Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 941 weergaven
Ik was er wel maar me oom zat erop :geheim: wakker gebleven tot half 5 :buck:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
* kick ondat ik me bericht ^ had gewijzigt, en nu zie je dat er iets nieuws is gepost PS. gooi dit bericht niet weg :buck:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje over saints row 2: Ik heb het spel gedownload en zo op me pc geinstaleerd. Als het spel eenmaal opstart dan doet die het gewoon. Maar als ik een nieuw spel wil starten en dat dan kies,dan laad die heeeeeeeel snel en dan kom ik weer op het hoofdmenu van saints row 2 . Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Kan iemand me helpen a.u.b????.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
http://google.nl
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 633 weergaven
nu heb ik het zo met Alt.Binz: ik heb versatel en tele2 er samen instaan. maar ik kan dus nu niet versatel en tele 2 en just4today allemaal toevoegen dat ik die 3 er samen instaan. want nu download ik samen met tele 2 en versatel.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
Bedankt, het werkt allemaal goed. Op dit topic kan een slotje, Mvg, Mitchel Gommers
Laatste reactie door Mitchel_Gommers, -
- 0 reacties
- 589 weergaven
Ik zoek een fotoalbum voor mijn website op everyoneweb.com. Net zo'n soort fotoalbum als op webs.com voor mijn voetbalsite zodat ik van elke wedsrijd een album kan maken en als het kan met slideshow. ps ik zit niet bij webs.com omdat ik niet meer pagina's aan kan maken.
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 626 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40030.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 854 weergaven
Play Deze Zweedse film onderzoekt het waargebeurde verhaal van een groep jongens die veertig kinderen hebben beroofd. Ze gebruikten daarbij geen geweld maar deden alles via een rollenspel. Regie: Ruben Östlund Met: John Ortiz, Anas Abdirahman, Yannick Diakité, Abdiaziz Hilowle, Sebastian Blyckert, Sebastian Hegmar, Nana Manu Torrent / Download / [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – Feyenoord Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De wedstrijd van de week is die tussen Vitesse en Feyenoord en voorafgaand aan dit seizoen zou deze wedstrijd gezien worden als twee kanshebbers voor het kampioenschap. Momenteel staat Vitesse alleen op de zesde plek en Feyenoord op de zevende, waardoor het kampioenschap niet helemaal realistisch is. De concurrentie in de Eredivisie is echter moordend, maar de verschillen zijn bovenin redelijk klein. Zo heeft Vitesse maar één punt minder dan de koploper en Feyenoord twee. Het belooft in ied…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:FAQ Errors in bittorrent en wat beteken ze
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
chocoladepazta schreef: Ken je dit niet zelf vertalen :S Bad data from tracker - Beschadigde data van aanbieder Dus er is iets mis met die link naar de torrent, die torrent is gewoon niet goed.
-
Aw:heeeeeeeeeeeelp
- 1.2k weergaven
Het is waarschijnlijk een .img bestand. Ik weet niet of jij Alchohol 120% op je pc hebt geinstalleerd? Zo nee, installeer dat dan even dan krijg je een virtuele cdrom speler te zien in je Windows Verkenner (Deze Computer) en als je daar dan rechtermuisknop op die virtuele cdrom speler klikt zie je de optie Mount Image. Klik daar dan op en blader naar de map waar je dat gedownloade bestandje in hebt staan en open hem. (je kan misschien bij extensie moeten kiezen voor alle bestanden) Als dit gebeurd is dan zie je nu als je op die virtuele cdrom speler drukt de dvd-structuur met audio_ts en video_ts mapjes en kan je die gewoon branden. Succes
-
Aw:te weinig schijfruimte
- 1.3k weergaven
Heb je meerdere partities?? een c-schijf en een d-schijf? Zoja hoeveel nog vrij op de c-schijf? Zo nee vergeet deze vraag Als je die img inlaad met Alcohol120% of Deamon Tools en je gaat daar een cd kopie van maken lukt dat wel?
-
BELANGRIJK LEES DIT FF
door Gast dombo- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, U kunt deze site proberen: dragondd.nl.tt U kunt daar vanalles en nogwat downloaden. Full games, Software, Films (download & online), Legaal, Gratis! Je kunt torrents requesten, Andere dingen requesten enzo... Dus meld je snel aan. Suc6
-
voetbal vrouwen
door laartje- 0 reacties
- 1.6k weergaven
alvast bedankt
Laatste reactie door laartje, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
hallo
Laatste reactie door Schaapje, -
Re: Radio
door Namtrac Cire- 0 reacties
- 779 weergaven
Bedankt voor de reacties! Ik bedoelde meer een soort player waarmee ik een gewone radio frequentie kan invoeren en afspelen. Post Merge: juni 17, 2009, 01:02:28 pm Niemand? :- Post Merge: juni 17, 2009, 03:33:48 pm Laat ik dan een iets andere vraag stellen. Op Nederland.fm staan talloze zenders. Een van die zenders is de Veronica top 1000. Hoe kan ik die zender laden in een player, zonder naar de website te gaan?
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
nee er zijn geen automatisch en je moet dan naar wii instellingen en system bewerken en dan gaat er updates bijwerken
-
- 0 reacties
- 569 weergaven
ik heb al 2 scherm apart gebruik omwisselen soms 15 inch en 19 inch soms speelt 15 inch vet lekker vind ik en muis en toetsenbord en boxen en windows vista64 bit premium edit: ik weet niet hoe ik pc in moet assembleren
Laatste reactie door PoKeMoNrUlEz1993, -
- 0 reacties
- 777 weergaven
Is er een probleem met steam??? Ik heb een account aangemaakt maar kom er niet op. Hij kan geen verbinding maken...??? Hebben meer mensen dit probleem?
Laatste reactie door Tineus, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Heb nog een legale key, maar denk niet dat iemand die wil overkopen.
Laatste reactie door Julian018, -
PS3 ombouwen
door TamSz- 0 reacties
- 835 weergaven
Heej allemaal, ik heb een playstation 3 die ik graag om wil bouwen, alleen staat er nu de versie 3.50 op. Weet iemand hoe ik hem met deze versie om kan bouwen? Gr. Tamara
Laatste reactie door TamSz, -
- 0 reacties
- 361 weergaven
Dit topic is verplaatst naar [Hardware - Telefonie - Navigatie - TV]. http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41879.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 469 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42148.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin,