Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:dvd
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
DukeN schreef: Error writing to \'d:Mijn documentenNeroVisionImportedVideo26-9-2005 22_13_54.0001VTS_01.0001.mpg\': Onvoldoende schijfruimte beschikbaar. Ruimte op D vrijmaken en niet C dat geeft de foutmelding aan dat je d: te vol is!
-
Aw:dvd 9 naar dvd 5 omzetten
- 1.5k weergaven
Download DVDShrink en daarmee kan je er dingen afhalen zodat hij groot genoeg wordt om op een dvd te branden!
-
Aw:Virtual Bartender
- 1.5k weergaven
hahahah dit is echt meesterlijk
-
Aw:pc crasht na opstarten game
- 1.3k weergaven
Komt het niet gewoon dat die games iets teveel van het goede zijn voor je videokaartje en dat hij daarom opnieuw opgestart wordt aangezien je wel de wat oudere games zonder problemen kan doen. Maar bij die nieuwe games dit probleem hebt.
-
Aw:playstation1
- 1.3k weergaven
Gewoon je playstation 1 games downloaden en op cd branden meer hoef je niet te doen. Branden kan idd met of alcohol120% of Nero ofzo.
-
Aw:Limewire Probleem
- 1.1k weergaven
Je kan het makkelijk uittesten. Log in onder 1 account en stel daar als download map in: c:\\documents and settings\\USERNAAM\\Mijn Documenten\\download. Log dan uit en ga er dan als een andere gebruiker in. Kijk dan of je download map nog naar die wijst die je hierboven hebt aangepast. Bij sommige software paketten worden de instellingen die je maakt in je eigen userprofile map bewaard. (C:\\Documents and Settings\\USERNAAM\\Application Data) Dus als dat met LimeWare ook zo is dan kan je voor elke gebruiker een eigen download map instellen. Maar ik heb LimeWare nog nooit gebruikt dus ik zou het niet weten moet je dus even zelf testen!
-
Aw:mirc vraagje
- 1.3k weergaven
Dat je geen rechten hebt om iets te mogen zeggen in dat channel. Dus of je moet bij één van de admins dat recht vragen (de admins zijn de mensen met een @je voor hun naam) of je moet een andere bot/channel uitzoeken.
-
Aw:vraag
- 1.4k weergaven
Met Nero kan je die cue file branden op een cd. En met CloneCD kan je die ccd file branden op een cd.
-
Aw:Karma uit of aan?
- 1.2k weergaven
Ja ik dacht het wel maar je kan wel onbeperkt stemmen op iemand
-
Aw:probleempje bij opstarten myst v
- 1.4k weergaven
Hij vindt idd deamon tools. Daarmee wordt voorkomen dat je een cd in je deamon tools inlaad om zo die game te spelen. Om dat op te lossen dan moet je gewoon deamon tools uninstallen en de game spelen. Kan je toch nog spelen en heb je toch niet 16 uur voor jan lul gewacht
-
Aw:fifa 2006
- 1.4k weergaven
bevalt me eigenlijk wel dat werken of je doet niets op school of je werkt 8uurtjes en krijg je na het eind van de maand nog een leuk zakcentje
-
Aw:virtuele schijf
- 1k weergaven
1 topic is toch genoeg. Lees anders ff de andere topics door over Fifa2006 er zijn de laatste tijd heel veel problemen daarmee en je moet bij gamecopyworld.com een kleine image binnenhalen en dat installeren ofzoiets wordt allemaal in de andere topics ook uitgelegt
-
- 1.2k weergaven
lol jer :laugh: je moet wel een ip bijhouden ofzoiets! ik kon bij jou gewoon van +2 naar -5 stemmen
-
- 1.1k weergaven
Nee man laat aan is cool ga ik gewoon elke dag op minpunten voor duken klikken :laugh:
-
Aw:wat voor file heb ik?
- 1.4k weergaven
Je moet wel WinRAR op je pc hebben als je dat niet hebt ff zoeken in google en dan downloaden. Daarna rechtermuisklik op zo\'n 001 of 002 bestand (maakt niet uit welke) en kies je voor extract hier. Dan pakt hij automatisch die bestanden uit en dan krijg je de bestanden die je naar je xbox kan kopieren of op een cd/dvd kan branden
-
dc++ connect niet meer
door Gast sebasjuh2- 3 reacties
- 4.6k weergaven
Ok ik heb nu zo\'n vaag probleem. Ik heb thuis 3 pc\'s (eigenlijk 2 pc\'s en 1 laptop) Nu heb ik op alle 3 dc++ staan en het werkte perfect! Alleen jah ik heb zo\'n puber zusje en die had weer van haar vriendjes de nieuwste dc++ client gekregen en die zou ze wel even installeren. Nou dat installeren ging wonderbaarlijk goed Alleen sinds ze die nieuwe versie geinstalleerd heeft kan ze geen public hub list meer binnenhalen. Krijgt elke keer de melding poort huppeldepup (elke keer andere) is in gebruik herstart dc++ en dan zou het moeten werken. Nou forget it hij wil geen enkele hublist meer binnenhalen. Dus ik in settings op passive connection gezet (zo staat het …
-
Aw:dvd branden
- 1.3k weergaven
hahaha lol volgens mij doe jij het idd helemaal fout :laugh: Wat je moet doen is 1 van die r00 t/m r14 bestandjes uitpakken met WinRAR. (dat neemt hij automatisch de andere r bestandjes mee met uitpakken) En dan krijg je waarschijnlijk of een .img of .iso bestand of een dvd structuur met een audio_ts en video_ts map. Als je een .img of .iso bestand hebt moet je die inladen in je virtuele cdrom speler en dan krijg je de dvd te zien en die kan je dan branden met bv. DVD Shrink. Als je al een map met de dvd structuur hebt dan kan je de map video_ts inladen in DVD Shrink om je dvd te gaan branden. Veel succes!
-
- 1.1k weergaven
duke heeft nachtmerries overgehouden van fifa :laugh: Dus vandaar dat hij pes alleen maar doet. Maar pes is wel leuk! En erg leuk 1 vak 3d publiek wat je dan ziet als je scoort Maar fifa blijft wel veel beter! De poppetjes zijn wat meer herkenbaarder en het ziet er graphics beter uit! En fifa speelt ook nog veel beter! En is iets moeilijker want met dat pes kan je gewoon met 1 ventje van je team en hele verdediging dollen of het ligt aan mijn tegenstander (zal geen namen noemen ) of de computerventjes zijn niet zo goed....
-
Aw:fifa 2006: geen juiste cd...
- 1.2k weergaven
Of je hebt de cd1 uit je virtuele cdrom speler gehaald! Of je kan een no-cd crack downloaden van www.gamecopyworld.com en dan ben je die melding ook kwijt!
-
Aw:Zware stenen
- 1.4k weergaven
DukeN schreef: Nu alleen nog die agentjes eronder en dan was die foto top
-
- 1.3k weergaven
Nou dan moet je beginnen met cd1 te \'mounten\' in je virtuele cdrom speler. Dan op install of setup te dubbelklikken en dan installeren en dan zal hij ondertussen wel vragen om cd2. Die moet je dan gaan mounten en op Ok klikken.
-
- 1.2k weergaven
DukeN schreef: hahaha dat komt altijd omdat je verliest :-) ik ben juist altijd vrolijk met fifa met dat andere voetbalspel is het nu juist weer andersom
-
- 1.1k weergaven
en als je gaat zoeken naar *.mds vindt je het ook niet meer? zit hij niet toevallig nog in je virtuele cdrom speler? Want het kan niet zomaar dat hij opeens weg is. En als je hem in je virtuele speler al had ingeladen en even op internet ging surfen kan je hem niet verwijderd hebben per ongeluk. Dus hij moet gewoon ergens op je pc staan nog!
-
- 1.4k weergaven
Isac schreef: LOL
-
Aw:pal bestand
- 1.1k weergaven
je zal hem denk ik wel eerst moeten branden met zo\'n tooltje waarmee je ps2 games kan branden. (zou me god niet weten welke )