Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
router wachtwoord heb je echt niet nodig hoor:s , lijkt me sterk dat dat op Duken staat..
Laatste reactie door TereZz, -
- 0 reacties
- 628 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40800.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
Street Fighter X Tekken-SKIDROW Street Fighter X Tekken-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Street.Fighter.X.Tekken-SKIDROW Release Date: 03-05-2012 Retail Datum: 06 maart 2012 Bestandsnaam: Street.Fighter.X.Tekken-SKIDROW Bron: DVD Maat: 4,46 GB Genre: Fighting Critici: 8/10 Uitgegeven door: Capcom, Namco Ontwikkeld door: Capcom release Beschrijving De langverwachte droom match-up tussen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 933 weergaven
The Dark Eye Chains of Satinav-SKIDROW The Dark Eye Chains of Satinav-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: The.Dark.Eye.Chains.of.Satinav-SKIDROW Release Date: 16-06-2012 Retail Datum: 22-06-2012 Bestandsnaam: The.Dark.Eye.Chains.of.Satinav-SKIDROW.rar Bron: DVD9 Maat: 5,12 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Daedalic Entertainment release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
. Argo Argo vertelt het verhaal van zes Amerikanen die wisten te ontsnappen tijdens de gijzeling van de VS-ambassade in Iran. CIA-agent Tony Mendez wordt ingeschakeld om de zes uit Iran te krijgen. Hij bedenkt een ongelooflijk plan waarbij de zes worden gepresenteerd als een Canadese filmcrew. Regie: Ben Affleck [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
De download is nieuw van DAGLICHT Diederik van Rooijen met: Angela Schijf (Iris), Derek de Lint (Twan Benschop), Monique van de Ven (moeder), Fedja van Huêt (Ray), Thijs Römer (Peter Benschop), Victor Löw (Lode), Matteo van der Grijn (Mo), Jaap Spijkers (Sam Dijksman), Johan Siefken (bewaker FPC), Joop Keesmaat (meneer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 925 weergaven
Unieke download van Bernard Eén acteur, één locatie, minimale cameravoering en enkel de toevoeging van muziek. Deze film is een achtbaan van emoties die veel te raden over laat. Regie: Hidde Simons, Joggem Simons Met: Thomas Wander Download / Torrent / NZB Van de bioscoop film is een torrent en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit is een nieuwe release van LOENATIK, TE GEK! Johan Timmers met: John Buijsman (Dr. Doolittle), Rogier Philipoom (Boris), Martin van Waardenberg (Majoor), Karin van Holst Pellekaan (Bep Brul), Dick van den Toorn (Fats), Jacqueline Blom (zuster ten Hoeven), Mark Rietman (René), Catharina Haverkamp (mevrouw de Haas), Walter Crommelin (Bomhoff), [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
. Jessabelle Als Jessabelle (“Sarah Snook”) een ernstig auto ongeluk krijgt, keert ze terug naar het huis waar ze haar jeugd heeft doorgebracht. Het idee is om In rust haar tijd door te brengen, Het huis verbergt echter een gekwelde geest, die erop staat om Jessabelle niet te laten vertrekken. [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Directe downloads en tips
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Gewoon een ander forum nemen
-
Aw:revconnect
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Omdat als je de eerste keer een nieuwe map shared gaat het pakket kijken wat er instaat en hoeveel gig het is. (hashing heet dat dacht ik uit mijn hoofd) Je ziet dat ook als het goed is linksonder lopen. En langzaam worden dus die gigabytes steeds meer in je share. Hij moet ze gewoon eerst alle 20 gig nalopen dus dat duurt wel eventjes!
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Dowloaden met FTP. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=16694.0[/iurl]
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Je zal wel geknepen worden door je provider. Neem anders een payserver. bv. www.eweka.nl Dan heb je altijd de maximum download snelheid. (die van je provider)
Laatste reactie door pchulp alkmaar, -
ik ben dus totaal nieuw op het gebied van nieuwsgroepen.. heb de handleiding helemaal gelezen en alles lukt. (heb caiway als provider) todat ik wil gaan downloaden.. ik heb dus 2 groepen gekozen, alt.binaries.hdtv en alt.binaries.movies (als iemand nog een goede weet voor films.. leef je uit) heb ze allebei full update gedaan. ik kan kiezen uit heel veel films.. dus laat ik er 1 doen. ik klikte er op 1 en hij was aan het downloaden .. geen probleem 10 sec en dan was ie klaar. maar hier ga ik denk ik in de fout. ik klikte er maar op 1. maar er stonde er heel veel op met allemaal precies de zelfde naam. moet k ze dan allemaal downloaden of niet? en wat als ik ze gedown…
Laatste reactie door Julien, -
Re: Virus board?
door Tom- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ok, we zien het vanzelf.
Laatste reactie door Tom, -
Re: DukeN in de Power Unlimited!
door Gast assassin 1100- 0 reacties
- 673 weergaven
cool
-
- 0 reacties
- 788 weergaven
test topic wat nog goedkeuring moet krijgen
-
- 0 reacties
- 640 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37432.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 624 weergaven
ik wil wat reps hebben
Laatste reactie door los-cuentos, -
Re: Bridesmaids (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast fabyo- 0 reacties
- 578 weergaven
bedankt voor de movie
-
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een goedkope webhost. Gewoon 10$ per jaar oid. Wat mijn eisen zijn: - Ik wil meerdere sites kunnen hosten - En ik wil ook een eigen domein (welke ik al heb) kunnen adden. - En dan ook verschillende domeinen per site uiteraard. Alvast bedankt! Ondertussen Google ik even verder
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Salmon Fishing in the Yemen De wetenschapper Alfred Jones, gespeeld door “Ewan McGregor”, wordt gevraagd om de zalm te introduceren in de hooglanden van Jemen. Tijdens deze onmogelijke opdracht wordt hij bijgestaan door zijn charmante woordvoerster Harriet Chetwode, gespeeld door Emily Blunt. Regie: Lasse Hallström Met: Ewan McGregor, Kristin Scott [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 654 weergaven
De download is nieuw van Air Collission Door een zonnestorm begeeft het controlesysteem van het luchtverkeer het. Het presidentiële vliegtuig ‘Air Force One’ en een commercieel vliegtuig vol met passagiers, die zich in de lucht boven het middenwesten bevinden, raken daardoor enorm in de problemen. Ze kunnen geen kant op. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 698 weergaven
Joris en Boris Het komische duo Joris en Boris, uit de bekende sinterklaasfilms van SRSP Films, hebben een eigen bioscoopfilm: Joris & Boris en het Geheim van de Tempel. In deze knotsgekke familiefilm beleeft het ondeugende duo Joris en Boris een spannend zomeravontuur op Cyprus, met de broers Michiel en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 591 weergaven
Punishment Het leven van Hunter Isth komt helemaal overhoop te liggen als zijn jonge dochter wordt doodgereden door een dronken tiener. Iedereen ziet dat Hunter wordt verscheurd door verdriet en woede. Dan is hij plotseling verdwenen. Men beweert dat hij is verhuisd naar de bossen van Braiden Woods. Naarmate de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,