Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: Populaire Game Torrents
door Gast flip1402- 0 reacties
- 534 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 533 weergaven
ok bedankt, jammer maar helaas mag slot op
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 533 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34952.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 533 weergaven
Gevonden Aahh! Zombies!! Ooit al het gevoel gehad dat het leven aan je voorbijgaat? Dat er nooit iets zal gebeuren dat je bestaan een totaal andere wending zal geven? Mike, Tim, Cindy en Vanessa, vier twintigers, passen perfect in dat plaatje, totdat ze in aanraking komen met een giftige groene [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 533 weergaven
ik heb al 2 scherm apart gebruik omwisselen soms 15 inch en 19 inch soms speelt 15 inch vet lekker vind ik en muis en toetsenbord en boxen en windows vista64 bit premium edit: ik weet niet hoe ik pc in moet assembleren
Laatste reactie door PoKeMoNrUlEz1993, -
- 0 reacties
- 532 weergaven
Hallo, Ik heb Daemon Tools gedownload en geinstalleerd en pc opnieuw opgestart. Maar als ik hem dan wil openen laad hij, maar komt er niks te voorschijn. Iemand een idee? Groetjes
Laatste reactie door nilshoorn, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 532 weergaven
Klaar met plaatjes. Post Merge: februari 14, 2009, 07:43:09 am Is hij goed? Want het is een heel eenvoudig programmatje...
-
- 0 reacties
- 532 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36925.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 531 weergaven
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P Metro UI HD Widget Tegel Win 8 v1.50 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android -P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android- P2P Grootte: 6 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving MetroUI HD – Maak van uw mobiele telefoon, tablet [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Nieuwe LCD TV aanschaffen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 531 weergaven
Helaas heb je al besteld maar ik ben zeer tevreden over de Sony Bravia series... Echt goed om op te gamen, film kijken etc...
-
- 0 reacties
- 531 weergaven
Ooh ooke ....Damn > ik was aan het sparen voor een 4890 . en nog wat over die M850 http://www.speurders.nl/overzicht/computers-hardware/diversen-en-overige/cooler-master-real-power-m850-850watt-45310637.html En wat is er eigenlijk beter aan de HX850 ? Post Merge: augustus 14, 2009, 09:23:29 am En nog wat over Crossfire ik ga dus een directx 11 kaart kopen volgend jaar als het goed is komen ze dan uit en dan wil ik die met mijn directx10 kaart in crossfire zetten kan dat. En ik had gelezen op de doos dat het x8x8 crossfire is bij dit moederbord http://azerty.nl/8-1126-198869/gigabyte-ga-ma790xt-ud4p-moe.html?tab=tech_specs maar op de site staat dat het ook …
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 531 weergaven
Binary Domain-SKIDROW Binary Domain-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Binary.Domain-SKIDROW Release Date: 27-04-2012 Retail Datum: 27-04-2012 Bestandsnaam: Binary.Domain-SKIDROW Bron: DVD9 Maat: 8,58 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: SEGA release Beschrijving Binary Domain plaatst spelers in het midden van een snelle [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Ice age 2
door Gast Heinen- 0 reacties
- 530 weergaven
IND33 schreef: Bedankt man, tis natuurljk wel jammer dat de kwaliteit crap is, maar ja, tis illegaal dus.... Ik heb net ook Ice Age 2 van een P2P programma nar binnen gehaald, maar deze is in \'t Spaans
-
Re: Loft 2010
door KR- 0 reacties
- 530 weergaven
even zoeken bij spotnet films op titel Succes
Laatste reactie door KR, -
- 0 reacties
- 530 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41535.0[/iurl]
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 530 weergaven
@ tommigun. Het zou fijn zijn als je wel dezelfde antwoorden geeft voor iedereen. in dit (http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38937.0;topicseen ) topic raad je iemand WEL aan om te branden met convertxdvd
Laatste reactie door svenholtman, -
Re: Paul (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast artanis- 3 reacties
- 530 weergaven
thanks
-
- 0 reacties
- 530 weergaven
Punishment Het leven van Hunter Isth komt helemaal overhoop te liggen als zijn jonge dochter wordt doodgereden door een dronken tiener. Iedereen ziet dat Hunter wordt verscheurd door verdriet en woede. Dan is hij plotseling verdwenen. Men beweert dat hij is verhuisd naar de bossen van Braiden Woods. Naarmate de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 530 weergaven
Dolphin Browser HD v8.2.2 Android-P2P Dolphin Browser HD v8.2.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Dolphin.Browser.HD.v8.2.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Bestandsnaam: Dolphin.Browser.HD.v8.2.2.Android-P2P Maat: 3 MB Type: Utility release Beschrijving Dolphin Browser HD is de snelste, makkelijkste en leukste mobiele webbrowser Dolphin Browser is ‘s werelds eerste gebaar, Sonar en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 529 weergaven
Reeks foto’s uit Dredd Het wachten blijft nog steeds op de eerste trailer van de film Dredd van regisseur Pete Travis (Vantage Point, 2008). Tot die tijd blijven de stills uit de comicverfilming binnendruppelen. Hieronder zie je wederom een reeks foto’s waarop onder meer titelrolspeler Karl Urban (Red, 2010) en [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Gedullige duitser
door Gast Heinen- 1 reactie
- 529 weergaven
EJay schreef: Ik wil ook best een keertje een toetsenbord helemaal naar de kl*te slaan
-
- 1 reactie
- 529 weergaven
Graag zou ik google+ ook eens uit testen filip.vanheukelom@gmail.com
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 529 weergaven
hoi, heb ook al sony dvd-r geprobeerd, doet het ook niet. maar ik heb een scph90004.( slim ps2) en als ik op andere forums kijk. hebben alle bezitters met deze ps2 ook problemen. verbatim kan ik inderdaad ook nog proberen. bedankt voor de tip. ik heb hem bij ombouwwinkel.nl gekocht.
Laatste reactie door garfield24, -
Trailer voor ’Virginia’ met Ed Harris en Jennifer Connelly – Download / Torrent / NZB
- 529 weergaven
Trailer voor ’Virginia’ met Ed Harris en Jennifer Connelly Nadat Dustin Lance Black de Oscar voor het beste originele scenario won voor Milk (2008), barstte zijn carrière los. Clint Eastwood deed een beroep op hem voor J. Edgar en hij mocht zelfs een eigen script gaan regisseren. Die film, die [...] Het volledige artikel bekijken
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
- 529 weergaven
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE Tijd Mysteries De oude spoken v0.1 20120309-TE Release Info Release Group: TE (SCENE) Release Name: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Release Date: 03-04-2012 Retail Datum: 01-04-2012 Bestandsnaam: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Bron: WEB Maat: 233 MB Genre: Puzzel Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,