Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:img bestand verwijderen
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
DukeN schreef: Wel natuurlijk eerst unmounten in je alcohol120% anders krijg je een foutmelding van bestand is in gebruik!
-
Aw:fifa 2006
- 1.2k weergaven
wat quistler bedoelt is: die image die je van gamecopyworld hebt gedownload laad je in met deamon tools of alcohol120% En dan gewoon je spel starten via het start menu of op je bureaublad staat een icoontje.
-
Aw:encrypted files
- 1.5k weergaven
Moet je een tooltje zoeken waarmee je het wachtwoord kan achterhalen op dat rar bestandje of anders opzoeken waar je die rar gedownload hebt wat het wachtwoord is
-
Aw:Dc++ Op de Livebox
- 1.3k weergaven
Je staat als het goed is op passive en ik denk zo dat je hem op active moet zetten. Kan je doen bij de settings van het pakket! Het kan namelijk als je hem op passive zet dat je niet kan zoeken en downloaden dat is dan opgelost als je kiest voor active. (je moet dan wel je ip adres weten die je hebt gekregen van versatel als dat je provider is)
-
Aw:shareaza
- 1.3k weergaven
In je instellingen kan je ergens aangeven waar je gedownloade bestandjes moeten komen. Dus als iets helemaal gedownload is komen ze daar en kan je dus in die map je gedownloade dingen bekijken.
-
jer heb je weer zitten knoeien?!?!
door Gast sebasjuh2- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Jerry, heb je weer de code van forum aangepast ofzo?!?! Ik zie in sommige topics bij de ene reactie gewoon goed en bij de andere reactie begint zijn tekst pas in het midden. Ik had dat nooit dus ik dacht meteen jij hebt weer zitten knoeien
Laatste reactie door Duken, -
Aw:psp
- 1.4k weergaven
Is die psp wat eigenlijk?
-
Aw:Fifa 96
- 1.4k weergaven
zzzimon schreef: Kan je die game ook niet vinden in de Bart Smit ofzoiets bij de opruimbakken ofzo Die game is toch al zo oud dus kan je vast wel voor 5 euro in zo\'n speelgoedzaak kopen is stuk sneller en goedkoper dan dat zoeken en downloaden
-
Aw:shareaza
- 1.5k weergaven
Kwamen je gedownloade dingen niet automatisch in je bibliotheek? Of was het zo dat je ook een map moest aangeven die je wilt \'delen\' met de andere gebruikers en dat je die zag in bibliotheek....
-
Aw:Wat is je top 3 van download proggies
- 1.4k weergaven
hahahah ok dan! :laugh:
-
- 1.5k weergaven
hahahah maar dat is ownage :laugh: maar dat blijft toch altijd met die voetbalgames als je eenmaal door hebt hoe je moet scoren en vanaf welke hoek scoor je altijd
-
- 1.2k weergaven
Ik ga toch weer voor de aarbeien smaakie :laugh:
-
- 1.5k weergaven
Fifa 99 is toch de beste ooit Die fifa versie was ownage ik won alles
-
- 1.2k weergaven
1. DC++ : ideaal proggie gaat misschien niet altijd even snel maar je zoekt iets je klikt aan en hij download het wel. En ik heb er tot nu toe alles kunnen vinden wat ik nodig had dus ideaal! (je moet alleen wel veel sharen wil je in de echt goede hubs komen)
-
Aw:Waar haal jij je serials en cracks vandaan?
- 1.4k weergaven
dc++ u zoekt en zij zult vinden
-
Aw:cd's herkennen
- 1.4k weergaven
misschien stom vraagje maar waar heb jij de cd-r uitgeschakeld en ingeschakeld? Gewoon in apparaatbeheer?!?! En als die lege cdr erin zit en je klikt op die cdrom drive in je verkenner zegt ie dan ook doe er een andere cd in? Heb je misschien niet toevallig een virtuele cdrom speler geinstalleerd die de oude drive letter van je brander overgenomen heeft.....
-
- 1.5k weergaven
Geeft hij ook nog een foutmelding met Nero? Geeft hij sowieso al een foutmelding? (iets van this disc is not an empty disc ofzoiets?!?!) Leest hij wel gewoon normale cd\'s waar al iets opstaat?
-
Aw:img bestand
- 1.2k weergaven
Ok en als je dus cd1 mount installeert hij vraagt om cd2 jij unmount cd1 en moundt cd2 klikt op ga verder en dan doet hij niets....
-
- 1.3k weergaven
Anders stop je er is een andere lege cd-r in? Misschien dat die cd toch niet leeg is....
-
Aw:Convertor
- 1.4k weergaven
Die tekst zal je wel krijgen omdat het een trial versie is ofzoiets...gewoon op zoek gaan naar full version (of kopen uiteraard ) of ander pakket zoeken via google....
-
Aw:SRS - Street racing Syndicate - SRS
- 1.4k weergaven
Is wel supergare game!
-
Aw:losse hoofdstukken??
- 1.6k weergaven
haha :laugh: dubbelklik op 01 en klik op uitpakken of extracten dan pak je ze allemaal uit en maakt hij er 1 bestand van!
-
Aw:Batch.gba
- 1.4k weergaven
Is dat niets iets van een GameBoy Advance game ofzoiets?!?!
-
Aw:Nederlandstalige series
- 1.5k weergaven
Ik zag het wel maar was vergeten te kijken in het weekend Maar ik kan hier op werk niet bekijken dus zal ff thuis voor je kijken wat die filmpjes precies zijn en of je ze ook kan downloaden....
-
Aw:img bestand
- 1.2k weergaven
Als je cd2 mount in Deamon Tools en je gaat die schijf verkennen zie je dan bestanden erop staat of krijg je dan ook al een foutmelding?