? Me ik heb een zonnesteek!vandaag weer regen heb ik gehoord!
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 577 weergaven
beste mensen, overal waar ik inlog met internet explorer onthoudt hij mijn wachtwoord niet? ik vink de optie onthouden aan. maar er gebeurd niks etc. het is erg irritant.
Laatste reactie door quikfast, -
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
ik wil een poort open zetten in me router Gigaset SX551 WLAn dsl. Maar hij vraagt om een password. Hoe kom je daar achter :'(
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Hallo, Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft naast mijn normale computer. Op de computer heb ik het wachtwoord gewoon ingevoerd maar ik heb geen idee hoe ik dan kan terugkrijgen. Wat info: Provider: KPN Router: Experia Box Ik gebruik speedtouch en verder is het programma dat ik gebruik voor mijn internet NETGEAR (sorry als ik dingen verkeerd heb geformuleerd, maar ik ben nog niet zo ver op het gebied van internetverbindingen) Groeten
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
wachtwoord voor versleuteld bestand?
door Gast nummer1dj- 3 reacties
- 5k weergaven
wie weet wat ik hier mee moet.ik wil na gebruik van quick par mn rar bestanden uit pakken word er aan mij gevraagd in beeld: wacht woord voor versleuteld bestand in beeld. wie weet wat ik daar mee kan? ik heb dit voor het eerst in de jaren dat ik hier mee actief ben. ??? :-\ :'( :redface:
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
De download is nieuw van Wadjda De 10-jarige Wadjda groeit op in een buitenwijk in Saoedi-Arabië. Als ze een fiets ziet staan wil ze niets liever dan leren fietsen. Helaas is het in Saoedi-Arabië niet de bedoeling dat meisjes fietsen. Ze verzint echter een list waardoor ze toch kan fietsen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Unieke download van Wake Up and Die Camilla, een jonge vrouw, wordt op een ochtend wakker naast een mysterieuze man die ze nog nooit eerder gezien heeft, na een wilde nacht vol seks en alcohol. Ze vraagt zich af wat er precies aan de hand is, maar wordt door hem [...] Het volledige artikel bekijken
Wallpapers in hd?
door Deeeemy- 0 reacties
- 346 weergaven
Heej, voordat mijn pc naar de maker was gegaan had ik een site waar je alleemaal wallpapers in hd kon krijgen, alleen ben ik die nu kwijt. ik had hem van het forum, maar nu kan ik hem niet meer vinden je kon zegmaar aanklikken wat voor soort je wou, anime, auto's enz. iemand suggesties?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Goedenavond, Mijn vraag is de volgende ik heb de swap magic voor mijn PS 2 besteld. Nu heb ik al twee spellen gedouwnload op ISO formaat. Deze kan men men gewoon met alcohol 120% op dvd zetten, maar wanneer kan en moet je dan de DVD Decrypter gebruiken. mvgr. Loewefan
Laatste reactie door Erwin., -
warehouse 13 - wachtwoorden
door Gast Appie2108- 0 reacties
- 654 weergaven
Wie o wie kan mij helpen aan de wachtwoorden van Picasa team benelux met betrekking tot Warehouse 13 seizoen 1. Het betreft hier 5 DVD's. :zwaai:
-
ik speel sinds een paar dagen modern warfare 2.nou zit ik in een missie maar hij klapt er steeds uit schiet ie naar me desktop.en ik heb van alles geprobeerd met de instellingen maar hij blijft eruit schieten. nog iemand anders met dit probleem. en aan me pc kan het niet liggen want die is net nieuw en met geen enkele game een probleem..
Laatste reactie door martijnb, -
- 0 reacties
- 788 weergaven
. Warm Bodies R is een nogal ongewone zombie. Als hij ziet dat Julie door zombies wordt aangevallen krijgt hij opeens de neiging haar te beschermen. Dit leidt tot een ongewone romance waarin R langzamerhand zijn menselijkheid terug krijgt. Regie: Jonathan Levine Met: Nicholas Hoult, Jan Pivon, John Malkovich, Rob [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 828 weergaven
WARP-RELOADED WARP-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: WARP-Team Release Date: 13-03-2012 Retail Datum: 15-02-2012 Bestandsnaam: WARP-RELOADED.iso Bron: DVD9 Maat: 1.71 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: Trapdoor release Beschrijving Warp is een puzzel-gebaseerde stealth action game waar je speelt als [...] Het volledige artikel bekijken
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Hee luitjes, Ik heb bij het vorige topic mn probleem niet goed gezegd. Ik krijg als ik warrock speel 2 problemen. 1. Communication failure: PnkBstrB.exe initialization failed.(kicked for 0 seconds) 2. Het spel loopt vast. Ik heb mn drivers geupdate, hij heeft toestemming windows firewall. En toestemming bij mn andere firewall. Heeft iemand een idee hoe ik het moet oplossen? Alvast bedankt, PCtje
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ej duken lezers ik verveelde me dus heb een rs private server uitgebracht me 3de al dus heb veel ervaring. moet nog veel aan doen is pas 1 dag (vanaf 26 november) online dus verveel je je en heb je geen zin in rs doe dan warscape (www.war-missions.nl) Oja downloaden duurt lang maar op eigen server zit ik zo over bandbrete heen Let op nog niet zoveel spelers
Laatste reactie door marcelvn, -
wat betekent iwx mode
door Gast dick1324117156- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo ik heb net mirc geinstaleerd en aanhet proberen iets te downlomaar ik heb niet het idee dat er veel gebeurd hij geeft in het scherm deze boodschap nadataden ik vannuit ircspy een link heb gecopieerd \"jerone sets mode : +iwx \" wat betekent dit ik krijg niets te zien of ik in een wachtrij sta???? alvast bedankt
-
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
als je gestemd hebt ty
Laatste reactie door scill, -
- 14 reacties
- 3.7k weergaven
Hallo DukeN members, Wat vinden jullie de beste site om games voor de 360 te downloaden? Want ik download nu een torrent dat ongeveer 20 uur duurt. Is er een manier/site waarmee het downloaden sneller gaat? Ik gebruik het programma Bitlord. Misschien ligt het ook wel aan de instellingen, maar ik ben zelf niet zo technisch. Mvg, XfanX
Laatste reactie door XfanX, -
wat is een goede router om teglijk te gamen en te internetten ?
door Gast nigel- 3 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb pas een router gekocht om gelijk te kunnen internetten en te gamen. het werkte prima maar als ik telkens precies 1minuut online was op ps3 dan werd ik weer afgemeld. ben terug naar de winkel gegaan ze zeiden dat het aan de router lag. sommige kunnen het wel andre niet dus weten jullie ischien welke ik moet hebben ik heb geen draadloos internet Mvg nigel
Laatste reactie door Robin,