Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:Herkent virtuele CD-Rom niet
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
GTA: San Andreas [ALL] No-CD/Fixed Image
-
Aw:procyclingmanager.ccd
- 1.5k weergaven
kirkhettfield schreef: ccd is een image gemaakt met CloneCD Op de url hieronder kan je een trial van dat pakket downloaden zodat je de image file op cdtjuh kan branden en kan installeren www.slysoft.com
-
Aw:nl ondertiteling
- 1.6k weergaven
Bij een dvd kan je geen srt ondertiteling bestand bijvoegen zodat je de film kan branden met nl subs. Ik weet niet of het sowieso kan bij een dvd aparte subs erbij voegen.
-
Aw:windows film afspelen met dvd
- 1.1k weergaven
wat voor extensie zijn die films? avi of mpg
-
Aw:VCD stopt na 2 seconden in dvd speler
- 1.5k weergaven
Gaat hij gewoon uit je dvd speler of spuugt hij de film eruit of begint hij opnieuw wat doet hij precies na die 2 seconden?? En heb je al vaker een vcd bekeken in je dvd speler?
-
Aw:heeeeeeeeeeeelp
- 1.2k weergaven
Het is waarschijnlijk een .img bestand. Ik weet niet of jij Alchohol 120% op je pc hebt geinstalleerd? Zo nee, installeer dat dan even dan krijg je een virtuele cdrom speler te zien in je Windows Verkenner (Deze Computer) en als je daar dan rechtermuisknop op die virtuele cdrom speler klikt zie je de optie Mount Image. Klik daar dan op en blader naar de map waar je dat gedownloade bestandje in hebt staan en open hem. (je kan misschien bij extensie moeten kiezen voor alle bestanden) Als dit gebeurd is dan zie je nu als je op die virtuele cdrom speler drukt de dvd-structuur met audio_ts en video_ts mapjes en kan je die gewoon branden. Succes
-
Aw:instellingen voor bitcomet
- 1.5k weergaven
wiely schreef: Hallo, welkom op dit forum. Om je poorten te openen moet je eerst weten welke router je hebt. Als je dat eenmaal weet ga je naar www.google.nl en toets je in die zoekbalk in: Port Forwarding routernaam En dan klik je op zoeken. Dan krijg je vast wel resultaat en moet je even lezen hoe je dat voor jou router kan instellen! Succes
-
Ircspy down?
door vrouwke19- 8 reacties
- 11.2k weergaven
Ik kan al sinds enkele dagen niet meer op www.ircspy.com dus ik zou graag willen weten of dat bij jullie ook het geval is, of dat het aan mij ligt?
-
downloadsnelheid
door Gast albert en jean- 2 reacties
- 3k weergaven
ik heb het bericht al eerder gelezen over een downloadsnelheid maar er was verder niet op gereageerd. mijn downloadsnelheid bij mirc is 6 kb soms wisselt het naar 8 kb. terwijl deze bot maximaal 900 nog wat kb kan. ik heb dit met alle bots als ik film wil downloaden. als ik het nakijk bij mijn provider moet ik een download snelheid hebben van downstream 2048 kbit/s ; upstream 384 kbit/s weet iemand hoe dit kan?
-
psx2 spellen downloaden
door Gast mike01- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Hallo allemaal, Weet iemand misschien een paar channels waar je px2 spellen kan downloaden? Ik heb het geprobeer met bittorent maar ik haal geen hogere snelheden dan 2 á 3 kb. Alvast bedankt. niki
-
Aw:waarom aparte ondertiteling downloaden?
- 1.4k weergaven
Jah engelse films kan ik wel zonder ondertiteling maar de japanse of chinese films wordt toch wel wat lastiger Maar met bsplayer kan je op je pc de film inladen en de ondertiteling inladen dan kan je op je pc gewoon kijken met ondertiteling en als je echt op je tv wilt kijken dan moet je de ondertiteling echt in je film bijvoegen en dat is wel vrij moeilijk. Raad gewoon aan wacht een paar maanden en je hebt de dvd in de videotheek liggen dan heb je mooie kwaliteit en ondertiteling en jij hoeft er geen moeite voor te doen
-
Aw:Film gedownload via Limewire in 2 delen.
- 1.3k weergaven
Wat ik weet is dat je programma\'s hebt die van de mpeg bestanden dvd bestanden maakt. Dus van 2 maak je 1 dvd film. Dat kan ik weet alleen niet hoe die programma\'s heten omdat ik het nooit gebruik. En het antwoord op je 2de vraag is: Het beste zijn bestanden van 4,6 gig te downloaden dan heb je geripte dvd\'s die zijn kwalitatief het mooist. Maar dat duurt wel lang. En als je echt de films van 700mb wilt downloaden dan raad ik je aan de film bestanden te kiezen waar Xvid in staat. Dat zijn voor films van de grootte 700mb de mooiste kwaliteit rips. Xvid moet je wel openen met DivX player. Succes
-
Aw:vaag internetprobleem
- 1.2k weergaven
Itchy wat je nog zou kunnen doen is: installeer is firefox. (http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/) En stel deze in als je standaard browser in de eigenschappen van internet opties onder configuratiescherm. Je zou eventueel internet explorer kunnen verwijderen! Dat kan je doen door: start - instellingen - configuratiescherm - software en dan te kiezen voor Windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Dan opent als het goed is je Live Update met mozilla Firefox. Kijk is of het dan wel goed gaat??? Want ik had zelf ook spontaan zo\'n raar probleem dat 75% van de website opeens niet meer kon openen in Internet Explorer ik heb toen ook FireFox gebruikt en …
-
smilies ?!?!?!
door Gast sebasjuh2- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Jerry, wtf heb jij met je smilies gedaan??? nu zie je zo\'n vies grijs ding achter die smilies jat ze anders maar van mijn site dan heb je ze met ontzichbare achtergrondje
-
dc++ connect niet meer
door Gast sebasjuh2- 3 reacties
- 4.6k weergaven
Ok ik heb nu zo\'n vaag probleem. Ik heb thuis 3 pc\'s (eigenlijk 2 pc\'s en 1 laptop) Nu heb ik op alle 3 dc++ staan en het werkte perfect! Alleen jah ik heb zo\'n puber zusje en die had weer van haar vriendjes de nieuwste dc++ client gekregen en die zou ze wel even installeren. Nou dat installeren ging wonderbaarlijk goed Alleen sinds ze die nieuwe versie geinstalleerd heeft kan ze geen public hub list meer binnenhalen. Krijgt elke keer de melding poort huppeldepup (elke keer andere) is in gebruik herstart dc++ en dan zou het moeten werken. Nou forget it hij wil geen enkele hublist meer binnenhalen. Dus ik in settings op passive connection gezet (zo staat het …
-
Aw:probleem
- 1.2k weergaven
Vul bij port range hetzelfde in als bij die trigger port forwarding en vul jou pc ip in en enable het. Dan zou het goed moeten werken.
-
- 1.5k weergaven
Is het dan niet alleen bij eigenschappen van Internet Explorer gewoon de startpagina aanpassen naar b.v. http://www.google.nl ?? Dan ben je van je blank pagina af......
-
- 1.3k weergaven
Opent hij dan nog wel de Norton LiveUpdate of alleen maar een internet explorer blank pagina?
-
hervatten download mogelijk?
door Gast knuffeltje- 6 reacties
- 4k weergaven
Hallo, ik heb een vraag.. ---> is het mogelijk om een download in mIRC te hervatten wanneer je tijdens de download het programma hebt afgesloten? Het is namelijk vrij vervelend wanneer na 700 mb downloaden ( en je moet 750 hebben) het programma bijvoorbeeld een foutmelding geeft en je helemaal overnieuw moet beginnen.. Dit komt vrij vaak voor.. Maar wat wil je; windows XP. Verder.. Kun je AutoXDCC gebruiken om je download te hervatten? Ik vind het zelf wel een makkelijk programma. Het scheelt weer een aantal stappen voordat je kunt downloaden.. Bij voorbaat dank, Croepoec
-
Aw:probleem
- 1.5k weergaven
Als je poorten goed geforward zijn moet je een groene bal krijgen. En jou bal is geel dus dat ga je al wat langzamer. En ik zie in dat plaatje ook dat je maar connected bent to 1 seed and 1 peer dus dan hoef je ook geen 1500kb snelheid te verwachten
-
- 1.1k weergaven
misschien spyware? scan is met hitmanpro helemaal (www.hitmanpro.nl) Kijken of het dan opgelost is.....
-
Aw:verwijderen film
- 1.5k weergaven
En je hebt niet toevallig een download programma aanstaat waar iemand hem van jou schijf aan het downloaden is?
-
Aw:mirc
- 1.5k weergaven
als je in mirc zit en je wilt daar pasten dan krijg je in dat chat venster een regel te zien ong zoals dit: /ctcp botnaam xdcc send #2 Dan hoef je alleen nog maar op enter te drukken en kijken wat er in de donkerrode letters staat of je in een wachtrij komt ofzo en als hij hem meteen gaat downloaden zal er een venster tevoorschijn komen.
-
mirc
door Gast zohar- 0 reacties
- 2.7k weergaven
ik heb op ircspy hellboy gezocht en ik druk op het cijfer2 en ik wil hem downloaden via mirc ik doe hem paste en daarna weet ik niet wat ik moet doen??? help
-
uitnodigen www.thctorrents.nl
door Gast sebasjuh2- 4 reacties
- 12.3k weergaven
Tijdje geleden kon ik gewoon op thctorrents.nl inloggen en downloaden nu werken ze alleen nog maar op uitnodigingen En dus kan ik niet meer downloaden daaro en ze hadden zulke leuke downloads Dus bij deze is er iemand die toegang tot die site heeft? En zoja wil/kan je mij misschien uitnodigen??? Als je email adres van mij daarvoor nodig hebt mag je me registreren op sebastiaanderks(at)gmail(dot)com. Alvast bedankt als iemand me kan helpen! [modbreak=Fredpascal]E-mail aangepast tegen spambots[/modbreak]
Laatste reactie door piraten,