Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Re: Hancock
door Robin- 0 reacties
- 782 weergaven
niks.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Hey Bekent nummer uit de 80's!!! Opus - Live Is Life kan jij mij miss een invitation code voor demonoid sturen aub
Laatste reactie door Timsalabim, -
Update fout?
door Robertoow- 0 reacties
- 699 weergaven
Hallo allemaal, Ik zit met een ernstig probleem en ik weet niet hoe ik het zelf moet oplossen dus mijn dank zal groot zijn Ik heb sinds 2 weken een nieuwe laptop. Vista alles erop en eraan maar nu het probleem hij wil updaten via Windows update... Omdat dat nog nooit gebeurd was waren het wel 40 updates wat best lang duurde... Na een lange tijd updaten en updates configureren stond er helemaal op het einde De updates zijn niet goed volbracht... Toen startte ik mijn laptop weer op en toen was ineens alles groter, pictogrammen, muis, bureaublad paste er niet meer normaal op (dat is de 1e vraag hoe kan je dat weer veranderen)? daarna open ik internet explorer die het …
Laatste reactie door Robertoow, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Mh, bedankt ik zocht hem namelijk ook en ik was wat te lui om verder te zoeken dan me neus lang was. Dus heel erg bedankt ;D Post samenvoeging: november 18, 2009, 21:56:12 pm Sorry dat ik de vraag stel in iemand anders zijn topic maar in dit topic is het misschien makkelijker omdat we weten om wat voor bestand het gaat. Ik heb het volgende probleem zodra ik het spel opstart dan zegt hij dat ik de dvd van TS3 World Adventure in de pc moet doen. Maar die heb ik niet, moet ik die hele map van TS3 WA op een dvd zetten zodat hij het wel doet? Ik heb al in alle mapen gekeken of daar iets tussen stond om hem mee te openen maar het enige wat ik heb gevonden was in de Cra…
Laatste reactie door Huismus, -
Allods Online
door Deeeemy- 0 reacties
- 916 weergaven
Hallo, ik wou allods gaan spelen maar als ik hem download krijg ik zo'n downloader die het spel binnen haalt. Maar nou krijg ik zo'n melding : Pando Media Booster Cannot Be Started. Follow The Instruction On The Help page to reinstall pando media booster and try again. Nou, dan klik ik op het help ding en dan zeggen ze dat ik hem moet verwijderen en dan weer moet installeeren, Nou dan verwijder ik hem en dan zet ik hem er weer op en dan krijg ik deze melding bij het installeren van pando medie booster : A Newer Version Of Pando Media Booster Is Already Installed. En Nu?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 372 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41608.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 727 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van De Nobelprijswinnaar Een schrijver zet zijn verdwijning in scène om aan zijn financiële verplichtingen te ontkomen. Echter niet voordat hij eerst zijn ‘meesterwerk’ naar zijn uitgever stuurt. Deze neemt aan dat de schrijver overleden is en brengt dit ‘meesterwerk’ uit als zijnde van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 838 weergaven
Pro Evolution Soccer 2013-SKIDROW Pro Evolution Soccer 2013-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Pro.Evolution.Soccer.2013-SKIDROW Releasedatum: 18-09-2012 Retail Datum: 20-09-2012 Bestandsnaam: Pro.Evolution.Soccer.2013-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 4,46 GB Genre: Sport Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Konami Ontwikkeld door: Winning Eleven Productions Op de markt Beschrijving Pro Evolution Soccer 2013 keert [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 611 weergaven
Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Releasedatum: 01-06-2012 Bestandsnaam: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Actie Op de markt Beschrijving Prachtige set van widgets, inclusief de klok + weer, met een aantal togglesBeautiful set van Widgets met klok widget, klok en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Gevonden A Late Quartet Een wereldberoemd strijkkwartet komt in de problemen als het oudste lid van het kwartet getroffen wordt door de ziekte van Parkinson. In aanloop naar hun 25-jarig jubileumconcert lopen de gemoederen hoog op. Regie: Yaron Zilberman Met: Christopher Walken, Catherine Keener, Philip Seymour Hoffman, Mark Ivanir, Imogen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 5.2k weergaven
Deze release is nieuw van Frozen Anna woont in een wereld die vervloekt is door eeuwige sneeuw. Samen met Kristoff gaat ze op avontuur om haar zus de ijskoningin te vinden, in de hoop dat ze de vloek opheft. Regie: Chris Buck, Jennifer Lee Met de stemmen van: Kristen Bell, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
[table][th] Live: RKC – ADO Den Haag Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het tweede degradatieduel staat voor de zondagmiddag op het programma. Na de wedstrijd van zaterdag tussen de nummers zeventien en achttien, strijden nu de nummers vijftien en zestien tegen elkaar. Ook weer een echt hevige strijd om degradatie te voorkomen zal losbarsten in Waalwijk waar ADO Den Haag op bezoek gaat bij RKC. De twee teams verschillen twee punten van elkaar in het voordeel van ADO, dus bij winst kunnen zij een gat creeren richting RKC en kan het ook voorzichtig afstand nemen v…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 2.8k weergaven
. MEES KEES OP DE PLANKEN Barbara Bredero met: Willem Voogd (Mees Kees), Hannah Hoekstra (Marie Louise), Cas Jansen (vader Sep), Raymonde de Kuyper (moeder Mees Kees), Felix Osinga (Tobias), Whitney Franker (Lisa), Hero Muller (Leo Stet), Sanne Wallis de Vries (Dreus), Brent Thomassen (Sep), Remon van Dijk (Fred), Leah [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 7.1k weergaven
Gevonden Cuatro lunas In dit vierluik volgen de we vier verhalen over homoseksuele relaties, over hoe de mannen de liefde ontdekken en hoe de omgeving er mee omgaat. Alle vier de verhalen spelen zich af binnen verschillende generaties. Regie: Sergio Tovar Velarde Met: Cesar Ramos, Karina Gidi, Marta Aura, Alonso […] Het volledige artikel bekijken
virus probleem met mirc zoek site's
door Gast willem57- 0 reacties
- 2k weergaven
ik download nu met mirc, gaat goed (valt wel mee hoe moeilijk t is). maar ik krijg vaak virus meldingen als ik op de zoeksite\'s ben. hebben meer daar last van? groeten terp
-
Aw:gamez gamez gamez
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
LOL Counter Strike 2D wat moet ik me daarbij voorstellen :laugh:
-
Aw:IDEA
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Nieuwe releases zou wel kunnen op zich van alle paketten die we een beetje in handleidingen behandelen en waar op forum veel vraag naar is. Zal alleen heel veel bandbreedte kosten weet niet of Duken dat iets vindt
-
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Kijk op http://www.binaries4all.nl/ftd/ Download ftd3.7 en installeer deze. Met dit programma kan je zien wat er zoal gepost wordt. Lees de handleiding die op de site staat. Het enigste wat je nodig hebt zijn nzb files. Ook hierover valt er heel wat te lezen op deze site. Na het installeren van ftd3.7 moet je ftd watchdog installeren. http://www.binaries4all.nl/ftdwatchdog/ Dit is echt de snelste manier. In ftd3.7 zoek je op wat je wilt downloaden. Dan hoef je alleen nog maar rechtsboven te klikken (watchdog in ftd) Lees even de handleiding. Na het openen van de nieuwe site hoef je alleen jouw file aan te vinken en klikken op maak NZB. Deze opslaan in de map…
Laatste reactie door pchulp alkmaar, -
LEES DIT FF!!
door Gast dombo- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, U kunt deze site proberen: dragondd.nl.tt U kunt daar vanalles en nogwat downloaden. Full games, Software, Films (download & online), Legaal, Gratis! Je kunt torrents requesten, Andere dingen requesten enzo... Dus meld je snel aan. Suc6
-
Re: Spellen draaien niet goed
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 917 weergaven
Zou wisselbestand omhoog halen helpen? :'(
-
Re: World of Warcraft Gratis Spelen
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 821 weergaven
[spam]
-
- 0 reacties
- 748 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27782.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
voor de sier. ik vind het er vet uitzien
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
Pannenkoeken zijn lekker
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32752.msg164559#new
Laatste reactie door Heisenberg,