Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
mirc?
door Gast matsiej18- 1 reactie
- 2.6k weergaven
ooi allemaal ik vind de uitleg over mirc erg goed. maar ik snap niet waar ik games en films vandaan kan halen! kan iemand mij helpen... gr. wezel ps. de handleiding maakt me ook niet veel wijzer!
Laatste reactie door Duken, -
Aw:kan je 't knippen?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Niet automatisch. Je moet dan zelf zeggen waar hij hem moet afbreken en dat is denk ik niet wat jij zoekt en het is ontzettend veel werk.
-
download sites mirc
door Gast matsiej18- 1 reactie
- 3.2k weergaven
heej all ik probeer nu sinds kort te downloaden met mirc. wiet iemand nog sites om software en films af te halen? behalve www.ircspy.com thanx!! ktga.. wezel :evil:
Aw:Versleuteld winrar bestand
- 1.3k weergaven
flexxer schreef: maak 100 euro over ten bate van duken.nl aan rekeningnummer: ..... (die van duken )
-
Aw:downloaden en branden
- 1.3k weergaven
Bij nero smartstart kiezen voor een VCD project. En dan je film inladen en branden dat is het! Jou filmbestand zal wel te groot zijn voor een SVCD.
-
Aw:vraagje
- 1.3k weergaven
Op de website van FlashFXP :pinch: ff intypen in google en je vindt genoeg websites om het te downloaden. En als je de volledige versie gratis wilt downloaden er zijn genoeg download programma\'s (waar je op duken.nl een handleiding van kan vinden hoe je ermee moet werken) en daar kan je hem overal wel mee downloaden. Succes! EDIT: zag net pas dat je al een andere topic geopent had en die geclosed was. Niet meteen dan andere topic aanmaken! Het is hier geen request forum hier vindt je handleidingen hoe iets moet en daarmee moet je het zelf kunnen wij helpen alleen met problemen en geven geen download links!!!
-
Aw:kin kong
- 1.3k weergaven
Is het een lege dvd?
-
Aw:battlefield vietnam
- 1.3k weergaven
Zet gewoon de cd in of je cdrom speler of de virtuele cdspeler??
-
Aw:nokia n-gage
- 1k weergaven
Ja en als je dan die gedownloade bestanden kopieërt naar dat lege mapjes op je n-gage werkt het dan nog niet?
-
Aw:waarmee ps2 back up maken
- 1.4k weergaven
CloneDVD.......
-
Aw:Versleutelde bestanden
- 1.4k weergaven
flexxer schreef: Wij zijn geen wachtwoordengoden ofzo :S We kunnen niet zomaar het wachtwoord raden wat er op jou rar bestand staat. Dit wordt echt altijd wel vermeld op de website waar je hem kan downloaden.
-
Aw:war of the worlds
- 1.2k weergaven
Zoek een ondertiteling die ook uit 2 delen bestaat! En volg de handleidingen die op duken.nl staat. En als je gewoon bij die film kiest voor full screen heb je hem wel op groot beeld en als je hem op dvd brand heb je ook wel groot beeld alleen het zal niet super kwaliteit zijn.
-
Aw:Krijg geen search results
- 1.3k weergaven
Zet hem even op Active in de options menu dan moet het wel lukken!
-
Aw:actief worden
- 1.4k weergaven
Wat lukt dan niet??? Om naar actieve te gaan hoef je alleen je ipadres in te vullen die je van je provider hebt gekregen meer niet.
-
downloads werken niet goed
door Gast k1ck- 3 reacties
- 2.5k weergaven
Als ik een film wil downloaden dan begint hij er mee maar naar een paar minuten stopt hij erweer mee weet iemand hoe je dit kan oplossen?
Aw:RAR bestand ???
- 1.6k weergaven
Hij heeft een tweede (of misschien nog meer rar bestanden) nodig om verder te kunnen gaan met uitpakken!
-
Aw:1000...
- 1.6k weergaven
oeps :whistle:
-
Aw:dvd branden
- 1.1k weergaven
Heb je wel een dvd brander? Is de dvdr echt leeg? Als je wel een dvd brander hebt is het een + of een - brander? Of misschien allebei? Wat voor soort dvdtjes heb je?
-
Aw:Image cd + crack branden
- 1.3k weergaven
Gewoon die iso laden in je virtuele cdrom speler. En dan een nieuw cd project openen in Nero en die bestandjes slepen naar nero en dan jou crack mapje erbij en branden en je hebt je cdtje
-
Aw:bin file gewoon op cd zetten?
- 1.1k weergaven
gewoon rechtstreeks op de cd zetten dus.
-
Aw:nokia n-gage
- 1.3k weergaven
En als je jou n-gage aan je computer koppelt en die bestanden ernaar kopieert dan kan je ze niet starten op je n-gage??
-
Aw:traaaaaag
- 1.3k weergaven
Hahaha ok dan :laugh:
-
Aw:traaaaaag
- 1.4k weergaven
Stap 1: trek al je haren uit je hoofd Stap 2: Ren dan terwijl je hard gilt rondjes door de kamer :laugh: :laugh: :laugh:
-
Aw:1000...
- 1.4k weergaven
Hij had taart beloofd voor iedereen die de 1000 posts ook haalt
-
Aw:dvd-speler regiovrij maken
- 1.6k weergaven
Mooi! Nou succes met je regiovrije dvd speler