Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 513 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40801.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 557 weergaven
Bioscoop releases week 18 Onderstaande titels zijn vanaf vandaag te bekijken in de bioscoop. Voor tijden en reserveren gebruik je natuurlijk onze bioscoopagenda The Vow (2012) Regie: Michael Sucsy Cast: Rachel McAdams | Channing Tatum | Jessica Lange | Sam Neill Een man (Channing Tatum) probeert de liefde van zijn [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 997 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (alle besturingssystemen) – te verwachte Release Info Release Group: te verwachte (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-te verwachte Release Date: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Maat: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security release Beschrijving McAfee heeft [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 641 weergaven
Gevonden Eden In 1994 gaat de Koreaans-Amerikaanse tiener Hyun Jae naar een bar in New Mexico waar een knappe jongeman, die zich voordoet als brandweerman, haar een lift naar huis aanbiedt. Hierna wordt ze ontvoerd en naar Las Vegas gesmokkeld waar ze wordt opgesloten en voor twee jaar als seksslavin [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 715 weergaven
Gevonden Cellmates Leroy Lowe, een kopstuk van de Ku Klux Klan, moet drie jaar dwangarbeid verrichten op een gevangenisboerderij. Tot overmaat van ramp moet hij een cel delen met Emilio, een Mexicaanse landarbeider die geen seconde zijn mond houdt. Terwijl de Latijnse spraakwaterval laagje per laagje Leroys façade van haat [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – AZ Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Groningen en AZ trappen om 14:30 uur af in de Euroborg. De twee ploegen lopen redelijk gelijk op in de competitie, aangezien AZ achtste staat met dertien punten en FC Groningen negende met elf punten. AZ ontslag deze week hun trainer en wist ondanks het ontslag van Gertjan Verbeek niet te winnen van PAOK Saloniki. Gouweleeuw maakte in de 81e minuut de 1-0, waarna niets een overwinning nog in de weg leek te staan. De ploeg van Huub Stevens scoorde echter nog in de 93e minuut, wat een pijnli…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Free Birds De kalkoen Reggie (“Owen Wilson”) komt via mede-kalkoen Jake (“Woody Harrelson”, “The Hunger Games”) erachter dat hun soort het hoofdgerecht is van het Amerikaanse feest Thanksgiving. Samen reizen ze naar het jaar 1621, de eerste Thanksgiving, om dit voor altijd te veranderen. Regie: Jimmy Hayward Met: Jason Finazzo [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Ajax – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het toetje van deze speelronde is voor Ajax en Cambuur Leeuwarden. In de ArenA zullen deze teams strijden om de laatste drie punten die te verdienen zijn in dit weekend. Ajax heeft de concurrentie een geweldige klap te geven door te winnen in De Kuip en de naaste belagers op acht punten te zetten. Dat doet het niet met erg mooi voetbal zoals we eigenlijk gewend zijn, maar het is wel effectief. De Amsterdammers zijn onderhand alweer veertien wedstrijden oprij ongeslagen in de Eredivisi…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Directe downloads en tips
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
al die illegale dingen hier op het forum
-
Aw:virussen!!!!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Start de computer op in veilige modus en laat Norton dan nog een keer een full scan doen kijken of je ze dan wel kan verwijderen.
-
Re: not connectable
door yihaa- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
voor internet explorer 7.0 en media player 11 is dat niet nodig.. kijk een eens op deze site.. **(komt nog)** ;)
Laatste reactie door totalyduzz, -
Re: BW2
door Heisenberg- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Kan je computer de specs aan ? Kijk effe op www.srtest.com
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: GTA SA-MP geen servers
door Gast leroy2607- 0 reacties
- 767 weergaven
Ja ik kom er ook achter dat ik geen servers heb maar vinden jullie he goed dat ik ook met jullie speel? zo ja ik heet Leroy2607 in-game(voorlopig)
-
Re: Fifa 09 / Fifa 09 Manager -Centraal topic- crack / serials / updates / downloads
door Gast Zlatan- 0 reacties
- 722 weergaven
Ja die vraag bedoelde ik.
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
dus moet je gewoon niet naar multiplayer gaan.. je moet anders cracked servers joinen ofzo weet alleen niet.
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 666 weergaven
Dit is adverteren naar een website :ban:
Laatste reactie door Sander, -
VERPLAATST: [Centraal]Pro Cycling Manager 2009 Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Heisenberg- 0 reacties
- 961 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30411.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
[move][move][move][move][move][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left] [pre][move][shadow=red,left][/shadow][/move][/pre] [/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/move][/move][/move][/move][/move]
Laatste reactie door wuppiew, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31972.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
X factor UK
door gerwin100- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hey Vanavond beginnen de live shows van X Factor in de UK. Dat wil ik dus online kijken maar dan zeurt ie over dat ik niet in de UK ben. Dat de video dan niet beschikbaar is. Weet iemand hoe ik dit vanavond toch online kan kijken? Gerwin
Laatste reactie door gerwin100, -
- 0 reacties
- 902 weergaven
Hoi, Ik ben nog een beginneling met het hele downloaden via nieuwsgroepen. Ik heb SABnzb eventjes kunnen gebruiken, maar nu krijg ik de volgende melding bij het opstarten: SABnzbd needs a free tcp/ip port for its internal web server. Port 8080 on localhost was tried , but it is not available. Some other software uses the port or SABnzbd is already running. Please restart SABnzbd with a different port number. Press Startkey+R and type the line (example): "C:\Program Files\SABnzbd\SABnzbd.exe" --server localhost:8081 Ik heb al even gezocht op het forum en iets hierover gevonden, maar ik kom er niet uit. Kan iemand mij vertellen hoe ik SABnzb weer draaiende krij…
Laatste reactie door HJO, -
Re: alvin and the chipmunks 2
door Gast ash12- 0 reacties
- 675 weergaven
ga naar deze link http://isohunt.com/torrent_details/148220113/alvin+and+the+chipmunks?tab=summary cool is dat wel eng maar dat gevet niks :police: :cool2:
-
- 0 reacties
- 965 weergaven
test topic waar nog goedkeuring voor dient te komen
-
- 0 reacties
- 583 weergaven
beste mensen, overal waar ik inlog met internet explorer onthoudt hij mijn wachtwoord niet? ik vink de optie onthouden aan. maar er gebeurd niks etc. het is erg irritant.
Laatste reactie door quikfast,