Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 990 weergaven
Gevonden 21 and Over Jeff Chang haalt alleen maar hoge cijfers. Als hij 21 jaar oud wordt, wordt hij meegenomen door zijn vrienden. De avond loopt al snel uit de hand. De volgende dag heeft Jeff echter een belangrijk intake-gesprek. Regie: Jon Lucas, Scott Moore Met: Justin Chon, Miles Teller, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
[table][th] Live: Stream Ajax – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit waaronder de Eredivisie wedstrijd tussen Ajax en FC Utrecht. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer start zondagmiddag de wedstrijd tussen twee teams uit Overijssel. Go Ahead Eagles ontvangt in de eigen Adelaarshorst FC Twente. Dit wordt een lastige wedstrijd voor de ploeg van Foeke Booy, want FC Twente is de nummer twee van de Eredivisie en wil deze plaats ook zeker behouden met het oog op kwalificatie voor de Champions League. The Eagles kunnen de punten goed gebruiken om niet in de gevarenzone te komen. Nu helemaal met het oog op de andere wedstrijden van deze speel…
Aw:Directe downloads en tips
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Unaniem besloten tijd voor een nieuw forum
-
Aw:ondertitels in film zetten
- 1.6k weergaven
Sowieso is het nooit dat de ondertiteling synchroon loopt dan moet je altijd zelf helemaal synchroon laten lopen met de film zelf
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=16697.0[/iurl]
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Ook ik weet hier geen antwoord op, want ik gebruik newsleecher niet. Veel te omslachtig. Ik gebruik zelf sabnzbd Kijk anders even op http://www.abforum.be/index.php?page=sabnzbd Hier staat een hele beschrijving van dit kleine programma. Het enigste wat je verder nodig hebt is een nzb file. Deze zijn te vinden op bv. http://binsearch.net/ http://yabse.com/index.php En anders installeer je FTDv3.7.2 Hier kan je zien wat er allemaal gepost wordt. http://members.home.nl/regels/ En daarna ftdwatchdog http://www.binaries4all.nl/ftdwatchdog/ Even de moeite nemen om de handleiding te lezen. Een paar muisklikken en downloaden maar. O0
Laatste reactie door pchulp alkmaar, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Laatste reactie door Martijn, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
scoop okeej...
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 751 weergaven
ja dat probleem heb ik nu dus ook : een "downer" zeg maar :geheim:
Laatste reactie door iris013, -
- 0 reacties
- 884 weergaven
Hellow iedereen. Mijn broertje heeft laatst BF BC gekocht voor de xbox 360. Geweldig mooi spel. Het blijkt dat je ook screenshots kan maken, en dat heeft hij meerdere keren gedaan.. Maar.... Waaaaaaáár worden die opgeslagen? Bye Bye~
Laatste reactie door SneakySnake, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
Kijk eens hier --> http://samenkopen.net/action/58471 Even links in het kolommetje bij de producten kijken hun hebbe Caffeine poeder en weet ik veel wat nog meer Je kunt ook ees gaan kijke bij de kruidenier voor MU Thee dat is japanse thee waar je HEEL veel energie van krijgt
Laatste reactie door r12dannys, -
Dvd speler speelt enkele dvd's niet af
door Gast domi1990- 0 reacties
- 848 weergaven
Hallo iedereen, Ik heb een vraagje: Ik brand sinds kort dvd's en ik gebruik het programma convertx om ze te converteren en daarna te branden, de eerste dvd's (stuk of 20) zijn goed gegaan, nu willen de laatste 4 die ik gebrand heb opeens niet meer afspelen in de dvdspeler? Ook de pc niet, als ik de map open staat er niks in, terwijl je aan het schijfje kan zien dat hij gebrand is. Ook geen foutmeldingen na het branden, hij geeft aan: "Branden gelukt". Alles is exact hetzelfde, de extensies de schijfjes alles. Hoe kan dit? En hoe los ik dit op?
-
- 0 reacties
- 843 weergaven
Er hoeft alleen een slotje op als het nergens op slaat?
Laatste reactie door Oxside, -
Re: Wat is een crack en Nzb?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 601 weergaven
Je moet eerst je de 1ste cd installeren met Daemon Tools. Wanneer hij vraagt voor de volgende cd unmount je de 1ste cd en mount je de 2e cd.
-
- 0 reacties
- 601 weergaven
Ik heb een r4 kaar en sd kaart voor me DS. Maar ik had alleen dit gekocht want me oom deed er altijd spelletjes op zetten, maar dit wil ik nu ook zelf doen maar ik moet zo'n sd kaart lezer aanschaffen weet iemand wat een goede is?
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 334 weergaven
Is gewoon een automatisch mail van MP Je moet nu gewoon wachten op de verkoper
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 330 weergaven
mooie worden.... maar ik kan mijn naam net zo goed kunnen veranderen in noob heb je toevallig even tijd voor een korte uitleg van dat of kan ik dat ergens terug vinden... thanks
Laatste reactie door thomazzz, -
- 0 reacties
- 659 weergaven
Interview met Andrew Haigh Met zijn tweede speelfilm Weekend levert de Britse filmmaker Andrew Haigh een intens romantisch drama af waarin badmeester Russell in een club in Nottingham kunstenaar Glen tegen het lijf loopt. Hun onenightstand loopt uit op een weekend vol intense, diepzinnige en oppervlakkige gesprekken. De opbloeiende romance [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 816 weergaven
Jonah Hill in Wolf of Wall Street Jonah Hill gaat een rol spelen in de nieuwe film The Wolf of Wall Street. De film wordt geregisseerd door Martin Scorsese naar een scenario van Terrence Winter (Boardwalk Empire) en de hoofdrol wordt, zoals wel vaker in Scorsese films, gespeeld door Leonardo [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 967 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van APP Bobby Boermans met: Hannah Hoekstra (Anna Rijnders), Isis Cabolet (Sophie Welts), Robert de Hoog (Tim Maas), Alex Hendrickx (Stijn Rijnders), Matthijs van de Sande Bakhuyzen (Daan Thijsse), Jeroen Spitzenberger (Jerry), Gigi Ravelli, Mark van Eeuwen (Sim), Liza Sips (Liesbeth), Harry van Rijthoven [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: PSV – RKC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Dit weekend is het weer tijd voor de Brabantse derby tussen PSV en RKC. Beide clubs kunnen een overwinning goed gebruiken. PSV kan zich na de nederlaag van vorige week tegen AZ herstellen door voor eigen publiek te winnen, terwijl RKC de punten nodig heeft om uit de degradatiezone te ontsnappen. Als PSV dit weekend weet te winnen dan lonkt de koppositie. De Eindhovenaren staan op dit moment al gedeeld bovenaan, samen met FC Twente en Heerenveen. FC Twente heeft echter een lastige uitwedstrijd bij SC …
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – Feyenoord Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In het hoge noorden wordt om 14.30 uur afgetrapt voor de wedstrijd FC Groningen – Feyenoord. Na veel in de media gekomen te zijn, hoopt Feyenoord dat het weer wat rustiger wordt omtrent de ploeg. Mede door de afwezigheid van Pellè zal dit ook wel het geval zijn. De sterke Italiaan was erg belangrijk dit seizoen voor zijn ploeg maar is de laatste wedstrijden duidelijk over de schreef gegaan en moet daarom terecht vier duels toekijken. Dit zal FC Groningen erg fijn vinden, want buiten de…
- 0 reacties
- 2k weergaven
. Antboy De twaalfjarige Pelle (“Oscar Dietz”) is een normale jongen die al een hele tijd verliefd is op Amanda. Ze ziet hem echter niet staan. Degene die Pelle wel zien staan, zijn de pestkoppen van de school. Als hij zich verstopt heeft word hij gebeten door een mier. Pelle [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Directe downloads en tips
- 1.4k weergaven
hahaha we gaan gewoon staken Geen antwoorden meer geven totdat duken hier antwoord geeft :laugh: