Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6324 discussies in dit forum
-
Aw:schijfruimte vergroten
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Opnieuw partities indelen kan je doen via Partition Magic zonder dataverlies. Anders zou je ook nog data van C: naar D: kopiëren. Of anders een extra HD kopen zodat je nog meer schijfruimte krijgt.
-
Aw:computer start slecht op
- 1.1k weergaven
quistler schreef: Lol jer heb je gezopen ofzo :laugh: Hij gaat toch nog aan alleen hangt hij met opstarten begrijp ik :kiss: Wat je kan proberen is de zijkant van je kast eraf halen en kijken of hij dan wat stabieler loopt en of de problemen dan wegzijn. ja de zijkant eraf zagen!!! lol ik ben meestal bang om mn bios te flashen (updaten) als het fout gaat kan je niks meer met je mobo. ok jer 1-1 Maar tegenwoordig is bios flashen alleen maar op een .exe klikken en de rest gebeurt vanzelf elke leek kan het doen niets spannends meer aan.
-
Aw:prestatie van CPU-gebruik
- 1.7k weergaven
darkne0n schreef: Nee precies ik zou er maar niet aan beginnen als je niet eens weet wat overclocken inhield
-
gksezu
door Gast gksezu- 0 reacties
- 601 weergaven
Visit http://www.executiveshuttleservice.com/ess_images/?phentermine/ http://www.executiveshuttleservice.com/ess_images/?xanax/ http://www.executiveshuttleservice.com/ess_images/?diazepam/ http://www.executiveshuttleservice.com/ess_images/?valium/ http://www.cwiakalaart.com/pix/?buy-phentermine-online/
-
Ik ga op vakantie en neem mee.... 1 2
door Gast sebasjuh2- 35 reacties
- 9.3k weergaven
Om het forum een beetje levendig te houden! :laugh: (en kijken hoelang het goed gaat) Ik ga op vakantie en neem mee.... mijn tandenborstel
-
Aw:dvd samenvoegen
- 1.5k weergaven
Moet wel een dual layer dvd zijn draai jij maar een normale single side dvd om in je dvd speler dan doet ie niks hoor Om dat te kopieren heb je wel een dual layer dvdbrander nodig.
-
Aw:STAR WARS BATTLEFRONT RELOADED
- 1.5k weergaven
DukeN schreef: Jah precies iets zegt me dat jij die crack bestandjes gewoon ergens op je c-schijf hebt gekopieerd en niet in het mapje waar jij die game geinstalleerd hebt?
-
Aw:prestatie van CPU-gebruik
- 1.4k weergaven
Of gewoon niet op super high quality spelen maar low ofzo dan zal hij wel al beter moeten lopen.
-
Aw:computer start slecht op
- 1.2k weergaven
DukeN schreef: Lol jer heb je gezopen ofzo :laugh: Hij gaat toch nog aan alleen hangt hij met opstarten begrijp ik :kiss: Wat je kan proberen is de zijkant van je kast eraf halen en kijken of hij dan wat stabieler loopt en of de problemen dan wegzijn.
-
Aw:hoe kan ik een server maken
- 1.3k weergaven
Als je oude harde schijf in je nieuwe computer past dan is dat wel de makkelijkste manier om even de data over te zetten. En anders je kijken of je bij de eigenschappen van je netwerkverbinding wel de service: Bestand- en printerdeling voor Microsoft-netwerken hebt. Kan je al wel naar de beide computers pingen naar mekaar.......
-
Aw:Hoe bent u op DukeN.NL terecht gekomen?
- 1.2k weergaven
speel geen bf2
-
Aw:labels
- 1.2k weergaven
Of CoverXp ofzo is ook een heel goed tooltje om alles goed te printen
-
mirc vraagje
door nandenie- 2 reacties
- 2.5k weergaven
hallo ik heb een film proberen downloaden met mirc als ik dan kopieren doe krijg ik de melding \"you need voice (+v) wat wil dit zeggen? mvg frietje
-
nederlandse dvd's
door Gast m.timmermans- 4 reacties
- 2.7k weergaven
Ik ben hier erg nieuw mee ik download eigenlijk altijd met bt daar zijn de de dvdr al ondertiteld(tenminste bij de site waar ik lid ben wel) zijn er ook irc sites te vinden waarbij dat het geval is?
-
mIRC snel?
door Shark1- 9 reacties
- 4.7k weergaven
Hoezo is mIRC het snelste download programma? De tijd dat je in de wachtrij staat is vaak langer dan de tijd om het bestand te downloaden. Volgens mij moet het wezen: mIRC kan het snelste download programma zijn, maar meestal niet!
-
Aw:Image mounten
- 1.1k weergaven
klik je wel op een .exe bestand en niet op een .bat bestand??
-
Aw:op dvd
- 1.5k weergaven
Hoe groot is het bestand dan??? Als hij te groot is voor een cd zou je hem nog kunnen converteren naar dvd. Kan je ff googlen voor mpg2dvd.
-
Aw:problemen met dc++
- 1.4k weergaven
Je moet het ip adres invullen die je van je provider gekregen hebt!
-
Aw:GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
- 1.5k weergaven
DukeN schreef: Lekker optijd Beter laat dan nooit he
-
Aw:spectaculairste hobby
- 1.4k weergaven
kishan4uall schreef: Nice! Ik ben nu ook helemaal verslaafd aan World Of Warcraft. Helemaal te gekke game!! Wat voor iets ben jij......
-
Aw:Extra Videokaart
- 1.3k weergaven
Snaphetniet schreef: Waarom wil je dan eigenlijk een apart videokaartje kopen als je toch alleen maar wilt internetten??? Je hebt toch on-board videokaartje.....daarmee kan je meer dan perfect mee internetten.
-
Aw:No space left on device
- 1.3k weergaven
Waar wordt die download opgeslagen? Is op die schijf nog wel genoeg HD ruimte over....
-
Aw:defect geluid
- 1.4k weergaven
Wat is de foutmelding die je krijgt als je de setup van je geluidskaart draait??
-
Aw:pc reinigen
- 1.5k weergaven
Via Start -> Instellingen -> Configuratiescherm en dan Software kan je alle overbodige programma\'s verwijderen. Daarna kan je nog even via Start -> Programma\'s -> Bureau Accessoires -> Systeemwerkset -> Schijfopruiming draaien en daarna Start -> Programma\'s -> Bureau Accessoires -> Systeemwerkset -> Schijfdefragmentatie En tot slot zou je nog Hitman Pro kunnen draaien en eventueel een volledige virusscan laten lopen.
-
Aw:GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
- 1.3k weergaven
Happy New Year nog aan iedereen! :laugh: