Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 544 weergaven
ik heb wat voor je uitgezocht: op factorgaming.com type: NP2098 * - Display 15.6" HD 16:9 WXGA Super Clear Ultra Bright Glossy LED Screen (1366x768) * - Processor Intel Core 2 Duo T6500 2.1GHz w/ 2MB L2 Cache - 800MHz FSB - 35Watt * - Memory (RAM) 4,096MB DDR3 1066MHz Dual Channel Memory (2 SODIMMS) (Requires Vista 64-Bit to recognize Full 4GB) * - Intel Robson Turbo Memory 4GB Intel Robson Turbo Memory II * - Video Card 512MB ATi Mobility Radeon HD4650 * - Disk Drive Combo 8x8x6x4x Dual Layer DVD +/-R/RW 5x DVD-RAM 24x CD-R/RW Drive w/Software * - Hard Drive 500GB 7200RPM (Serial-ATA II 300 - 16MB Cache) * - Wireless Network Bui…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 544 weergaven
Van Sims 3 is een centraal topic. Gelieve daar verder gaan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 544 weergaven
Er zijn volgens mij, nog geen goede Die van JFK, is erg slechte kwaliteit. Als ik de comments lees.
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 0 reacties
- 544 weergaven
Haunted-RELOADED Haunted-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Haunted-RELOADED Releasedatum: 23 november 2012 Retail Datum: TBA Bestandsnaam: RLD-hted Bron: DVD Grootte: 2,1 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Dreamcatcher Ontwikkeld door: HMH Interactive Op de markt Beschrijving Sinds het verliezen van haar kleine zusje Emily [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 544 weergaven
Fantastische Veronica Meimaand Filmmaand op komst Twintig jaar geleden, toen wij nog kleine filmliefhebbertjes waren was de Veronica Meimaand Filmmaand iets waar we al weken van tevoren klaar voor zaten. Mega blockbusters kwamen al op tv ver voordat ze op videoband te huur waren, en er zat ook geen reclame [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 544 weergaven
Angry Birds Rio v1.4.4 Android-DeBTPDA Angry Birds Rio v1.4.4 Android-DeBTPDA Release Info Release Group: DeBTPDA ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.Android-DeBTPDA Releasedatum: 15-09-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.Android-DeBTPDA Grootte: 21 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd Op de markt Beschrijving Het meest opwindende van aviaire [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 544 weergaven
Unieke download van Comme un Homme De rustige 16-jarige Louis is de zoon van de directeur van de middelbare school en heeft nooit in de problemen gezeten. Zijn beste vriend Greg is echter zijn tegenpool: provocerend, boos, gewelddadig en van school gestuurd wegens fysieke bedreigingen tegenover Camille, de jonge lerares [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 543 weergaven
IK wordt egt gek zonder die crack!!! :D :-[
Laatste reactie door niebels, -
Re: Laptop piept
door niro- 0 reacties
- 542 weergaven
OORDOPJES? 'sorry' geen leuke grap :redface:
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 542 weergaven
test
Laatste reactie door IfElse, -
pc samenstellen
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 542 weergaven
Een vriend van mij wil binnenkort misschien een nieuwe pc kopen, en hij wil iets waar hij fatsoenlijk spelletjes op wil spelen, en mee kan downloaden(daarvoor de 1TB harde schijf), ik heb dit samengesteld: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B207293%5D=1&product%5B85332%5D=1&product%5B56577%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B215538%5D=1&product%5B2124%5D=1&product%5B86555%5D=1&product%5B217552%5D=1&product%5B103453%5D=1&product%5B219782%5D=1&product%5B198786%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B78934%5D=1 Past dit in de behuizing? Of hebben jullie nog andere suggesties?(zou je later nog zelf een …
-
- 1 reactie
- 542 weergaven
@markey dat ik nou niet zo uber nerd ben als jy in computers ik kan ook niet alles snappen !
Laatste reactie door sc0ttyy, -
- 0 reacties
- 542 weergaven
oke. en dan als ik dat heb ingesteld en hij kan niet met just4today downloaden dan gaat die automatisch downloaden met versatel en tele 2?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 541 weergaven
Het schijnt dat mannen kicken op lesbische vrouwen. Zo was er eens keertje eentje bij me in de klas toen op de nhl en die zei gewoon pontificaal dat hij zoenende mannen maar eng vond, maar zoenende vrouwen vond die dan weer geil. Laat schijnt maar weg, ik heb nog nooit een man gezien die het niet geil vind om 2 vrouwen te zien zoenen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 541 weergaven
AVG FREE is de beste ervoor! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 541 weergaven
dankje enne als er nog mensen zijn met een request voor ds games of psp games dat kun je ook bij mij doen ;D
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 541 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb sinds een aantal jaar een DSTT kaart voor mijn NDS lite. Alles deed het prima. Tot ik de nieuw Proffesor Layton wilde downloaden. Dat lukte als maar niet, na een aantal minuten spelen werd het scherm zwart en liep het spel vat. Toen las ik op een forum hier dat ik dan mijn kaart moet updaten, Ook hier opgezocht hoe ik dat moest doen... Ik heb... * Mijn kaart geformateerd * toen een nieuwe frimware gedownload (nl die van 2010) * toen die via WinRar uitgepakt. * toen de TTMENU.DAT en TTMENU.SYS uit de map gehaald en los er bij gezet. *toen de kaart terug in mijn NDS Lite en dat zie ik een blauw schrem met verticale strepen met onderin een Load…
Laatste reactie door SHIDDING, -
- 0 reacties
- 541 weergaven
Dit is een nieuwe release van Gun Rich (50 cent) en Angel (Val Kilmer) zijn twee vrienden wier vriendschap op de proef gesteld wordt als ze betrokken raken bij de illegale wapenhandel. We volgen de wapens van producent tot verkooppunt om vervolgens, na gekocht te zijn door de consument, in [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 541 weergaven
Deze kun je beter in de Bazaar plaatsen volgensmij
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 541 weergaven
Oke bedankt voor je tips
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 540 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38256.0[/iurl]
Laatste reactie door Bart', -
Re: Laptop voor werk
door VXL- 0 reacties
- 540 weergaven
Oké daar heb ik zeker wat aan. Ik zal het even aan mijn pa door mailen, zodat hij het even kan doorgeven. VXL. Post samenvoeging: juli 31, 2010, 19:29:51 Ze blijft erbij dat ze minimaal een 17" scherm wil, met de reden dat ze slechte ogen heeft. Heeft iemand nog suggesties? VXL.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 540 weergaven
http://www.filmsbay.org is sinds 1 Februari 2010 online gegaan. Ze zoeken nog staff zo als Administrators Mods en altijd Uploaders!! er is ook een nieuwe link die je naar een gezellige filmsbay chat brengt snel en je hoef de site niet te vernieuwen. Mad-dog
Laatste reactie door Mad-dog, -
- 0 reacties
- 540 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Lay the Favourite Beth vertrekt naar Las Vegas waar ze gaat werken als serveerster. Al snel komt ze in contact met een groep professionele gokkers die haar een baan aanbieden. Door haar goede geheugen voor getallen wordt ze al snel onmisbaar. Regie: Stephen [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 540 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb vanmiddag een pakket met 4 american pie films gedownload zonder problemen. Daarna van iedere film een klein stukje gekeken of het allemaal klopte, niets mis mee. Toen ik even later nog een keer keek, gaf windows media player "onbekende dvd aan". Weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen? Het zou jammer zijn als alles weer opnieuw gedownload moet worden. Alvast bedankt, Niek
Laatste reactie door niekerd,