Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
visual basic.
door gangstermo- 0 reacties
- 667 weergaven
hallo ik ben al met deze programma bezig het is een hele goeie ding ik ben net begonnen ik snap alles heel erg goed binnen 1 uur had ik het al onder de knie maar mijn vraag is nu als ik een button plak en dan il ik bijv als ik op de button klik dat de internet explorer met een site start. of een programma start kan ik ook naast de buttons plaatjes plakken. en als het ook kan aub even de codes er bij zetten zal het heel fijn vinden we me kan helpen : met vriendelijke groet : Gangstermo
Laatste reactie door gangstermo, -
visualboyadvance2
door repoc- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hey ik had hirvoor ook al een topic geplaatst maar die is gesloten. maar het lukt niet, kan imeand mij een goede uitleg geven als hij dat wilt? alvast bedankt;D
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
. Vivan Las Antipodas! Wat is de kortste route tussen Entre Ríos in Argentinië en de Chinese stad Shanghai? Een rechte lijn door de aardbol. De twee plaatsen zijn namelijk antipoden: elkaars geografische tegenpolen. In Vivan las Antipodas! neemt Victor Kossakovsky ons mee op een unieke reis rond de wereld [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 372 weergaven
Hallo, Net een DVD met spotnet gedownload, bleek een ISO bestand dus ik heb het gemount met deamon tools vervolgens probeer ik het aftespelen en krijg ik dit: (zie screenshot) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door PCgamer, -
VLC vraagje
door Rikkert.- 0 reacties
- 726 weergaven
Hallo. Heb altijd VLC gehad om gedownloade dvd meteen op mijn pc te kijken. Kreeg nooit in beeld welk bestand die aan het lezen was. Nu heb ik een nieuwe en nu komt er telkens in beeld te staan welk bestandje die aan het lezen is. En moet ik ook de hele tijd NL ondertiteling weer opnieuw aanzetten. Heeft iemand misschien een oudere versie (versie 0.8 had ik eerst). Of iets anders waarmee ik dit kan kijken. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Rikkert., -
VLC/bsplayer
door Julien- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb dus normaal altijd bsplayer als standaard afspeel programma.. voor bijvoorbeeld prison break op te kijken.. dan doe ik zelf de ondertiteling erbij .. gewoon toevoegen en dan ondertiteling en dan de ondertiteling selecteren.. maar nu doet bsplayer weer raar.. (denk dat het heeft te maken met me azureus probleem) maar hij vraagt nu of die ''save'' weer kan reinstaleren .. als ik dat doe dan krijg ik van AVG te horen: thread found!, dan doe ik op heal ... want wil geen gekke bestanden als AVG dag zelf al aangeeft.. nu heb ik dus geen idee hoe ik dit kan oplossen.. maar ik hoor zoveel dingen over VLC player ofzo dat ik het maar gedownload hebt.. maar nu kan ik niet …
Laatste reactie door Julien, -
- 22 reacties
- 3.4k weergaven
Hallo, Ik wil graag binnenkort weer eens overstappen naar een andere aanbieder. Ik wil graag Vodafone of T-Mobile. Een los abonnement of sim-only. Ik heb al een mobiel waar ik tevreden mee ben. Wat is beter/handiger? Ik heb het bereik gecheckt bij beide en dat zit volgens mij wel goed, maar hoe zit het met prijs/kwaliteit,klantenservice,acties, bundels, overzichtelijkheid en privacy (als je niet snapt wat ik precies met dit laatste bedoel: http://tweakers.net/nieuws/56018/privacy-schandaal-t-mobile-duitsland-breidt-zich-uit.html) Ik heb het idee dat Vodafone nogal duur is (ik heb vodafone prepaid gehad) maar in het buitenland wel weer goedkoper is met Passport. En da…
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
voetbal vrouwen
door laartje- 0 reacties
- 1.6k weergaven
alvast bedankt
Laatste reactie door laartje, -
- 0 reacties
- 960 weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar seizoen 2 van de nederlandse drama-serie Voetbalvrouwen. Ook zoek ik naar de engelse versie; Noppen en naaldhakken(Football wives) Kan iemand mij misschien helpen?
Laatste reactie door Patrickj, -
Volledige trailer �Hemingway & Gellhorn� met Nicole Kidman en Clive Owen – Download / Torrent / NZB
door Nieuws- 0 reacties
- 814 weergaven
Volledige trailer Hemingway & Gellhorn met Nicole Kidman en Clive Owen Hieronder vind je de trailer voor HBO Films Hemingway & Gellhorn met in de hoofdrollen Clive Owen en Nicole Kidman. Ze spelen de iconische, Amerikaanse schrijvers Ernest Hemingway en Martha Gellhorn die in de jaren ’30 en ’40 samen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
Is het aan te raden om .avi-bestanden naar .vob te converteren als je ze op een dvd-speler wil bekijken of mag dat ook .mpeg zijn? Ik had begrepen dat je met 'vob-bestanden menu's kan maken(wat ik op zich niet noodzakelijk vind) Wat is verder het voordeel van .vob tegenover .mpeg bestanden? Zijn .mpeg-bestanden uberhaupt door een dvd-speler te lezen?
Laatste reactie door Sillysauce, -
VRAAG
door Gast Hendrickx- 4 reacties
- 3.1k weergaven
als ik iets wil downloaden komter te staan file rejected en file type ignored
-
- 10 reacties
- 2.9k weergaven
heey Ik heb een vraag , Men broertje en ik hebben een xbox , en willen hem graag ombouwen. Nu is er in de buurt wel iemand die hem wil ombouwen , maar daar wouden we tog even mee wachten. Omdat we voor de ps 2 zoveel dingen zien zoals de magic swap enzo , vroegen wij ons af of er niet zo iets is voor de xbox. Of moet het perse met een mod chip ? Alvast bedankt ! :zwaai: Niels.
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
ik heb sins kort newsbin pro gedowloaden daar daar 40 dollar voor betaald maar ik had een serrie gedownloadn van 25 gb geen probleem daar ontbraken een paar bestand en nie te krijgen. dus alles verwijderd maar nu heb ik het volgende probleem ik kan nu niks meer dowloaden als ik film of muziek of wat dan ook wil dowloaden blijt alles in het rood staan hij ga wel dowloaden maar de balk blijft rood en er kom niks binnen kan iemand mijn misschien helpen aub ik werk via de nieuws groep xs.news
Laatste reactie door Thomasbreij, -
hallo duken, zou het slim voor mij zijn om als moederbord een Asus P5Q de Luxe en als proecessor Intel Quadcore Q9450 te kopen met als koeler Scythe Infinity Big Tower Koeler als pc upgrade? en past dat in een gewone standaard kast of heb ik dan een grotere nodig? met vriendelijke groet egry13
Laatste reactie door Tom, -
- 10 reacties
- 2.3k weergaven
Halleuw. Ik heb een vraagje over de Xbox 360 console, ik heb hem nou net 2-3 weken, en hij maakt gigantische herrie. Ze horen hem beneden loeien :-[ Mijn vraag is: Is dit normaal?! Of doet ie dit omdat ie een zwaar spel moet draaien ofzo? Alvast bedankt. Bounco.
Laatste reactie door Luc., -
vraagje over mIRC
door ma.blok- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Moet je ook bestanden delen met mIRC dus dat andere mensen van je kunnen uploaden? of is het alleen een server waar je alles vandaan haalt? :S alsvast bedankt
Laatste reactie door ma.blok, -
- 0 reacties
- 915 weergaven
hallo duken, ik heb een vraag over een voeding die ik misschien wil kopen. het gaat om een voeding van LC power de LC6650GP3. ik ken het merk LC power niet dus is mijn vraag of iemand hiermee ervaringen heeft en mij kan helpen. hij is trouwens een 80 plus brons gecertificeerde voeding, ik weet niet of dat wat uit maakt. egry12
Laatste reactie door egry12, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu als videokaart de 3450 256 MB, maar ik wil graag een andere videokaart, daarom heb ik een paar vragen: 1) Is de 3450 256 MB een AGP of PCI kaart? 2) Waarmee is de 3450 256 MB met een NVidia te vergelijken? 3) Is een NVidia Geforce 7600 GT 256 MB een AGP of PCI kaart? 4) Wat is een goede videokaart voor ongeveer €200,00, waarmee je de nieuwste spellen goed mee kan spelen? Ik hoop dat jullie antwoord weten op deze vragen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
Ik wil mijn wii laten om bouwen maar heb een paar vragen: Ik ga dat dan laten doen met de wiikey. Kan je na het ombouwen gewoon nog op het internet? Hoe zit het met updaten? Hoe zit het met Iso en NTSC files? Kan je op elke dvd-r branden? Als ik nog meer vragen heb hoor je het wel Hopelijk kunnen jullie mij helpen Greetz, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
- 6 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb dus geprobeerd een DVDtje te branden was gewoon kant en klaar met alle VOB bestanden het branden gaat wel maar na 100% komt er een foutmelding te staan. kunnen jullie me hier misshcien mee helpen alvast bedankt :cool2: bijlage meegeleverd [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sunaj, -
- 1 reactie
- 793 weergaven
hoi hoi, is er misschien een vrijwilleger die mij wat films wil sturen.ik ben al uren bezig geweest met downloaden maar het wil me echt gewoon niet lukken. de ene keer krijg ik geen beeld dan weer wel beeld zonder geluid en dan weer geluid zonder beeld. het lukt gewoon niet. ik hoop dat er iemand is die me kan helpen aan wat leuke films. groetjes
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ik heb een avi film gedownload en die wilde ik gaan ondertitelen met vurtualdub. Maar vurtualdub zegt:Couldn't locate decompressor for format XVID. Hoe kan ik zorgen dat ik er toch ondertiteling bij kan voegen? Groetjes Tamara
Laatste reactie door TamSz, -
Vuze - Pirate Bay
door jazzvb- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik ben een leek wat betreft torrents. Maar ook ik was nieuwsgierig om wat bij te leren en zodoende kwam ik op de site van Vuze. Deze site is erg duidelijk alleen het downloaden gaat erg langzaam. Nu las ik dat Pirate Bay veel meer bestanden heeft en nu is mijn vraag: kun je via Vuze een bestand downloaden van Pirate Bay? En zo ja, hoe gaat dat in zijn werk? Of staan deze sites volledig los van elkaar? Bedankt, Jazz Post Merge: maart 24, 2009, 05:22:57 pm da's geen verkeerd alternatief
Laatste reactie door jazzvb, -
- 0 reacties
- 2.9k weergaven
W.E De getrouwde Wally Winthrop raakt geobsedeerd door de liefdesgeschiedenis van de Britse koning Edward VIII. Hij besloot in 1936 de troon op te geven voor zijn affaire met de gescheiden Wallis Simpson. Wintrop komt erachter dat die liefde niet zo perfect was als ze altijd dacht. Regie: Madonna Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,