Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:BitComet vermoedelijk geblokt door ZoneAlarm
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Stel in ZoneAlarm in dat Bit Comet naar het internet mogen connecten. Het zal waarschijnlijk geblokt worden door ZoneAlarm
-
Aw:dvd-speler regiovrij maken
- 1.4k weergaven
Misschien dat er in de handleiding staat hoe je hem regiovrij moet maken? meestal een aantal toetsencombinaties op je afstandsbediening. Of ff googlen als het kan vindt je het vast wel met google
-
Aw:1000...
- 1.3k weergaven
Jah die duken is maar een raar iemand maar ik ben jaloers op je
-
Aw:Directe downloads en tips
- 1.4k weergaven
hahaha we gaan gewoon staken Geen antwoorden meer geven totdat duken hier antwoord geeft :laugh:
-
Aw:Muziek Fans
- 1.5k weergaven
Hardhouse of trance. En dankzij duken ook steeds meer die funmuziek van hem
-
Aw:foutmelding
- 1.3k weergaven
Sorry zou het echt niet weten! zoek is in google misschien vindt je dan iets.....
-
Aw:gun
- 1.3k weergaven
Als je gewoon even zelf zoekt heb je hem zo hoor koste mij om precies te zijn nog niet eens 10 seconde of ik had hem al! Dit is de pc cover Succes
-
Aw:I.V.M anti-blaxx
- 1.4k weergaven
En anders even de .exe file van die game rechtermuisknop op doen eigenschappen kiezen en daar heb je ergens de optie run as.... dan kiezen voor win2k en hij zou het moeten doen!
-
Aw:bin file gewoon op cd zetten?
- 1.2k weergaven
mathijs schreef: Open kladblok. Typ in dat kladblok het onderstaande: [autorun] open=explorer.exe \"bestandsnaam.extensie\" (bestandsnaam.extensie uiteraard veranderen in de naam wat jij wilt laten opstarten) Klik op save as. En sla het bestand op als: autorun.inf En kopieer het bestandje dan naar de rootmap van de cd wat je wilt branden. Dan heb je je eigen autorun gemaakt
-
Aw:avi2dvd
- 1.4k weergaven
Je hebt geen codec nodig maar hoe je die melding wegkrijgt ik heb echt geen idee
-
Aw:password PERPETUALNIGHT
- 1.3k weergaven
Er zal vast wel bij je bestandje of een readme bijzitten waar alles goed uitgelegt wordt of op die website zal er wel ergens uitgelegt worden hoe het werkt. Kijk in de FAQ of op het forum ofzo. En anders weet ik het ook niet snap je verhaal niet echt helemaal
-
Aw:Directe downloads en tips
- 1.2k weergaven
Unaniem besloten tijd voor een nieuw forum
-
Aw:Video TS
- 1.2k weergaven
thefleeceman schreef: Loop naar de videotheek huur de dvd die je wilt en voila je hebt je nederlandse ondertiteling en je hebt nog perfect kwaliteit film en geluid ook! Nog de goedkoopste en makkelijkste oplossing ook :laugh:
-
Aw:.nks bestand????????
- 1.4k weergaven
Er staat vast wel iets meer op die cd kwa bestanden???
-
Aw:key
- 1.5k weergaven
Nee sorry! Google al geprobeerd??
-
Aw:fm2006 wil niet opstarten HELP!!
- 1.2k weergaven
Fifa kijkt voordat hij de game opstart eerst of je virtuele cdrom drives hebt geinstalleerd op je pc. En dat heb jij zoals die melding aangeeft. En hij zegt ook disable die software eerst dus wat je kan doen is of elke keer je virtuele drive software uninstallen of je hebt zo\'n tooltje waarmee je die drives ontzichtbaar kan maken. (weet niet hoe dat pakketje heet! Moet Duken maar ff zeggen die weet het vast wel)
-
Aw:nokia n-gage
- 1k weergaven
Kopieëren naar je telefoon??? Of als het een setup is installeren en dan kan je ondertussen kiezen om te installeren op je telefoon. En anders wat voor soort bestandje is het.....
-
Aw:Uitpakken All.zip.001
- 1.2k weergaven
MasterArnout schreef: Als je die .001 bestand gewoon opent in WinRAR en dan kiest voor extract pakt hij automatisch alle andere bestanden dan gaat het toch goed....
-
Aw:Versleutelde bestanden
- 1.3k weergaven
Als er op een winrar een wachtwoord staat wordt dat ook wel vermeld op de website waar je het bestand gedownload hebt.
-
Aw:Dvd!
- 1.4k weergaven
Ben wel geen duken maar zal wel antwoord geven :laugh: Als er geen nl sub bijzit heeft diegene de film dus geshrinkt en er de nl subs afgehaald. En ik weet niet of het mogelijk is om bij een dvd nog later andere subs toe te voegen. Maar als dat zo is moet je ergens die subs op het internet vinden en er met een of ander tooltje er weer bijhangen. Maar voor wat ik weet kan je niet bij een geripte dvd er nog een ondertiteling toevoegen.
-
Aw:Geel balletje
- 1.1k weergaven
Het is niet zo\'n ramp een geel bolletje kan ook te maken hebben dat er weinig seeders zijn en dan gaat de download ook traag. Maarja als je al niet eens weet wat een router echt is wens ik je veel succes met poorten openen Zo uit me hoofd dacht ik dat je poort 6881 t/m 6889 moest openen in de hoop een groen bolletje te krijgen
-
Aw:hoi
- 1.6k weergaven
tom6309 schreef: Hahah jah ik dacht doe gezellig mee
-
Aw:gedownloade film met sub branden
- 1.2k weergaven
Neem even een kijkje tussen de handleidingen op duken.nl daar staat 2 handleidingen tussen hoe je ondertiteling kan toevoegen aan films! Succes
-
Aw:antiblax
- 1.4k weergaven
Sorry hoor maar nooit gehoord van google?? Type gewoon Anti Blaxx in google en je krijg miljoenen pagina\'s waar je het kan downloaden Hier is je linkje omdat ik zo aardig ben vandaag http://www.dvhardware.net/software/3006
-
Aw:Norton Antivirus Trial verlengen.
- 1.1k weergaven
Jah om je trial te verlengen heb je toch een originele code nodig. Dus of kopen of downloaden jah