Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:code voor nfsMw
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Als je het bestand uitgepakt hebt of in je virtuele cdrom speler hebt geladen zal er als het goed is een mapje: crack/serial/key whatever op staan waar een serial.txt bestand inzit of anders rechtstreeks op die cd een txt documentje waar de serial instaat.
-
Aw:cd/dvd-emulatie
- 1.5k weergaven
Je hebt van die tooltjes die weer je virtuele cdrom/dvd speler \'verbergen\' voor de games. Volgens mij heette er 1 antiblax ofzo en er is er nog 1 maar ik weet die naam ervan even niet.....moet je even wachten tot duken dit leest die weet het wel
-
Aw:fifa 06 online
- 1.7k weergaven
Spel kopen! Je hebt een originele key nodig om online te kunnen gaan. Dus dan moet je hem echt kopen.
-
Aw:1000...
- 1.7k weergaven
DukeN schreef: hahah en ik heb een Ferrari thuis staan :laugh: Cool! wanneer mag ik een rondje erin rijden??
-
Aw:Versleutelde bestanden
- 1.4k weergaven
hhahahah is altijd een leuke verrassing zoiets
-
Aw:Where is it? Directe download links..
- 1.1k weergaven
hahahah graag gedaan hoor
-
Aw:.rmvb
- 1.4k weergaven
Kan je afspelen met Real Player!
-
Aw:NBA Live 06 DOET NIET!!
- 1.5k weergaven
Hazara schreef: Hahah je kan zo\'n marionette pop van die cd maken dan zal hij vast wel gaan lopen denk ik Nee sorry hoor! Maar heb je de nieuwe directx drivers? Nieuwste videokaart drivers? al geinstalleerd op je pc.....dat zou het misschien nog wel is kunnen zijn
-
Aw:fifa 06 en virtual cd
- 1.3k weergaven
Wordt idd voor diegene wel vrij irritant om het voor de 30tigste keer te moeten uitleggen. Daarom is er een search op dit forum en geloof me 50% van de topics gaat over Fifa2006 die gedownload is maar niet werkt! En ik weet zeker dat er in 1 van die topics jou antwoord staat!
-
Aw:NRG-bestand
- 1.1k weergaven
flexxer schreef: Open je deze bestanden wel met een DVD-player??? (bv. WinDVD of PowerDVD?)
-
Aw:Versleutelde bestanden
- 1.4k weergaven
thaclan schreef: Een wachtwoord om hem te versleutelen :S Je bedoelt zeker om hem uit te pakken..... Maar voor alle mensen in deze topic als er een wachtwoord op zit staat het meestal op de website hoe je aan dat wachtwoord kan komen of het staat op de website vermeld. Als dat niet zo is heeft die website waar je hem gedownload hebt dan heeft die website het bestand vanaf een andere site gehaald maar niet het wachtwoord erbij vermeld dus of je moet een tool zoeken om een wachtwoord te \'kraken\'. (Gebruik hiervoor GOOGLE en niet meteen hier vragen) of anders download een ander bestand waar er wel een wachtwoord bij staat!
-
Aw:DC++ achter Belkin Router
- 1.2k weergaven
Wat wil je goed instellen dan??? Je virtuele ip adres is het ip adres van de computers achter je router. Dus als je via Start -> Uitvoeren -> cmd typt en dan ok klikt in het zwarte venster weer typt: ipconfig Dan zie je jou ip adres dat is jou virtuele ip adres
-
Aw:sim lock
- 1.8k weergaven
Zoeken op het internet. Verschillende download programma\'s afzoeken en op google ff zoeken.
-
Aw:betalen
- 1.4k weergaven
klasen schreef: Je mag ons best betalen hoor
-
Aw:txt inplaats van mp3
- 1.5k weergaven
Hoe groot zijn die txt bestanden? Ook echt 3/4 mb groot......of is je download misschien nog niet 100% klaar? Dan zou je kunnen proberen om .txt te veranderen naar .mp3 kijken of dat werkt. Maar ik kan me niet voorstellen dat je een mp3 download en dan een txt file krijgt op je computer :S
-
Aw:geel balletje bij downloaden
- 1.3k weergaven
ronald47 schreef: Ok sorry hoor maar als je dit al niet begrijpt wens ik je heel veel succes met het forwarden van je router poorten! Maar om toch een begrijpbare reactie te plaatsen voor jou: - ga naar http://www.bitlord.com/ - klik op download en download daar de setup file van BitLord - Als het downloaden van die file klaar is even installeren op jou pc. - Dan ga je bv. naar torrentreactor.com of welke andere site je ook gebruikt om te zoeken en klik je de torrent aan die je wilt downloaden. Dan opent hij BitLord en ga je hem downloaden. Je ziet geen geel/groen of weet ik veel welk kleur bolletje. Makkelijker kan ik het niet uitleggen!
-
Aw:Fifa 06 Crack Nodig
- 1.5k weergaven
search al gebruikt? zijn al zo\'n 20 topics voorbij gekomen met precies dezelfde vraag. Misschien dat je wat aan die topics hebt.....
-
Aw:kan je 't knippen?
- 1.3k weergaven
Nou CoolEdit kan wel zoiets. Moet je maar even kijken of het wat is! Succes
-
Aw:gta san andreas
- 1.5k weergaven
Heb je de nieuwe DirectX geinstalleerd op je pc?
-
Aw:Avi naar xbox
- 1.6k weergaven
Heb je niet gewoon een demo film van fifa2006 gedownload?
-
Aw:Kost Bittorent geld ?
- 1.3k weergaven
Omg hoe krijg je het voor mekaar om 120 euro bij te moeten betalen :S Dan ben je echt bezig alles wat maar los of vast zit te downloaden
-
Aw:Real Sex Videos
- 1.3k weergaven
Kijk hier komt echt DukeN zijn specialiteit naar boven :laugh:
-
Aw:mirc?
- 1.3k weergaven
- open internet explorer (of welke browser jij ook gebruikt) typ in: www.ircspy.com - als de website geladen is moet je ff bij search klikken en dan de game intypen die je wilt downloaden dan krijg je alle bots te zien die die game hebben en kan je op de download link klikken. Succes
-
Aw:hoi
- 1.4k weergaven
Jer wanneer krijgt duken zijn eigen telefonische helpdesk zoveel collega\'s van jou komen hier
-
Aw:geel balletje bij downloaden
- 1.1k weergaven
Nou liev forum leg jij dat deze gebruiker is uit edit: gebruik de search! elke topic onder downloaden met bittorrent heeft volgens mij met zo\'n stom geel balletje te maken :S Of download BitLord (gebruik ik ook) heb je geen gele/groene bolletjes meer!!