Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:vob bestand gebrand en geen beeld
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Heb je een dvd-speler die regiovrij is? Heb je een dvd-speler in je pc waar je hem op kan testen? Werkt ie daarin wel....
-
Aw:virussen!!!!!
- 1k weergaven
Start de computer op in veilige modus en laat Norton dan nog een keer een full scan doen kijken of je ze dan wel kan verwijderen.
-
Aw:ondertitels in film zetten
- 1.5k weergaven
Ok soms heb je wel geluk
-
Aw:code voor nfsMw
door Gast itchy- 0 reacties
- 946 weergaven
Need for Speed Most Wanted Handleiding Dit lijkt me de simpelste manier om het te installeren. Om NFSMW aan de praat te krijgen doe het volgende: Stop cd 1 je CD-rom – DVD speler: Of mount \'m in je virtule drive. En Installeer het spel zoals u gewend bent, mount de cd\'s tijdens de installatie in je virtuele drive. (alcohol 120% of deamon tools dus) Dit zijn een aantal serials voor NFSMW; 75QQ-GB3M-L1EJ-GM30-4DEV 3T99-NL74-3CB1-QJ16-3DEV 43NE-REGR-1047-M39F-ODEV FXHR-SRNZ-AFK9-V1H5-1DEV KK8Q-EN9Y-945N-WD2K-GDEV Download een van de bovenste twee van deze \'cracks\', met handleiding op deze site; http://m1009.gamecopyworld.com/games/pc_nfs_most_wante…
-
Aw:Druk....
- 1.6k weergaven
Mag ik dan van teaserz.net hier ook een banner op zetten?
-
Aw:IDEA
- 1.4k weergaven
Nieuwe releases zou wel kunnen op zich van alle paketten die we een beetje in handleidingen behandelen en waar op forum veel vraag naar is. Zal alleen heel veel bandbreedte kosten weet niet of Duken dat iets vindt
-
Aw:Animated movie's
- 1.5k weergaven
een handleiding hoe animated movie\'s maken denk ik
-
Aw:NFS Most Wanted Torrent
- 1.4k weergaven
die torrent moet je toch ook gewoon openen met bv. bitlord en dan download hij hem en dan zal je wel of een .rar bestand of een .img bestand krijgen...... .rar bestand gewoon uitpakken en je hebt je bestandjes om het te installeren .img bestand inladen met deamon tools of alcohol120% en je kan het dan installeren.
-
Aw:Battlefield 2 wil niet uitpakken!!!
- 1.5k weergaven
Is het niet gewoon een .iso file? Die hebben op mijn pc namelijk ook WinRAR icoontje! Laad hem is in me deamon tools of alcohol120%
-
Aw:ondertitels in film zetten
- 1.5k weergaven
Sowieso is het nooit dat de ondertiteling synchroon loopt dan moet je altijd zelf helemaal synchroon laten lopen met de film zelf
-
Aw:revconnect
- 1.4k weergaven
Omdat als je de eerste keer een nieuwe map shared gaat het pakket kijken wat er instaat en hoeveel gig het is. (hashing heet dat dacht ik uit mijn hoofd) Je ziet dat ook als het goed is linksonder lopen. En langzaam worden dus die gigabytes steeds meer in je share. Hij moet ze gewoon eerst alle 20 gig nalopen dus dat duurt wel eventjes!
-
Aw:virussen!!!!!
- 1.5k weergaven
Wat geeft hij met je Norton dan aan als hij een scan gedaan heeft? Hij zal wel zoveel bestanden gevonden hebben maar wat doet hij ermee zet hij ze in quarantaine of verwijdert hij er een paar/alle of krijg je een melding waarom hij ze niet kan verwijderen??
-
Aw:Site van het Jaar verkiezingen 2005!
- 1k weergaven
bpower schreef: Jah dat zal helemaal leuk zijn! de Duken.NL straat in belgië
-
itchy! vraagje aan jou?
door Gast sebasjuh2- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Itchy, ff een vraagje. Jij post onder elke reactie een plaatje zowat. Is dat gewoon een soort random scriptje die steeds iets anders plaatst of voeg jij zelf elke keer een ander plaatje vanaf jou c-schijf toe?? Want als dat laatste het geval is heb je veel plaatjes op je schijf staan En meestal kloppen ze ook nog wel vrij aardig met het onderwerp dus dat is dan wel grappig :laugh:
Laatste reactie door Duken, -
Aw:veel bestanden niet stabiel
- 1.1k weergaven
Wat voor film bestand is het? avi, xvid of mpeg of gewoon een geripte dvd? En met welk pakket brand je de films? en hoe vcd of svcd of dvd?
-
door Gast itchy- 0 reacties
- 685 weergaven
Halloa.. De vraag is, welke versie je hebt, the black edition of de gewone. Je kan zelf het beste zoeken naar een serial op p2p programma\'s zoals dc++ of emule. Dit zijn een paar serials die ik vond; HG34-P09L-J76E-MNH2-0JZR 4ZS2-JPSD-LZUL-X4U9-QSQU PL33-NKML-S49X-DR7W-6MY9 YY4U-P4SD-TQHA-W3SY-XQWC J3N6-67ZK-WSU3-JUKS-JCCN 22E6-WR9D-WK8Y-3YT8-PRHX 4ZS2-JPSD-LZUL-X4U9-QSQU Y68Y-CENV-35KQ-8AZ5-KAKV WNSA-RC8E-NUDV-GHTY-PCKT U5QY-C62G-2NGQ-RDMQ-DZSX JMMV-XTXT-RSUQ-JD8Q-L9UW Hopelijk heb je er wat aan, Groetjes, itchy [img size=400]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/chickie.jpg
-
door Gast slikie- 0 reacties
- 562 weergaven
DukeN schreef: die key doet ut bij mij niet waar kan ik een andere vinden?
-
Aw:veel bestanden niet stabiel
- 1.3k weergaven
Doet die film het wel goed als je hem in windows afspeelt??
-
Aw:snelheid bittorrent + azereus
- 1.3k weergaven
itchy schreef: Da\'s niet helemaal waar sebasjuh2. Ik heb nu de snelste cabel van casema, downloaden via newsgroepen gaat iets sneller, en als ik binnenkort overstap op eweka, moet het mb\'s per sec gaan. Daarnaast is het bij p2p programma\'s zo, dat als je een download pakt van iemand met een 20 mb line, en je er zelf ook een hebt, het ook in mb/sec kan gaan. Gisteren had ik een download van 2,9 mb sec met dc++. Achteraf vind ik het ]toch nogal dom, van 20 euro naar 70euro per maand... itchy :laugh: Die snelheid is puur gehaald met iemand die een uber upload snelheid heeft! Ik heb ook 2x met dc++ een dvd met een snelheid varieërend tussen de 6 en 8mb binn…
-
ircspy.com
door Gast Huyman- 2 reacties
- 3k weergaven
deze vraag is misschien een btje dom maarjah... :blush: is ircspy.com nou een site om dvd\'s van te downloaden... ik heb me al aangemeld.. maar kan iemand me uitlegen hoe het werkt??? alvast bedankt....
-
Aw:snelheid bittorrent + azereus
- 1.2k weergaven
Je hebt een 20mbit lijn alleen dat is geen gegarandeerde snelheid. Dus ik weet niet wat wanadoo heeft doorgegeven als gegarandeerde snelheid die je zeker haalt tot jou huis? (heeft heel erg te maken met hoever jij van die centrale af woont!) Maar laten we er gewoon van uitgaan dat je 20mbit hebt dan moet je niet verwachten dat jij dat ook bij elk bestand download omdat jij kan downloaden met 20mbit maar iemand anders moet het uploaden. En niemand heeft een upload snelheid van 20mbit. Dus dan haal je never nooit 20mbit per seconde! In feite heb je geen ene reed aan die supersnelle lijn je hebt er toch niet zoveel voordeel van :laugh:
-
Aw:film branden
- 1.4k weergaven
Kijken welke bestanden gspot ondersteunt. (denk vast wel avi of mpg) en dan die .dev omzetten naar een .avi of .mpg.
-
Aw:speedtouch510 snelheid probleem
- 1.2k weergaven
Het hangt gewoon van de seeders en leechers af! Dus het kan wel voorkomen dat het gewoon traag gaat maar soms kan het ook super snel gaan. Je moet in elk geval niet denken dat je elke keer de volledige snelheid haalt dat is niet het geval!
-
Aw:ik kan het bestand niet openen??
- 1.1k weergaven
Je hebt DivX player hiervoor nodig. ff googlen naar divx player en je komt op de website waar je hem kan downloaden! En branden kan wel gewoon in Nero aangeven dat je een vcd wilt branden en die film kiezen en dan doet Nero de rest zelf voor jou Succes!
-
Aw:help dc++
- 1.1k weergaven
Je kan verschillende dingen doen. 1. Een andere url gebruiken voor de hublist. Maar ik denk tot je het probleem dan nog steeds houdt. 2. Bij de settings kijken hoe je verbinding staat. Op active of passive. En dan die keuze even omswitchen. 9 van de 10 keer verhelpt dit al vaak het probleem!