Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 353 weergaven
geen grap check dis blog voor premium accounts http://0x09.blogspot.com/] http://0x09.blogspot.com/ :friends:
-
- 0 reacties
- 288 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41602.0[/iurl]
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 665 weergaven
Seeking Justice De vrouw van Will wordt aangevallen en beland in het ziekenhuis. Daar wordt hij benaderd door een man die een organisatie vertegenwoordigd die wraak voor hem kan nemen. Hij hoeft er niet voor te betalen maar hij moet wel een gunst verlenen als hem daarom om gevraagd word. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Dit is een nieuwe release van De rouille et d’os Ali, gespeeld door “Matthias Schoenaerts”, moet wegens nood verhuizen naar Antibes in Zuid-Frankrijk. Daar ontmoet hij de mooie Stéphanie (“Marion Cotillard”) die orka’s traint. Hun relatie komt niet echt van de grond maar als Stéphanie in een rolstoel belandt komen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 810 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Le voyage extraordinaire Filmkenner Serge Bromberg heeft jaren gewerkt aan de restauratie van de film Le Voyage Dans La Lune uit 1902. In deze documentaire werd volledige proces van de restauratie vastgelegd. Regie: Eric Lange, Serge Bromberg Met: Tom Hanks, Michel Hazanavicius, Michel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 982 weergaven
Dit is een nieuwe release van Toegetakeld door de liefde Arie leidt aan een writersblock en hoopt dat hij hulp kan vinden bij trambestuurster Sonja. Al stalkend komt hij er echter achter dat er al een man is in Sonja’s leven. Fantasieën over een leven met Sonja krijgen de overhand [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 895 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van DEAD BODY WELCOME Kees Brienen met: Kees Brienen (Kees Brienen), Big Mama Amma Ongel, Geeta Prasaad Regmi, Mister Pala Bhutia, Raul Langa, Naresh Choowdri, Kallu Sahani Scenario: Desiree Duwel. Regisseur Kees Brienen speelt zichzelf in de meditatieve roadmovie DEAD BODY WELCOME, waarin de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
<p>[table][th] Live: ADO Den Haag – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />ADO Den Haag wist Vitesse afgelopen woensdag van de koppositie te houden. De ploeg van Maurice Steijn won met 2-1 van Vitesse en dit mag gezien worden als een mooie prestatie. Het is dan ook vreemd om te zien dat de ploeg tegen Heerenveen geen favoriet is, aangezien Vitesse op het zelfde niveau is als Heerenveen. Tegen de Arnhemmers zorgde Kramer al voor een vroege goal in de zevende minuut, maar was het Pröpper die er na 65 m…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: SC Heerenveen – PEC Zwolle Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Heerenveen wordt er om 19.45 uur afgetrapt voor de wedstrijd SC Heerenveen tegen PEC Zwolle. Deze twee teams verschillen slechts zes punten van elkaar en bevinden zich op de plaatsen zes en acht op de ranglijst. Voor PEC Zwolle is het zaak om zo lang mogelijk vol te houden op de positie waar ze nu staan en voor SC Heerenveen is het de bedoeling dat ze nog meer punten verzamelen zodat ze eventueel nog kans maken op rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal. Voor eigen publiek …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Deze release is nieuw van Afscheid van de Maan Zomer 1972. Een vader verlaat zijn gezin voor de buurvrouw. Zijn zoon Duch houdt zich bezig met ruimtevaart en het najagen van een onmogelijke liefde. De moeder probeert ondertussen het gezin weer bij elkaar te krijgen. Regie: Dick Tuinder Met: Marcel [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Vob, bup etc afspelen op computer
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
quistler schreef: Als je hem geshrinkt heb met DVD Shrink kan je hem toch gewoon inlezen in PowerDVD zonder dat hij het verneukt ?!!?! Ik doe het zo altijd en het werkt altijd perfect! Nog nooit problemen mee gehad een normaal mens heeft ook geen last van het probleem. maar omdat het een probleem is staat het hier. :cheer: gelukkig ik ben een normaal mens :laugh:
-
Aw:virussen!!!!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Wat geeft hij met je Norton dan aan als hij een scan gedaan heeft? Hij zal wel zoveel bestanden gevonden hebben maar wat doet hij ermee zet hij ze in quarantaine of verwijdert hij er een paar/alle of krijg je een melding waarom hij ze niet kan verwijderen??
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Ben weer aan de slag gegaan met virtual dub en ben al een heel eind. Maar nu ben ik na bij filters avery lee toevoegen enz. weer terug bij virtual dub. Heb geklikt op video. Dan op Compression,en toen kreeg ik een schermpje "select video compression" Volgens de handleiding moest ik,( als ik het goed begrepen heb) daar Divx ; ] MPEG - 4 Low Motion selecteren,maar datstaat er helemaal niet bij. Het enige wat er op lijkt is ; XVid MPEG - Codec, DivX@6,7 YV 12 decoder, Divx@ codec [ 1 logical CPU] war moet ik nu selecteren,of wat moet er in te kleine veldje rechts komen te staan als ik de goede geselecteerd heb? Sjako.?????
Laatste reactie door sjako, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
<a href="http://convertxtodvd.nl.malavida.com/d985-gratis-downloaden-windows"><b>Dit</b></a> is een Nederlandse installatie van Convert X to DVD, maar dan wel 3.0.0. Ik denk niet dat je dat erg vindt? Je moet dan wel de oude ConvertX to DVD eraf gooien en deze installeren, maar ik denk niet dat dat zo'n probleem is. Edit: ik heb ook even je topics samengevoegd. Is wat overzichtelijker zo.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 922 weergaven
IK WIL PCM 2008 SPELEN :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck:
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24627.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast meewisse- 0 reacties
- 750 weergaven
Heeft misschien ook nog iemand voor mij een invite? Ik ben er al lang naar opzoek, zoja stuur dan maar naar brammeewisse(at)hotmail(dot)com
-
Re: een idee?
door headsh0t- 0 reacties
- 933 weergaven
Mij lijkt het absoluut niet handig omdat mensen net zo goed zelf een topic kunnen maken van de error. Er zijn namelijk veel mensen die error-problemen krijgen en dan wordt het hele topic volgepropt met die problemen van mensen.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29857.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
hier hebben ze hem ook niet meer
Laatste reactie door Kiggen, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
@ Headshot, ik heb je post nog een beetje aangepast Verder kom ik zo snel niet, iemand suggesties?
Laatste reactie door Bart', -
Ik vind het onzin om vrienden op hyves te hebben die ik bijna niet zie. Leden van duken is dan een uitzondering.
Laatste reactie door headsh0t, -
test topic
door Gast- 0 reacties
- 756 weergaven
test topic
-
- 0 reacties
- 722 weergaven
Tijd om weer eens wat leven in dit topic te brengen, Nouja. Ik vergeet mijn droom eigenlijk altijd
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 892 weergaven
hee minato, ik heb zelf laats gedowngrade (want ik wou niet wachter tot de jailbreak van versie 4.0.2 uitkomt) en het ging perfect O0 hier is een TuT van duken forum hoe je moet downgrade: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36749.75 :peace:
Laatste reactie door HenkGameVids,