Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:WinRaR wachtwoord
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik neem aan tot dat iso bestand in die winrar zit? Het enigste wat je kan doen is google\'en naar een winrar password discovery tool ofzoiets en hopen dat je nog achter dat wachtwoord kan komen. Wij kunnen je niet het wachtwoord geven. Dat is door iemand aangemaakt. Kan best zeggen probeer pimpampet maarje dat zal ook niet het goede wachtwoord zijn
-
Aw:Torrent it
- 1.5k weergaven
Ze hebben een user limiet van 25000 en dat is bereikt en ze zullen dagelijks wel de inactieve gebruikers verwijderen zodat er toch nieuwe mensen af en toe bij komen. Dus het enigste wat je kan doen is een aantal keer per dag proberen of je alweer mag aanmelden voor een nieuw account!
-
Aw:Handleidingen
- 1.4k weergaven
Maak een handleiding hoe beveiligde .rar bestanden gekraakt kunnen worden Dat lijkt wel weer de nieuwste trend hier te worden :pinch:
-
Aw:winrar probleem!!!!
- 1.3k weergaven
Hij komt een fout tegen met die bestanden die hij uitpakt. CRC fout is cyclic redundancy check fout. Wat je nog kan doen is Quickpar downloaden daarmee controleert hij je .rar bestand en kijkt hij of er bestanden gerepareerd moeten worden. Hiermee zou je de .rar file misschien wel helemaal kunnen uitpakken.
-
Aw:Battlefield 2
- 1.3k weergaven
linkje... Op de link hierboven kan je wel een no-cd crack vinden voor battlefield 2
-
Aw:wachtwoord
- 1.2k weergaven
Bestanden downloaden zonder wachtwoord erop
-
Aw:downloaden en opslaan
- 1.2k weergaven
Nope je kan de bestanden opslaan waar jij wilt! Zolang je maar wel je externe HD aan je computer hebt zitten kan je ook daar je bestanden op opslaan.
-
Aw:Hulp met Dc++
- 1.6k weergaven
Je hebt bij de settings ergens de optie om te kiezen tussen passive of active connectie. Ik gok dat je hem hebt staan op passive als je daar is kiest voor active en dan jou ip adres invullen die je van jou internet provider hebt gekregen. Dan zou het goed moeten werken!
-
Aw:Probleem met Azeurus!!!
- 1.4k weergaven
Sorry dit hoort niet in algemeen thuis maar in Downloaden met Bittorrent! Alsnog de oplossing je moet je poorten forwarden in je router maar aangezien je al niet wist wat NAT was wens ik je hiermee veel sterkte
-
Aw:Speelt film niet helemaal af
- 1.3k weergaven
Tamrene schreef: Lol wordt het voordeliger en sneller om langs de videotheek te gaan
-
Aw:nederlandse dvd's
- 1.2k weergaven
Als je een topic maakt hoef je maar 1x op plaatsen drukken dan komt hij er niet 2x in te staan. Houdt het forum wat overzichtelijker! Maar of er nederlandse ondertiteling bij een dvd zit hangt af van de persoon die de dvd-rip hebt gemaakt. Of die de nl subs erin laat of niet. Dus zal je aanraden kijk bij de links naar handige mirc sites en ga op zoek bij één van die websites.
-
Aw:Site van het Jaar verkiezingen 2005!
- 1.1k weergaven
cool dus jou straat gaat straks van naam veranderen naar duken.nl straat Dat zal echt grappig zijn :laugh:
-
nederlandse dvd's
door Gast m.timmermans- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Ik ben hier erg nieuw mee ik download eigenlijk altijd met bt daar zijn de de dvdr al ondertiteld(tenminste bij de site waar ik lid ben wel) zijn er ook irc sites te vinden waarbij dat het geval is?
-
Aw:fifa 06 online
- 1.4k weergaven
tom6309 schreef: Maarja dan heb je alsnog kans dat er nog 5 van zulke slimme mensen hebt rondlopen bij die bieb en die precies hetzelfde doen kan je alsnog niet online Als je echt online wilt zal je waarschijnlijk met de online compo\'s meewillen doen is het beste gewoon de game kopen dan kan je tenminste altijd spelen en wat is nu 40 euro
-
- 1.4k weergaven
Tijn schreef: Jah ik kom maar tot 6
-
Aw:dvd branden lukt niet meer!
- 1.4k weergaven
Wat wil je branden? film/data/mp3\'s En met welk ander programma heb je nog meer getest??
-
Aw:Bittorrent Bible (een hele hoop antwoorden!)
- 1.1k weergaven
Denk niet dat ze dit ooit zullen lezen. De meeste nemen al niet eens de moeite om even in google iets in te tikken voor hun oplossing maar vragen het meteen hier. Dus laat staan dat ze zo\'n bible gaan doorspitten. Maar het is wel handig
-
Aw:Routerproblemen
- 1.2k weergaven
Zal vast wel een boekje bij zitten waar dat misschien instaat? Of anders even op jou type nummer zoeken in Google vindt je vast wel hoe het voor jou router werkt...
-
Aw:VIRUS !
- 1.4k weergaven
Gerding schreef: win32 geeft alleen maar aan dat het om een windows platform virus gaat er zijn genoeg virussen die ook win32 in hun naam hebben die geen tot bijna geen schade doen.
-
Aw:Image +map branden
- 1.3k weergaven
Is heel simpel! Je laad eerst je iso file in alcohol120% dan zie je in de Windows Verkenner de cd. Dan start je nero op en kies je voor een datacd. Daar kopieer je al die mapjes die in je virtuele cdrom speler staan naar die lege cd + jou eigen mapje die je erbij wilt hebben en klikken op Branden en hij maakt je cdtje! Succes,
-
- 1.2k weergaven
Nou heb op 1 email al gestemd voor je zal vanavond wel ff op al mijn emails voor je stemmen
-
Aw:1000...
- 1.5k weergaven
dan mag ik zeker met je bestuurbare autootje spelen??
-
Aw:Druk....
- 1.6k weergaven
kishan4uall schreef: Paint is the key! C :silly: :woohoo: Lol sorry hoor maar dit lijkt net mijn first paint tekening En duken zijn photoshop skills zijn ver te zoeken hoor :laugh:
-
Aw:fout melding Avi2dvd
- 1.3k weergaven
Zoals de foutmelding van avi2dvd al aangeeft: Make sure that your path/ file has no strange symbols like: ,-;?\"[ ]( ) = $ # @ * Mogen er dus geen rare tekens in de pad naar het bestand en bestand zelf staan. Dus controleer even de bestandsnaam of er 1 van deze tekens instaat en zoja haal ze eruit!
-
Aw:Rare dvd brander
- 1.3k weergaven
DukeN schreef: Lol jer je hoeft maar 1x op submit te drukken en niet 2x Maar als je rechtermuisknop op Deze Computer doet en dan kiest voor eigenschappen en in dat eigenschappen venster klikt op het tabblad Hardware en daar klikt op de knop Apparaatbeheer. Zie je dan een geel uitroeptekentje staan bij je dvd brander??