Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
LEES DIT FFIES!!!!!!!!!!!!!!!>>>>>>>>>>>>
door Gast dombo- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, U kunt deze site proberen: dragondd.nl.tt U kunt daar vanalles en nogwat downloaden. Full games, Software, Films (download & online), Legaal, Gratis! Je kunt torrents requesten, Andere dingen requesten enzo... Dus meld je snel aan. Suc6
-
- 0 reacties
- 955 weergaven
Slotje
Laatste reactie door Farid., -
Re: PS2 Singstar downloaden via Torretz
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 928 weergaven
[spam]
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26995.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
http://www.google.nl[/url=hallo]
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 741 weergaven
test
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 776 weergaven
-
Laatste reactie door koenyoeny, -
- 0 reacties
- 914 weergaven
Pannekoeken zijn lekker /edit niet wéér mijn post verwijderen. :-\
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: Moppen Topic
door Nigel- 0 reacties
- 520 weergaven
Wous heb jij nog een leuke mop?
Laatste reactie door Nigel, -
Re: Datum Spots
door HQ78- 0 reacties
- 544 weergaven
Ik heb dl2d als payserver,maar zoals jij het beschreven had lukte me het niet.Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken.Dus ik heb news2.neva.ru nu gewoon ingevuld als standaard in het inlogscherm.verder geen wachtwoord.dl2d heeft een retentie van 600 dagen"plus
Laatste reactie door HQ78, -
- 0 reacties
- 418 weergaven
Nee. Ik krijg geen zwart beeld meer en ik krijg geen berichten meer van avast.
Laatste reactie door kevimmen, -
- 0 reacties
- 660 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41876.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
Eerste foto uit Now You See Me Op USA Today is een eerste officiële foto verschenen van Now You See Me, de nieuwe film van regisseur Louis Leterrier (The Incredible Hulk, 2008 en Clash of the Titans, 2010) en met Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Isla Fisher en Dave Franco. In [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Total Recall Douglas Quaid is een fabrieksmedewerker die wel wat ontspanning kan gebruiken. Hij gaat naar het bedrijf Rekall dat dromen werkelijkheid kan maken. Dan gaat er wat mis en is er niet meer duidelijk wat realiteit is en wat niet. Regie: Len Wiseman [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 883 weergaven
Gevonden Milo De tienjarige Milo leidt aan een genetische afwijking maar zelf weet hij dit niet. Zijn ouders houden hem het liefst zo veel mogelijk verborgen. Na een mislukte ontvoering moeten Milo en zijn ouders leren omgaan met de imperfecties in het leven. Regie: Berend Boorsma, Roel Boorsma Met: Stuart [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 786 weergaven
De Stem van de Meester Documentaire over Oscar, een zangtalent die op jonge leefdtijd werd ontdekt. Als hij aan het conservatorium gaat studeren moet hij zich zien los te maken van zijn oude mentor om zo zijn eigen geluid te kunnen ontwikkelen. Regie: Hester Overmars Met: Geert van den Dungen, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Gevonden Chez Nous Het buurtcafé Chez Nous wordt bedreigd door een grote horeca-magnaat. Ze proberen de sluiting te voorkomen door een kraak te plegen tijdens de Gay Pride. Ze willen een diamanten collier stelen en wegkomen tijdens de drukte. Regie: Tim Oliehoek Met: Peter Faber, Thomas Acda, Achmed Akkabi, Alex [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit is een nieuwe release van Best Night Ever Claire gaat bijna trouwen en gaat met haar zus Leslie en Claire’s vriendinnen Zoe en Janet naar Las Vegas voor haar vrijgezellenfeest. Deze vier vrouwen beleven hun wildste nacht ooit in de gokstad van de Verenigde Staten en alles gaat verkeerd. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Gevonden Loenatik, te gek! De vijf gekken uit Zonnedaal moeten terugkeren naar de maatschappij nadat de kliniek is opgeheven. Wanneer ze horen dat hun geliefde zuster Ten Hoeven is ontvoerd komen ze in actie. Ze gaan naar haar op zoek en dit leidt tot knotsgekke avonturen. Regie: Johan Timmers Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 5.5k weergaven
Unieke download van GOOISCHE VROUWEN 2 Will Koopman met: Linda de Mol (Cheryl Morero), Tjitske Reidinga (Claire van Kampen), Susan Visser (Anouk Verschuur), Lies Visschedijk (Roelien Grootheeze), Peter Paul Muller (Martin Morero), Leopold Witte (Evert Lodewijkx), Derek de Lint (dokter Rossi), Beppie Melissen (Cor Hogenberk), Alex Klaasen (Yari), Reinout Scholten [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Mafia (Illusion Software): Crack nodig
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
De image file inladen. Rechtsonderin bij windows zie je bij de tijd allemaal icoontjes staan daar staat een rode D (ofzoiets van Deamon Tools) tussen en dan kan je kiezen voor mount image.
-
Aw:Een soort avatar voor alleen muziek?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Maar voor wat wil je dat toontje dan voor gebruiken? Hier inplaats dat plaatje van jou van een vliegtuig? Dat zal niet gaan! En die iso file gewoon inladen en op setup drukken en als je meerdere cd iso\'s hebt vraagt hij vanzelf om cd2 en dan laad je de cd2 iso in je virtuele cdrom speler en dan gaat hij gewoon verder
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Heej bedankt man! Gaat idd een stuk sneller! O0 Kan ik die trackers voor alle downloads gebruiken?
Laatste reactie door eyelash, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo Jos zal ik maar zeggen. Versie 9 heb ik net binnen gehaald, 4 cd's. Mercedes Europa Audio 30 APS Versie 9.0 Werkt alleen op een navigatiesysteem voor audio 30 aps. CD 1: DK, GB, IRL, N, S, FIN CD 2: A, B, CH, D, DK, FL, L, NL, PL CD 3: AND, B, E, F, GBZ, MC, P CD 4: A, CH, CZ, FL, I, RSM, V, SK Is gepost in a.b.nl Zoeken op Audio 30 APS CD Op cd2 staat de benelux. Als het niet lukt dan hoor of lees ik het wel.
Laatste reactie door pchulp alkmaar, -
LEES DIT FFFFFFFFFFFFFFF>>>>>>>>>>>>>>>>
door Gast dombo- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, U kunt deze site proberen: dragondd.nl.tt U kunt daar vanalles en nogwat downloaden. Full games, Software, Films (download & online), Legaal, Gratis! Je kunt torrents requesten, Andere dingen requesten enzo... Dus meld je snel aan. Suc6